cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

učiteljica podaljšuje pouk

clock-img

20.09.2005, 12:47

clock-img

erika

pencil-img

227

Zdaj mi pa ve povejte kako je s tem. Moj sin je letos v tretjem razredu
osemletke. Učiteljica jih vsak dan podaljšuje pouk, ker še niso česa
dokončali, ali morajo ponovno prepisat nekaj kar je bilo grdo napisano,
itd. Vsak dan!!! Ravno sedaj me je mali klical iz šole da že!!! prihaja. Moral
bi biti pa že doma. Zamuda 25 minut!!
Zanima me če si učiteljica lahko privošči taka odstopanja. Razumem, da
se to zgodi občasno, ampak vsak dan?
Sicer je zoprno natančna za vsako malenkost - pri drugih seveda.
Vem, da vas je tukaj kar nekaj učiteljic, zato vas prosim, če mi
posredujete kakšno informacijo. Sigurno obstaja kakšen dogovor ali
zakon.

Hvala vsem
Tamara

clock-img

20.09.2005, 12:55

clock-img

Stefka

pencil-img

359

Po mojem ne sme.
Ampak jaz nisem učiteljica.

clock-img

20.09.2005, 13:12

clock-img

Lunca1

pencil-img

6022

Po moje ne bi smela, včasih že. Vem pa da mi ješlo na jetra, če so kar vsatli in oddivjali iz razreda, da še stavka nisi do konca povedal.

clock-img

20.09.2005, 13:13

clock-img

Lunca1

pencil-img

6022

vstali

clock-img

20.09.2005, 13:57

clock-img

india

pencil-img

5342

Mislim, da ne sme. Glede na to, da so to še majhni otroci, bo pač morala prilagodit delo med poukom.

clock-img

20.09.2005, 14:07

clock-img

Anonimen

Po moje tudi da ne sme. Saj, če drugega ne, vas doma lahko upravičeno skrbi, kje je otrok. Ali pa če se mu res kaj zgodi (bognedaj), pa starši mislijo, da je itak najbrž v šoli spet dlje pouk. Ne, to gotovo ni prav, ampak ti želiš slišat, če se to po kakšnem predpisu sme. Tega pa ne vem.

clock-img

20.09.2005, 14:35

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Ne sme. Zakaj pa ne greš direktno v šolo vprašat, kako je s tem in razloži, da tega pod nobenim pogojem ne dovoljuješ. Povej da je 9-letka zdaj 9 let trajajoča samo s tem namenom, da se VSE naredi v šoli!!!! V bistvu so ves čas govorili, da bodo snov raztegnili na 9 let, zato da bodo otroke razbremenili. V resnici sicer ni tako, ampak vseeno so NAČELOMA PREPOVEDANE DOMAČE NALOGE! Učitelji so obveščeni, da naj otrokom ne bi dajali nalog, ker naj otroci vse naredijo v šoli. Če pa učiteljica tega ne zna, naj gre pa na kakšno izobraževanje, kako se to naredi, pa naj prilagodi snov in hitrost jemanja le-te svojim otrokom, ki jih ima. Jaz bi sigurno šla v šolo, ti pa naredi, kot ti srce pove. Pa dobro uredi.

clock-img

20.09.2005, 16:20

clock-img

anajmad

pencil-img

2780

Tudi naši PII ena učiteljica(učiteljica geografije) vsak ponedeljek podaljša zadnjo uro za pol ure.Jst sem ji svetovala,naj povejo razredničarki na razredni uri,pa jim je odvrnila,da če ne končajo snovi,mora podaljšat.Meni se ne zdi prav.Itak imajo 6 ur in ker ima potem trening,včasih ne more iti na kosilo.Trenerka je zelo tolerantna in nič ne reče,če zamudi 20 minut,samo tudi meni se ne zdi prav.Sploh pa od razredničarke nisem pričakovala takšen odgovor.Jst bom sedaj šla na govorilne,ki jih bomo imeli v oktobru in bom šla tej prfoksi za geog. in ji bom rekla,na podlagi česa podaljšuje pouk.
en lp D.

