Gina
|
Jaz se pa strinjam s splišni. Malo je najbrž še nezrela, kar ni nič čudnega, saj je vendarle šele v 1. razredu, ki za večino otrok pač še ni primerno obdobje za pri miru sedet. Jaz se na tvojem mestu ne bi popolnoma nič sekirala. Moraš pa razumeti še nekaj, če ti učiteljica reče, da je otrok težko pri miru, nima zelo dolge koncentracije, interesa delati točno tisto, kar je v učnem načrtu določeno, se meseca septembra taka izjava nobeni učiteljici ne bo zdela nekaj groznega, katastrofalnega, zelo zaskrbljujočega ali nerešljivega. Učiteljici se pač zdi, da je to nekaj normalnega dokaj pogostega, rešljivega in ne posebej zaskrbljujočega, saj vendar nismo v 4. razredu meseca junija, ko bi takšno vedenje škodilo otroku zaradi samega obsega snovi. Ti je pa najbrž iskreno povedala, kar opaža, ker se ji ni zdelo, da boš ti to vzela kot grozo in obup in alarm za domače delo. hočem reči, težava je v dojemanju teh treh stavkov iz obeh strani, ker je skoraj gotovo ena mislila eno, druga pa drugo. Torej če ti prevedem: - je klepetava= je zelo socialna, ima rada družbo in včasih kaj presliši zaradi tega, kar ni nič hudega - ne ve, kaj mora narediti= je še malo nezrela, malo ni navajena na šolske situacije, vendar to z meseci in razvojem večinoma mine, potrebuje pa zdaj uvajalni čas, kakor vsi prvčki, da se navadi - naredi bolj na hitro= ne ve še, da se v šoli bolj splača vzeti si malo več časa in narediti bolj natančno, ker še ni imela takih izkušenj, vendar bo tekom par mesecev tudi to ugotovila, ker bodo v šoli to vsak dan poudarjali, če pa je bolj celostne so0rte namesto analitične, pa to tudi ni nič slabega, ne bo tako natančna, bo pa prav gotovo zelo hitro dojemala bistvo vseh reči, kar pa je ok za druge reči, ki so ravno tako pomembne v šoli A je zdaj boljše? Povem ti, ta hip ni razloga za skrb.lp
|