Barca -> RE: Izstavitev računa za nazaj (29.9.2008 18:21:33)
|
IZVIRNO SPOROČILO: AinB Ja, prav imate po ZDDV bi moral račun izstaviti v 8 dneh po opravljeni storitvi, drugače ga lahko enostavno zavrneš. Še sploh pa če gre za uveljavljanje reklamacije. Zakon (noben) nikjer ne zapoveduje, v kakem času mora biti izstavljen račun. Zakon o DDV pa samo, da mora biti DDV obračunan in plačan državi v obdobju, v katerem je bila storitev opravljena ali blago dobavljeno. Obračun je lahko po dobavnici, delovnem nalogu... ni nujno, da po računu. Je bila reklamacija ali uveljavljanje garancije? Imate zapisnik? Kakorkoli, po OZ vam je prodajalec dolžan odgovoriti na vaš zahtevek in skladno s tem se potem vidi, kako in kaj. Npr. novo vgrajeno okno je lahko brezhibno, pa jaz ugotovim, da bi mi bolj ustrezalo, da bi se odpiralo v drugo smer.. Reklamacija NI upravičena. Če pa bi se okno slabo zapiralo, ne tesnilo... pa JE upravičena reklamacija. Torej - odvisno je tudi, kaj in zakaj ste zahtevali.
|
|
|
|