clock-img

20.09.2005, 19:06

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Ja tako je, načeloma tega ne bi smela naredit. Imamo pa tudi mi na naši šoli starejšo učiteljico z precej visokim renomejem na šoli, prav tako v 3. razredu devetletke, ki si to vsakodnevno privošči, pa nobeden nima pripomb, ker si očitno ne upa. Meni, ki sem mlada bi gotovo imeli kaj za povedati.
Gina, mene pa zanima, če na vaši šoli to brez domačih nalog resnično funkcionira?

clock-img

20.09.2005, 20:05

clock-img

erika

pencil-img

227

En teden mi bo Blaž vsak dan zapisoval trajanja posameznih ur, da vidim
koliko sploh imajo odmora. Sploh nisem pomislila, ko mi je omenil, da
mora vedno hiteti z malico. Vem, da doma kar hitro poje - torej bi moralo
biti 20 min več kot dovolj.
Potem bom šla pa šolo in razčistila, pišuka!!

Hvala še enkrat vsem za odgovore

clock-img

24.09.2005, 15:39

clock-img

Anonimen

Seveda ne sme. Kar mal čudno se mi zdi. Hm, malo se pozanimaj, če mogoče prepozno pride v razreduser posted image  Pa potem seveda ne uspe vsega narediti v eni šolski uri, potem pa podaljšuje. user posted image

clock-img

24.09.2005, 16:17

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Lenika, seveda pri nas vsi tega nočejo upoštevat, kljub temu, da ravnatelj vsako leto nič kolikokrat to pove vsem. Vendar nekateri učitelji to zelo upoštevajo, jaz vsekakor. In gre, če le hočeš. Saj ni fora v tem, da naj otroci npr. v 2. razredu ne bi brali ali da se ne bi doma kasneje učili poštevanke in take reči, za katere je jasno, da jih ne morejo usvojiti v šoli. Gre za brezvezne DN, ki jih dajejo učiteljice npr. zato, da bo učitelj v PB imel malo miru, ker ne ve, kaj z njimi delat popoldne, pa za take naloge, ki so samo zato, da so. Takih nalog je pa velika večina. V bistvu je jasno, da otroku ni treba vsak dan ponavljat, če hoče nekaj znati. V bistvu je čisto vseeno, ali se uči 1x ali 10x, važno je, ali mu ostane v možganih ali ne. Če je zanimivo in če je predstavljeno na pravi način, mu ostane (pa pustimo matematiko zdaj ob strani, ki je specifična in ki jo je treba malo vadit, da preide v razumevanje in avtomatizacijo), sicer pa lahko vsak dan bere tisto, pa še ne bo znal. Če bi bilo tisto z vsakodnevno vajo in nekimi kvazi "učnimi navadami" res, potem se nihče na nobenem faksu ne bi nič naučil, ko se nihče ne uči sproti. Vsak normalno bister otrok se lahko uči izpitno in mu ostane točno toliko snovi v glavi, kot če se vsak dan in temu primerno mnogo časa uči in ta čas v luft vrže. Bi bilo boljše, če bi ta čas športal ali knjigo za svoje veselje bral, kot pa delal neko nalogo brez smisla. Zato je smiselno napovedat vsako spraševanje in vsak test, ne pa otroke mučit, da morajo biti vsak dan za vsako uro 100% pripravljeni, potem jm pa še domače naloge dajat, pa še kakšne projekte se iti, pa po možnosti še dodatne reči, za dodatno delo, če hočejo (v bistvu jih starši potem prisilijo, da morajo).

Vsekakor pa še enkrat odgovor na prvo vprašanje: nobena učiteljica nima pravice nobenega otroka zadržat po končani uri v razredu, ne glede na razlog. Če ona ni sposobna vsega naredit v tistem času, je to njen problem, oz. problem otroka, če je ona vse obravnavala, on pa ni želel slediti ali zapisati. Če je krivda na njeni strani, mora tisto pa sama notri prinesti. Jaz bi šla v šolo in bi tudi povedala, kaj bom storila, če bo to še enkrat samkrat naredila_ takoj prijavila na šolsko inšpekcijo. pa naj se potem z njo heca, če si upa.
Jaz sem za zdravo šolo z zdravimi odnosi in z otroki, ki kaj znajo - zato ker sem jim jaz zanimivo predstavila in zato ker smo se vsi potrudili in še za tako šolo sem, ki je proti nasilju in za prijaznost iz vseh strani.

