Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati? Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.
Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Ali lahko izvajalec izstavi račun v letu 2008 za storitev opravljeno v letu 2007? Po moje ne.
Gre pa za to, da nam je lani nekaj dodatnega naredil, ker smo zadevo reklamirali, saj ni bilo funkcijsko tako kot mora biti. Torej šlo je za reklamacijo v okviru garancijskega roka. O kakem plačilu se nismo nikoli pogovarjali. No, fantina pa se letos spomni in izstavi račun, kjer pa lažno navede datum opravljene storitve avgust 2008. No, že v naslednjem dopisu (ker smo mu račun pisno zavrnili) pa prizna, da je šlo za leto 2007
Jaz mu imam namen ponovno zavrniti račun. Po moje upravičeno. Kaj menite?
Jaz mu imam namen ponovno zavrniti račun. Po moje upravičeno. Kaj menite?
Pravilno. Lahko ti kvečjemu izstavi račun za letošnje leto s dodatnim opisom, da se gre pač za neka dodatna dela ali karkoli - vendar po tvojih besedah do tega niti ni upravičen, ker se reklamacije ne plačujejo posebej. Vsaj kolikor je meni znano...
Ja, prav imate po ZDDV bi moral račun izstaviti v 8 dneh po opravljeni storitvi, drugače ga lahko enostavno zavrneš. Še sploh pa če gre za uveljavljanje reklamacije.
Ja, prav imate po ZDDV bi moral račun izstaviti v 8 dneh po opravljeni storitvi, drugače ga lahko enostavno zavrneš. Še sploh pa če gre za uveljavljanje reklamacije.
Zakon (noben) nikjer ne zapoveduje, v kakem času mora biti izstavljen račun. Zakon o DDV pa samo, da mora biti DDV obračunan in plačan državi v obdobju, v katerem je bila storitev opravljena ali blago dobavljeno. Obračun je lahko po dobavnici, delovnem nalogu... ni nujno, da po računu.
Je bila reklamacija ali uveljavljanje garancije? Imate zapisnik? Kakorkoli, po OZ vam je prodajalec dolžan odgovoriti na vaš zahtevek in skladno s tem se potem vidi, kako in kaj. Npr. novo vgrajeno okno je lahko brezhibno, pa jaz ugotovim, da bi mi bolj ustrezalo, da bi se odpiralo v drugo smer.. Reklamacija NI upravičena. Če pa bi se okno slabo zapiralo, ne tesnilo... pa JE upravičena reklamacija. Torej - odvisno je tudi, kaj in zakaj ste zahtevali.