IZVIRNO SPOROČILO: mily
Jaz to "napiflanost" številk opazim, ko rešujeva Cicido. Naloga pravi da naj prešteje hruške in zraven nariše toliko pikic, kolikor je hrušk. Ja seveda, hruške prešteje, ker pač "zna" šteti, ampak da bi pa potem razmislila koliko pikic mora narisati, pa ne. Ne razmišlja logično (kar številke naj bi bile) ampak se samo zanaša na tisto kar že zna, torej šteti do 10.
Ja, prav imaš. Znajo mehanično šteti, vendar predstave o številih pa nimajo. Če rečeš 7, nima pojma, koliko naj bi to bilo. Naš je star 2 in pol in ne zna šteti do 10. Mislim da zna do 5. Sploh se ne ukvarjam s tem. Važno mi je, da ve, kaj pomeni ena in dve, pa tri. Te predstave ima, več mu jih pa ni treba imeti. Predstave do 10 še pol prvčkov nima prav dobre, nekateri nikakršne.
Abecede 6-letniki v vsaj 80% še ne znajo. Znajo pa nekateri 6-letniki vse črke in celo tekoče brati, nekateri pa nič od tega, zelo velike razlike so in nič od tega ni zaskrbljujoče še.
Sama si nisem zapisala vsega, kar sta počela pri 3. letih, vendar
- oba sta bila brez plenic in spala celo noč, mala je bila brez dude, mali pa je cuzal prstek
- oba sta imela rada pravljice in knjigice, pa televizijo
- govorila sta res ogromno
- zelo rada sta se kopala, lebdela sta oba pri teh letih v banji (plavala čolniček)
- sama sta se oblekla in jedla