Še enkrat: dobro uredi.user posted image

clock-img

25.09.2005, 12:19

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Gina, jaz letos učim v 2. razredu in kar se tiče domačih nalog se s teboj načeloma strinjam. Vseeno pa otrokom kdaj pa kdaj dajem naloge pri matematiki, da utrdijo snov, prav tako pa bom uvedla tudi to, da bo vsak otrok vsakodnevno 10 min s starši doma bral. Mislim, da to ni prehudo, zdi pa se mi tudi nujno potrebno.

clock-img

25.09.2005, 12:50

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Ja, lenika, točno to sem mislila. Naloge so čisto ok, vendar samo takrat, kadar so smiselne. Pa seveda kadar so v mejah normalnega časa, ki ga porabiš zanje.

Če pa ima otrok vsak dan 2-4 naloge, kot npr. moj sin v 4. razredu in sicer izključno zato, ker njegova učiteljica, sicer mojih let, ampak ultra konzervativna misli, da se mora otrok vsak dan doma še vse od tistega dne naučit, poleg štirih nalog, je pa to totalna izguba časa, metanje časa stran, preobremenjevanje otrok kar tako. 

clock-img

25.09.2005, 16:02

clock-img

Bina01

pencil-img

112

Sina imam v tretjem razredu in sem čisto razočarana zaradi te čudne devetletke. Vsak dan dobijo domačo nalogo, ki pa je ni malo. Poleg cca 20 računov, še pisanje in branje. Če naloge ne naredi v šoli v PB, jo mora potem doma. Tako za nalogo porabi tudi po dve uri (je zgleda, bolj lene sorte user posted image ) Kadar pa ima popoldan še trening (2x tedensko) pa je sploh grozno. V šolo ga grem iskat ob treh, potem pregledam naloge, jih popravi, nato pa na trening. Ob sedmih zvečer sva doma in je čisto izčrpan.
Na treninge zelo rad hodi in tudi jaz mislim, da je fino če je še kam vključen. Prav tako pa imajo naloge tudi v petkih, kljub temu, da naj jih ne bi imeli.

Nisem proti nalogam in mislim, da jih nekaj mora biti. VEndar v mejah normale. Tako pa smo poleg otrok še starši pod pritiskom ali je otrok naredil vse kar je potrebno za šolo. Pa še nisem edina, ki se pritožuje čez naloge.

Grozno.

_____________________________


clock-img

25.09.2005, 21:41

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Predlog za tiste, ki se ubadate s preveč domačimi nalogami brez smisla:

Povejte jasno in glasno vaši učiteljici, da glede na to, da zavod in ministrstvo domače naloge odsvetujeta in glede na to, da je vaš otrok preobremenjen z njimi, pa glede na to, da se DN itak ne smejo ocenjevat, bo vaš otrok naredil domačo nalogo samo v primeru, da je ni več kot za pol (tričetrt) ure, sicer pa NE in to na vašo odgovornost, oz. na odgovornost učiteljice, ki ni sposobna vsega naredit v šoli in to prelaga na doma, česar v bistvu ne sme.

No, jaz sem tako naredila lani, pa letos bom tudi čisto sigurno to povedala na prvih govorilnih urah.
V bistvu vam nihče na to ne more niti ne sme oporekat, ker nima nobene zakonske podlage za kaj takega. Zakon je na vaši strani.

clock-img

26.09.2005, 06:47

clock-img

Bina01

pencil-img

112

Sama nič ne poznam zakona in pravilnika o šolstvu. Mi lahko katera pove kje naj to najdem. Prosim.
Danes imamo roditeljski sestanek in vsekakor mislim to sprožiti.

