Kako naj jo pravilno usmerjam?? (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


jasnika -> Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 13:38:49)

No saj nevem če je naslov pravi pa vendar,
hčera obiskuje prvi razred in danes sem bila pr njeni razredničarki in je rekla da je zelo klepatava in da ko pa je treba kaj naredit pa ne ve kaj in kako naredit, pa tudi ko kaj dela dela vse le najbolj hitro in potem je večino vsega narobe[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image] , jaz sem zelo žalostna glede tega saj bi rada hčeri pomagala da bi dobila delovne navade v šoli-taprave, vem pa tudi da hčere ne smem preobremenit, torej kako naj ravnam oz kaj lahko naredim z hčero, kako ji naj pomagam, hčera vedno posluša in uboga druge in ne učiteljice in se tudi nonstop primeraj kdo bo hitreje kaj naredil,...
ja ja saj vem da je komaj prvi razred in res je doma ne priganjam, ampak z menoj se nikoli noben ni ukvarjal glede šole, in je pač bil kasneje rezultat viden, je pa hčera zelo brihtna ampak zeelooooooo  površna,....

prosim za kak nasvet, če ga imate[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image] [image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

lp




Anonimen -> RE: Kakonaj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 13:44:46)

To preprosto še ni zrela. Najbolje, da doma malo trenirata. Da mora tebe poslušati, kaj naj naredi. Usedita se lepo za mizo in potem ji govori, kaj naj dela. Mora se naučiti poslušati. Na to je vzgojiteljica nas letos v vrtcu opozorila, ker so otroci zadnje leto pred šolo.
Pa veliko pravljic ji preberi. Če ne more dolgo poslušati, pa kratke. Potem pa ji postavljaj vprašanja iz vsebine, pa naj nanje odgovori. To je tudi treniranje poslušanja.




aluš -> RE: Kakonaj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 13:47:27)

Saj je šele začela s prvim razredom. Stara je komaj šest let in ne moreš od nje pričakovat, da bo že prvi teden sedela na miru, tiho in vse prav naredila. Jaz mislim, da ima večino za delat v tej smeri (da se situacija izboljša) njena učiteljica. Pa tudi mala bo sčasoma sama prišla do spoznanja, da ni najbolj pomembno, da si prvi, ampak tudi kakšen je rezultat. Pa tudi to se bo navadla, da se učiteljico posluša, ne sošolce. Tako, da jaz ne vem, veliko je odvisno od učiteljice, pri nas smo imeli eno res super, je vse sama "zrihtala", nikoli me ni v šolo klicala (tako kot je tebe).iPa ve,m , da tamal tud ni bil super, me je kar skrbelo. Ko sem pa kaj pojamrala - jaz na sestanku kako kaj, je pa vedno rekla, ne skrbi, za to sem jaz tukaj, tamal je čist v redu - in mi to tudi dokazala s nalogami, ki jih je naredil.
Mogoče bi doma z njo delali kakšne vaje, pa bi ji zraven vsakič razložila, da se je treba malo potrudit,  pa lepo naredit, da ni  dobro če hiti in ne posluša. Ko ji bo nekajkrat uspelo lepo naredit in jo boš pohvalila (obvezno), bo tudi ona dojela.




jasnika -> RE: Kakonaj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 13:53:08)

ja jaz pravim da je hčera zelo brihtna vse pesmice iz šole se nauči doma-ne v šoli pa pravljice ji tudi berem pa pol ve povedat vsebino, samo v šoli ali pa recimo ko hodi k plesnim tam pa zašteka, ni nič od nje, pa nočem je užalit, no saj ne dobesedno nič, ampak   zeloooo malo da od sebe sploh se nikjer ne potrudi

eh kaj pa jaz vem, jaz bi pač rada da bi dala vse od sebe in da ko učiteljica govori da ji sledi,...saj mogoče je res premala, zato mi bodo vaše izkušnje še kako pomagala in seveda nasveti

no pa recimo da še to napišem,

zelo si je želela hodit k plesnim , no in letos se je končno lahko vpisala in doma ful lepo pleše inb vse, ampak na plesnih pa jo zanimajo vsi drugi kot pa kaj tam tovarišica kaže, sploh je ne gleda po korakih ampak kar nekaj po svoje pleše, kot da sanja[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley13.gif[/image]
so pa tam vsi njenih let in pravi da bi zelo rada hodila na plesne ampak sem ji rekla da če se v torek ne bo potrudila da smo končali in tudi sem ji rekla da jaz ne pričakujem od nje da bo vse znala pričakujem in vztrajam pa pri tem da sodeluje in se trudi pol pa če ne gre pač ne gre.

sem preveč zakomplicirana oz zahtevna[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]




Anonimen -> RE: Kakonaj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 13:57:24)

Je pač še otročja. Saj jaz tudi gledam otroke na plavanju, eni poslušajo, eni pa pač delajo vse živo drugega, samo tistega ne, kar naj bi. Eni pa za učitelji stojijo, tik za hrbtom, da jih ja ne bi opazili in d ajim ne bi bilo treba česa narediti. Tisti so pa res ktitični še kdaj lahko, ker se izogibaju nečemu, kar jim je novo, ali pa ne upajo biti izpostavljeni. Tvoja je po moje samo otročja.




