nananaja
|
Ali avto skeširat ali vzet na lizing, je seveda čisto odvisno od tega, kakšen, koliko star in koliko vreden avto se kupuje in kakšne so vaše vozne navade. Sama bi avto na lizing kupila vsaj v vrednosti 20 tisočakov in bi dnevno naredila z njim minimalno 50km. Dokler pa sem na dohodkih, po katerih pa kandidiram za otroški dodatek, je to čisto preveč za eno vozilo, pa četudi z njim dnevno delam čez 50km, imam raje malo starejši avto, ali pa si kupim majhen avto. Čukica, tako super si vse preračunala, koliko prišparaš, ker voziš varen, varčen družinski avto na lizing. Sicer pa najbrž vsak dan čez pol Slovenije voziš prazen družinski avto, ker dvomim, da vso to pot prevažaš še celo družino. Mar bi imela za to manjši avto s 5 vrati, disel, ki bi porabil še liter na 100km manj, pa še tako poceni bi bil, da ti ga niti v otroški dodatek ne bi upoštevali. Skratka danes mora 4članska družina imeti velik družinski avto - enoprostorca, seveda nov, da je dovolj varen in varčen, da gresta notri dva avtosedeža in najbolj moderen voziček. Družina pa hitro pozabi, da otroci zrastejo in se preselijo v jahače z naslonali, ki jih ni nobena umetnost spravit tudi v en manjši avto s tremi vrati, vozička pa itak ne potrebujejo več. Potem pa razmišljajo, da avtomobila, za katerega so odšteli celo premoženje, ne bodo prodali za tržno vrednost, da bi kupili primerno velik avto. Taka družina za moje pojme ne potrebuje otroškega dodatka, saj ima dovolj velike dohodke , da gleda na varnost, varčnost in podobne stvari. Za tiste, ki pa jim je otroški dodatek pomemben, pa obstajajo avtomobili, ki so stari recimo tri, štiri leta, ki mogoče nimajo 100% najbolj varčne mašine, ostajajo v 90%, so povsem zadostno varni... stanejo pa tudi le tretjino osnovne cene. To pa že pomeni, da se splača kupiti en karavan v primerjavi s ceno ene osnovne izvedbe, ki ima 4 vrata, pa bi bila za družino z dvema malčkoma čisto dovolj. Sicer pa vsak posvoje za svoj denar.
|