Hvala

_____________________________


clock-img

26.09.2005, 08:12

clock-img

india

pencil-img

5342

Gina, vse lepo in prav, tudi sama bi najraje tako naredila, a kdo mi lahko garantira, da se potem učiteljica ne bo spravila na Gajo, ker pač ne dela domačih nalog tako kot ona zahteva??? Po mojem je zelo malo učiteljic, ki se potem ne bodo "maščevale" na otroku!

clock-img

26.09.2005, 17:51

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Miška, kar se tiče izživljanja, je takole. Če greš v šolo in se postaviš za otroka, pa imaš pri tem prav, se niti tebi niti tvojemu otroku ne more zgoditi kaj bistvenega, razen to, da bodo še kako zelo pazili, da ne bodo z njim kaj nenavadnega počeli. In to vse zato, da ne boš spet prinorela v šolo. Mogoče bodo jezni nate in mogoče malo tudi na otroka, če so dovolj primitivni.Ampak to v bistvu ni tako zelo pomembno, kaj mislijo, niti če kakšno malenkost rečejo otroku. Važno je, kako z njim ravnajo. In če bodo vedeli, da boš vsakič, ko bodo z njim grdo ravnali prišla k njim po zagovor svojih dejanj, bodi brez skrbi, da bodo še toliko bolj pazili, da ne bodo počeli neumnosti. Obstaja sicer 2% možnosti, da se kakšna zelo nesposobna učiteljica spravi na otroka (pa najbrž še manj, ker večina jih je sicer morda svojeglavih, ampak tako zelo neumnih pa tudi ne, da bi si kopale kakšno inšpekcijo na glavo, kadar napačno delajo), če pa ne greš v šolo, se pa že itak spravlja nanj. Torej kaj ti je zdaj bolj všeč? Kaj po zakonu povprečja obrodi večje sadove? Kaj je bolj verjeten povzročitelj tega, da bodo z otrokom lepo ravnali?


Še odgovor bini. Vseh pravilnikov na internetu ni. So v antusovi zbirki predpisov, vendar rabiš kodo za vstop. Imaš pa nekaj predpisov, zakonov tudi na straneh ministrstva za šolstvo in na straneh SVIZ-a. Poglej tja, boš gotovo našla še kaj, kar te zanima. Drugače pa direktno v uradni list. Tam imaš vse pravilnike, o ocenjevanju, preverjanju (a ste vedele, da mora učitelj najprej preveriti, če znajo, preden sploh pišejo test) in še mnogo drugih. Pa morda kaj piše tudi v publikaciji, ki jo šole izdajo vsako leto. Pravice in dolžnosti otrok so ponavadi vključene tam.

clock-img

26.09.2005, 19:33

clock-img

india

pencil-img

5342

Kar se tiče preverjanja znanja, je pri nas tako, da najprej pišejo t.i. preverjanje,  nato pa šele po enem tednu test. V kolikor so rezultati preverjanja preslabi, pa še test za kak teden prestavijo.


Gina, pa še morda eno vprašanje: kako reagirati,če je sošolec že vrsto let nesramen in zbadljiv do enega in istega sošolca, se nanj nenehno spravlja in ne zaleže nič: ne pogovor z učiteljem, ne s ped. delavko, ne s starši . Sedaj pa se je spet začelo dejanje ponavljati in je zelo moteče za prizadetega otroka in druge sošolce.
A ima starš pravico se pogovoriti s takim otrokom, morda v prisotnosti učitelja in njegovih staršev? Do sedaj so namreč učitelji to preprečevali.