Anonimen -> RE: Kakonaj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 13:58:18)

sem preveč zakomplicirana oz zahtevna


Ja, se mi zdi da malo.




jasnika -> RE: Kakonaj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 14:01:41)

ja saj vem da je komaj prvi razred, zato pa tukaj sprašujem za kakšen nasvet, da bom le prav naredila[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image]

ni me učiteljica klicala v šolo, šla sem po hčero v šolo in sem slučajno naletela tam na njeno učiteljico in sma se malo pogovorili sem vprašala kak je in mi je povedala




Primoza -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 16:26:40)

Kot prvo se ne smete pustiti sprovocirati s prvim mnejem neke učiteljice, ki je prvič v stiku z vašim otrokom in ki otroka pravzaprav šele spoznava. Poskusite kar najbolje predstaviti otrokove dobre lastnosti, potem pa z blago motivacijo doma opraviti s šibkejšimi področji.




hubi -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 17:41:31)

Bo pa še nekaj z učiteljskega vidika. Najbolje je, da se s starši srečate na sredini. Take izjave "da ti ne bo tam ena učiteljica nekej...." so groza. Učiteljica otroke še spoznava in je tudi v njenem interesu (predvidevam), da ustvari ustrezno razredno klimo in pripravi otroke do sodelovanja. Če pa vi kot starši kaj k temu pripomorete, pa tudi ne bo nobene škode. Otroka najbolje vi poznate in imate torej tudi največji vpliv nanje. Pa se o poslušanju med poukom in klepetanjem pa podobnih stvareh doma zmenite. Z dobro domačo podlago je vedno lažje delati oz. štartati.




Gina -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 18:56:35)

Jaz se pa strinjam s splišni. Malo je najbrž še nezrela, kar ni nič čudnega, saj je vendarle šele v 1. razredu, ki za večino otrok pač še ni primerno obdobje za pri miru sedet.

Jaz se na tvojem mestu ne bi popolnoma nič sekirala. Moraš pa razumeti še nekaj, če ti učiteljica reče, da je otrok težko pri miru, nima zelo dolge koncentracije, interesa delati točno tisto, kar je v učnem načrtu določeno, se meseca septembra taka izjava nobeni učiteljici ne bo zdela nekaj groznega, katastrofalnega, zelo zaskrbljujočega ali nerešljivega. Učiteljici se pač zdi, da je to nekaj normalnega dokaj pogostega, rešljivega in ne posebej zaskrbljujočega, saj vendar nismo v 4. razredu meseca junija, ko bi takšno vedenje škodilo otroku zaradi samega obsega snovi. Ti je pa najbrž iskreno povedala, kar opaža, ker se ji ni zdelo, da boš ti to vzela kot grozo in obup in alarm za domače delo. hočem reči, težava je v dojemanju teh treh stavkov iz obeh strani, ker je skoraj gotovo ena mislila eno, druga pa drugo. Torej če ti prevedem:
- je klepetava= je zelo socialna, ima rada družbo in včasih kaj presliši zaradi tega, kar ni nič hudega
- ne ve, kaj mora narediti= je še malo nezrela, malo ni navajena na šolske situacije, vendar to z meseci in razvojem večinoma mine, potrebuje pa zdaj uvajalni čas, kakor vsi prvčki, da se navadi
- naredi bolj na hitro= ne ve še, da se v šoli bolj splača vzeti si malo več časa in narediti bolj natančno, ker še ni imela takih izkušenj, vendar bo tekom par mesecev tudi to ugotovila, ker bodo v šoli to vsak dan poudarjali, če pa je bolj celostne so0rte namesto analitične, pa to tudi ni nič slabega, ne bo tako natančna, bo pa prav gotovo zelo hitro dojemala bistvo vseh reči, kar pa je ok za druge reči, ki so ravno tako pomembne v šoli


A je zdaj boljše? Povem ti, ta hip ni razloga za skrb.lp




jasnika -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 19:14:36)

hvala vsem za vzpodbudne besede, še posebej pa tebi Gina da si mi tako lepo vse razložila[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image][image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/bravo.gif[/image], sedaj mi je že lažje, sicer pa mi je na prvem mestu da ne obremenjujem hčere[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/smiley1.gif[/image].

lp




Primoza -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 21:10:05)

Z učiteljskega vidika manjka malo empatije:
YYYYYYY
pr njeni razredničarki in je rekla da je zelo klepatava in da ko pa je treba kaj naredit pa ne ve kaj in kako naredit, pa tudi ko kaj dela dela vse le najbolj hitro in potem je večino vsega narobe
YYYYYY

En pameten pedagog že ne bi tako začel poznanstva. Osebi ki začne spoznavanje na tak način je potrebno postaviti meje kot otroku. V prvem razredu se dogaja marsikaj in definitivno klepetavost v prvem razredu ni nič kaj posebnega.




Gina -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 21:27:05)

ponavadi gre stvar po tem scenariju:

Starš pride po otroka v šolo in zagleda razredničarko. Zdi se mu primerna situacija, da bi vprašatl kaj in reče, kako pa je kaj z našim? In razredničarka ponavadi odvrne, da je vse v redu (če seveda ni nič posebnega). Potem starš še kaj vpraša, in razvije se kratka debata, v kateri morda res učitelj med drugim omeni tudi kakšno klepetavost ali raztresenost - razumeti je treba, da v roku ene minute, medtem ko paziš še na 25 drugih otrok, ne moreš tako zbrano in pazljivo izbirati besed, kot če se pripraviš na govorilne ure. Na koncu starš ne ve od celega pogovora nič drugega več, kot da je otrok raztresen in klepetav in je posledično čisto žalosten. Brez smisla so taki pogovori. Ker se strani ne razumeta med seboj, zaključki so napačni ponavadi.




Primoza -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 21:44:24)

Se strinjam. Saj zato pa sem podal to mnenje. Kolikor vem se mora vsak pedagog na kakšen konkreten sestanek (govorilno uro) tudi pripraviti, si osvežiti sliko otroka in šele na to da neko mnenje.




Gina -> RE: Kako naj jo pravilno usmerjam?? (19.9.2007 21:50:00)

Ja, prav res. Drugačno celostno podobo lahko starš dobi. Mnogo boljše so govorilne.




Stran: [1]