clock-img

26.09.2005, 20:16

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Joj, to je pa res zoprna situacija. POnavadi vsi zagovarjajo stališče, da je v šoli izključno za urejanje teh zaadev pristojen učitelj. Težko prideš v razred, pa tam sam urejaš z otrokom, v bistvu ne smeš. Potem je pa vprašanje še to, zakaj se otrok tako obnaša. zavedati se moraš, da vsaj polovica otrok, ki imajo vedenjske težave, vendarle nima kakšne možganske poškodbe, ampak je njihovo vedenje posledica tudi neprimerne vzgoje, ki so je deležni doma, se pravi starši z njimi ne znajo, so jim zrasli čez glavo, torej je vprašljivo, koliko pomaga, če se en drug starš z njimi meni, ali kdorkoli drug. Če starš meni, da on pravilno ravna z otrokom, ne bo verjel nobenemu, da je otrok tak tudi zaradi njegovega napačnega ravnanja, celo ogroženega se bo počutil od šole, ki njegovemu otroku mne vem kaj že hoče,. Ponavadi razlagajo, da je njihov otrok poseben, zelo bister in da ne prenese omejitev in da se mu jih ne sme postavljat....pa da je šola kriva, ker je tak... pa da drugi otroci njega izzivajo, da se mora branit...
Jaz mislim, da še vedno njabolj zaleže, čeotroka naučiš, kako reagirat. Zelo iskreno, se v šolah največkrat dogaja, da se spotikajo ob tiste otroke, ki se ne znajo branit, ki se narobe branijo, narobe reagirajo. Daleč najbolj pomaga, če otroku takrat, ko se mu nekaj zgodi, točno razložiš, kaj mora naslednjič narediti, reči, kako odreagirati in to dobesedno zvadiš doma. Problem spet rata, ker ponavadi starši ne vedo, kako naj otrok sploh reagira in ga ne znajo naučiti. Potem pa rečejo, umakni se, ne sekiraj se, pa take reči, ki otroku v praksi čisto nič ne pomagajo - to ni tisto, kar bi moral otrok storiti. Malo sem zašla iz teme, ampak daj mi malo bolj razloži, pa ti bom probala bolj natančno razložit, kaj sem mislila. Pa za koliko stare otroke gre. Ker pri 8-letnikih je stvar čisto druga kot pri 13 letnikih.

clock-img

27.09.2005, 05:15

clock-img

india

pencil-img

5342

Gina,čisto konkretno ti bom napisala. Ta problem se pojavlja pri Karin,ki ima povešeno veko. Zna se branit, oja, a na žalost to ne zaleže,ker imajo nekateri pregloboke in pretežke izjave. Jezično vojno pa so podkrepili tudi s tem, da med poukom naokoli mečejo listke,na  katerih so vse prej kot lepi izrazi...ki jih ne bi pisala. Učitelji na to reagirajo samo z opombami, naj prenehajo, a ko dobiš v glavo v roku ene šolske ure nekajkrat listek ali listek ovit okoli radirke, se ti začne svet rušit.
Saj ne da se to dogaja samo njej,saj se tudi drugim, a na žalsot uččitelji niso dovolj močni, da bi to zadevo rešili.
user posted image user posted image user posted image

clock-img

27.09.2005, 19:03

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Hmm, miška, to je pa resnično zoprna situacija. Najprej ne razumem, kako učitelji tega ne znajo rešit. Jaz sem že imela kakšnega posebnega otroka, pa morda ni bil poseben navzven, ampak tudi navznoter, pa sem stvari pripeljala tja, kjer morajo biti, pa je bilo zelo težko. In letos imam otroka, ki je skoraj čisto gluh, pa če misliš, da se ne obregajo vanj, ker so njegovi glasovi včasih zelo slebo ali sploh neartikulirani, se motiš. Ampak jaz  vse, kar se sploh dogaja v razredu tisti hip ustavim in naredimo razredno uro, ker tega se mi pa ne bodo šli, ker njim slučajno sluh ne fali. Bomo videli, kako bo, ampak zaenkrat so nehali.

Jaz bi pa na tvojem mestu najprej povedala tvoji deklici, da si mora predstavljat, da jim en kos možganov manjka, da se ne bi toliko sekirala. Potem pa bi ji rekla, da mora tisti hip, ko kdo to naredi, namreč vrže svinčnik vanjo, vstati in nesti učiteljici na mizo svinčnik, ne glede na to, ali so sredi matematike ali sredi angleščine in povedati da je dobila svinčnik v glavo in da ima tega dovolj. Takoj naj zahteva od učiteljice, ki je tisti hip v razredu, da se postavi zanjo in zahteva naj kazen za tistega učenca. Torej naj vpraša učiteljico, kaj namerava storiti. Reče naj tudi, da to, da temu učencu reče, naj neha, ni dovolj, in da naj se postavi zanjo, ker je to dolžna naredit. In to na zelo konkreten način, da zahteva ona opomin ali pa gre ta hip do ravnatelja in klicat starše, naj obvestijo še koga naprej.Isti dan moraš ti v šolo in vprašat, kaj so naredili + na govorilne ure vsakega učitelja, pri katerem se to dogaja (stavit grem, da ne pri vseh) vprašat, kaj bo storil naslednjič, ko se to zgodi. Razloži mu, da je to nasilje nad otrokom in da je on dolžan zagotovit pri svoji uri nenasilje in da tega ne boš več tolerirala in da se boš natančno pozanimala, kaj vse lahko storiš, tudi na inšpekciji. Še ekrat ga vprašaj, kako namerava zagotoviti varnost tvojemu otroku in kako namerava naslednjič odreagirat. Povej da zahtevaš, da kliče starše tistega otroka v šolo in da zahtevaš, da ti sporoči, kaj so se zmenili. V vsakem primeru naredi cirkus.
Če bi se tvoji punčki to zgodilo na hodniku, ji reči, da MORA otroku nekaj nazaj vreči, da ni dovolj, da mu pove, da mogoče ona nima odprtega očesa, njemu pa manjkajo možgani in da oko ona lahko dobi, možganov pa on nikoli (to naj mu tudi pove), ampak se mora tudi fizično branit. Nikoli ne pusti nikomur, da se spravi nate, četudi si še toliko proti fizičnemu obračunavanju. Ne moreš se branit s perjem, če te kdo napade z vilami. Naj mu zabriše stol v glavo, mogoče jo bo potem resno jemal, pa učitelji tudi - seveda to v skrajnem primeru, če bi se to dogajalo še naprej, kljub tvojemu in dekličinemu urgiranju v šoli. Ampak ona mora nujno tisto v šoli naredit, mislim iti do učitelji9ce tisti hip, ko se to zgodi in zahtevati, da prekine uro in da se sploh začne ukvarjat s tem problemom, ki se mu izogiba. Pa ti moraš tudi nujno v šolo znoret, kaj se pa to reče, da se delajo, kot da ni nič.

clock-img

27.09.2005, 19:41

clock-img

india

pencil-img

5342

Gina, točno to, da jim manjkajo možgani,jo jaz od malega učim, pa tudi sama jim odvrne, da njej se bo oko pozdravlo, oni imajo pa slamo v glavi in iz slame ne bo nikoli nič pametnega.

Jutri grem k razredničarki,ki je mimogrede povedano ena mlada frklja, ki je pojedla pamet in ponos vsega sveta in imam občutek, ker pač vidi, da imamo težave doma, to zelo pokaže otroku in se do nje neprimerno obnaša. Jutri nameravam z njo marsikaj razčistit, če pa ne bo zaleglo, pa grem do ravnateljice, pa naj ona uredi zadevo.

Poleg tega bom zahtevala, da jim menjajo učitelja matematike, ker ta,ki jih uči že 2. leto ne zna razlagati,povrh vsega pa je mila jera, ki se boji učencev,namesto, da bi imel avtoriteto.

No, na koncu bom pa res do ravnateljice stopila in povedala, da se mi ne zdi prav, da če moj otrok ne naredi nič narobe, jaz moram NUJNO do razredničarke,ker pač nisem bila na roditeljskem ( saj se ne morem na 3 dele razdelit), v nasprotnem primeru se spet lomijo kola na otroku.
Kaj češ, ženska je pedagoginja, polna pameti in znanja in smaoponosa, zato misli, da si lahko marsikaj privošči.

Hvala za nasvete, jih bom kar uporabila, Karin pa se je zraven od srca nasmejala.user posted image

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem