cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

RE: Likovna v 3.razredu

clock-img

26.01.2015, 20:06

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček

Pa se tole bi dodala, glede glasbe. Vasi otroci radi pojejo, kljub temu, da ni posluha. Nas pa ne rise rad, ni to, da ga ne bi spodbujali. To je njemu muka. Ne znam razlozit drugace.


To, da nihče ne blesti na vseh področjih je dejstvo. Vendar je tu problem, ki bo postal še večji , čisto drugje. Fantič je finomotorično slabo razvit. To si sama napisala. Finomotorika se začne razvijati že od rojstva naprej. Malo se razvije spontano, še več jo razvijamo namerno- načrtovano. Nekateri so motorično bolj spretni že zaradi predispozicij in njim je takole spontano skozi igro dovolj. Drugi to niso in zato rabijo več namerne igre, vaje, dela v tej smeri. Finomotorika ni le risanje in podobne zadeve. Otroci, ki so finomotorično malo zadaj, so pogosto in čedalje bolj zadaj ( če se zadeva ne premakne v pozitivo zaradi vaj)tudi na drugih področjih. Tisti, ki imajo primanjkljaj na tem področju nemalokrat prav garajo in se namerno drilajo, da nadoknadijo druge. Zakaj? Zato , ker igra zadosten razvoj finomotorike pomembno vlogo na vseh področjih in ne le pri ljubiteljskem risanju. Otroci, ki tu šepajo, že pred šolo na tem področju opazno zaostajajo pri samooskrbi ( težko se oblačijo sami, si zapenjajo gumbe, si zavežejo vezalke, zatlačijo majico, zaprejo zadrgo, neprimerno držijo pribor, so nespretni pri pitju iz kozarca...), pri likovnem ustvarjanju so nerodni okorni(, slabo držijo pisala, čopič, njihove kretnje so okorne, izdelki pod nivojem in ničemur podobni), podobno je pri manipuliranju z rekviziti ( žebljički, drobne kocke, nizanke, pretikanke, lovljenje žogic.......)- eno samo nespretno rokovanje. Ker si že omenila rezanje s škarjami- s tem mora otrok pričeti že pri dobrih 2 letih. In seveda je to v začetku muka ježeva. Vendar mora do 8 leta rezati primerljivo z odraslim.
Logično je, da že odrasli zadev, ki nam ne gredo dobro od rok, ne počnemo radi. Otroci tu niso nobena izjema. Tvoj ne mara risati, rezati, se ukvarjati s finomotoriko zato, ker tu ni uspešen, Ker se tu ne more ravno dokazati. Dokazati in biti uspešen pa ne more biti, ker tega očitno ne počne dovolj. Ker to že prej ni počel v taki meri kot bi mogel. Ker si ti rekla, da mu to pač ni všeč in ga raje , kot da bi ga dodatno motivirala , spodbujala in mu razvijala vztrajnost na tem področju, pustila, da je šel tja, kjer se je brez truda dokazal.
Kot si rekla, že od nekdaj ne riše rad. Niso vsi rojeni slikarji in to tudi ob vsakdanjem drilu ne morejo biti. Vendar rezanje s škarjami in podobne finomotorične spretnosti niso umetnost, za katero moraš biti nadarjen. To je spretnost do katere v največji meri prideš z vajo, drilom in ponavljanjem. Tudi grdo pisanje , se ob vajah za finomotoriko zelo popravi. Tudi lepopis je neke vrste umetnost, za katero si lahko nadarjen, precej pa pomaga, če si uriš finomotorične spretnosti.

Poleg tega, da boš morala fantiča ( in sebe) pripraviti do tega, da bo razumel da povsod ne bo blestel, mu boš morala tudi dopovedati, da bo zaradi slabše finomotorične spretnosti ( kar razmisli, kje vse so pomembne ročne spretnosti-praktično povsod) slabše uspešen tudi na drugih področjih in ne le pri likovnem.

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

26.01.2015, 20:11

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Tudi grdo pisanje , se ob vajah za finomotoriko zelo popravi. Tudi lepopis je neke vrste umetnost, za katero si lahko nadarjen, precej pa pomaga, če si uriš finomotorične spretnosti.



Samo potrjujem.
Z lepopisjem sem začela pred novim letom (leta 2014) in vsakih 10 minut, ki jih posvetim vaji, se pozna, vsaj meni se zdi. Je pa vadba kot vsaka, v osnovi dolgočasna.
Tudi tukaj bi lahko izhajala iz predpostavke, da je rokopis nekaj, kar nam je dano in je pač tako kot je.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

26.01.2015, 20:14

clock-img

Zora*

pencil-img

195

Rija, zato sem pa napisala, da ga lahko izboljsas, in ne, da lahko razvijes popoln posluh :-)
Pomembno je seveda kaksna je to vaja. Petje pod tusem brez povratne inforrmacije nekoga, ki zna in slisi, ne steje.
Velika razlika je tudi ali zelis svoje petje izboljsati toliko, da lahko brez zadrege pojes ob tabornem ognju ali na odru ;-)

clock-img

26.01.2015, 20:16

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*


IZVIRNO SPOROČILO: Zora*


IZVIRNO SPOROČILO: RIJA*

ronja user posted image

ne vem...meni je hecno ocenjevanje likovnega, telesnega ali glasbe...ker če tega nimaš, nimaš. pa se lahko ubiješ, pa ne boš imel....teorijo se naučiš, ko pa boš recimo poskušal zapeti, bo pa katastrofa......ali pa ko gledam ene v tretjem razredu, ne znajo niti tečti user posted image



Vsaka od teh vecin se lahko z vajo razvije. Tudi posluh. Seved zacnemo z razlicno stopnjo danega, a z vajo si ga vsak lahko izboljsa. Tako kot fizicne zmogljivosti,...




ja, zato pa me ob gledanju talentov nemalokrat zabolijo ušesa user posted image user posted image user posted image user posted image



To je moda zadnjih let - če si le dovolj želiš in če le zadostno vadiš, lahko dosežeš vse.
 
Ja, seveda, do mere, ko si vsaj povprečen in tako, da v nečem uživaš, ne pa do talenta.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

26.01.2015, 20:19

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: Zora*

Rija, zato sem pa napisala, da ga lahko izboljsas, in ne, da lahko razvijes popoln posluh :-)



Tako tudi jaz razumem.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

28.01.2015, 08:50

clock-img

Balerina

pencil-img

666

no pri nas imamo tudi enega ki je drugače brihtn in dojemljiv ampak finomotorika mu pa ne gre no lih. Pa še levičar je po vrhu tako da še grše piše. Sicer je v 1. sedaj in ga moramo pohvalit da se vsake toliko celo sam vsede in kaj pobarva. Za vadbo številk, črk še ne spoznavajo, se moramo pa kar potruditi da ga motiviramo in da jih povadi.
Tako da tudi njegova likovna ravno ne bo blesteča.

Moje mnenje je da ocenjevanje likovne. športne in glesbene s številkami in ne opisno je bolj demotivacija otrok kot pa motivacija. Težko učitel enemu ki ima same 5-ke da 3 ali manj pri likovni ali športni, pa čeprav pač ne blesti na tem področju. Nekamu športniki, ki ne zna matematike pa se tudi trudi pa dajo slabo oceno. Tako je. Predvidevam da bi vsi čudno pogledali da bi nekdo dobil 4-ko pri matematiki pa čeprav je imel samo pol testa prav ampak se je pa res trudil in učil. Pri likovni ali športni pa poč ocenjejeo glede na trud.

Starejša je v 3tem pa ima tudi same 5-ke. Ampak sem jo pa že na začetku leta pripravila na nižjo oceno. Sem ji povedala da pri meni šteje njen trud. Če je kaj ne gre bomo skupaj vadili da bo tekom šolanja dobila tudi kakšno slabšo oceno. Ampak da pričakujem da se pri vseh predmetih potrudi po svojih najboljših močeh. Ko sva doma vadili za 1. test, pa sem nemanoma test sestavila tako da je bila ocean tri. Saj veste tisto da učitel vedno zna najti tudi neznanje. So mi vsi reki da sem kruta mala je bila objokana ampak nekako se je pripravila da če se ne bo potrudila ne bo dobre ocene. in tudi če se bo potrudila pač včasih nam kaj ne gre, tako je. Bolje da se to prej navadimo kot pa kasneje, eni še pri 40-ih mislijo da so v vsem najboljši user posted image

Svinčnik za sina smo kupila :http://www.kopija-nova.si/solske-potrebscine/pisalni-pribor/grafitni-svincniki/svincnik-stabilo-easygraph-hb-z-utori-za-levicarje in je res lažje pisal. OK ta je za levičarje ampak je enak tudi za desničarje

clock-img

28.01.2015, 11:44

clock-img

Jabček

pencil-img

341


IZVIRNO SPOROČILO: Balerina


Starejša je v 3tem pa ima tudi same 5-ke. Ampak sem jo pa že na začetku leta pripravila na nižjo oceno. Sem ji povedala da pri meni šteje njen trud. Če je kaj ne gre bomo skupaj vadili da bo tekom šolanja dobila tudi kakšno slabšo oceno. Ampak da pričakujem da se pri vseh predmetih potrudi po svojih najboljših močeh. Ko sva doma vadili za 1. test, pa sem nemanoma test sestavila tako da je bila ocean tri. Saj veste tisto da učitel vedno zna najti tudi neznanje. So mi vsi reki da sem kruta mala je bila objokana ampak nekako se je pripravila da če se ne bo potrudila ne bo dobre ocene. in tudi če se bo potrudila pač včasih nam kaj ne gre, tako je. Bolje da se to prej navadimo kot pa kasneje, eni še pri 40-ih mislijo da so v vsem najboljši user posted image

Svinčnik za sina smo kupila :http://www.kopija-nova.si/solske-potrebscine/pisalni-pribor/grafitni-svincniki/svincnik-stabilo-easygraph-hb-z-utori-za-levicarje in je res lažje pisal. OK ta je za levičarje ampak je enak tudi za desničarje



Tole s svinčniki je men čista znanost, ker vsi, ki so primerni torej, da trdo pritiskajo, imajo bolj mehke konice in če je posredi slabša pisava, je vse en koloboc. Tako da - če katera najde optimalen svinčnik, naj prosim sporoči :)

Pelin: ja, se strinjam, ampak meni je bilo logično, da moj otrok zna pred šolo vse zgoraj naštete stvari. Ker v šoli mu nihče ne zavezuje, nihče ne zapira gumbov, evo, majce si pa res ne zna lepo potlačit, razen zjutaj, vse ostalo je višja logika tlačenja user posted image
Hja, na koncu se je zgodilo ravno to, kar je rekla Balerina. Dobil je 4, čeravno mi je učiteljica zatrdila, da ne bo več kot 3 in sem otroka pripravila, da bo dobil 2 ali 3. In da s tem ni nič narobe, ker vem, da se je trudil in tudi to nekaj šteje. Na koncu je dobil 4 za vzpodbudo in trud. Kako se bo obneslo, ne vem. Imava pa zdaj vsak dan - vzame mu točno 2 minutki, trenutno samo da pobarva kakšno malenkost res natančno ali pa mi kaj izreže. Čisto uizi in to je to... sem se odločila, da ne bo nekega pritiska na otroka, če bo izrazil željo, lahko več, 2 minutki na dan pa ima must do. Recimo za spretne prstke vsi pravijo, da so idealne Lego kocke (tukaj ni imel nikoli problema?). Kar se tiče lepopisa, naloge pri slovenščini ne bo pisal več v podaljšanem, ampak striktno z menoj, počasi in čimlepše.

Mateyka - imaš point. Čeravno vem, da je moj otrok na finomotoriki slabši - ti lahko prepišem ocenjevanje likovne v 1. in 2.razredu - vse je bilo doseženo, ni bilo cilja, ki ga otrok, ne bi dosegal. Potem se verjetno na to malo zanašaš.

Kar se pa tiče učenja in sestavljanja testov. Tega nisem otroku doma nikoli dajala - ponovim z njim, seveda, ampak testov mu ne pišem. Saj pišejo preverjanje pred vsakim testom, kjer dobiš dobro orientacijo, kako bo test izgledal in če ima otrok kje manjko.

clock-img

28.01.2015, 15:02

clock-img

petea

pencil-img

5336

IZVIRNO SPOROČILO: Balerina
Ko sva doma vadili za 1. test, pa sem nemanoma test sestavila tako da je bila ocean tri.



Zanimivo mi je brati, kaj vse počnete starši za otroke (ali otrokom) na poteh njihovega šolanja.

clock-img

28.01.2015, 15:09

clock-img

petea

pencil-img

5336

IZVIRNO SPOROČILO: Jabček
Pelin: ja, se strinjam,



Patrino je postala Pelin?!? user posted image

Sem morala iti preveriti, če se je Pelin slučajno vRRnila ali je Jabčki ponagajal tipkarski škrat ... user posted image

clock-img

29.01.2015, 18:54

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: Balerina
Ko sva doma vadili za 1. test, pa sem nemanoma test sestavila tako da je bila ocean tri.



Zanimivo mi je brati, kaj vse počnete starši za otroke (ali otrokom) na poteh njihovega šolanja.



V končni fazi je skoraj vseeno, če otroku sestaviš test ali pa mu recimo kupiš dodatno knjigo Računanje je igra, kjer so že sestavljene naloge in otrok tam rešuje......

Drugače pa kar se tiče uvodnega posta....če prav razumem je otrok pri likovnem dobil 4......4?!

In mene mnogo bolj čudi reakcija staršev in seveda otroka, ob prvi štirici kot pa to, da mati otroku sestavi doma nekaj nalog, da jih računa pred testom......

clock-img

02.02.2015, 10:40

clock-img

ronja

pencil-img

15289

ne vem...meni je hecno ocenjevanje likovnega, telesnega ali glasbe...ker če tega nimaš, nimaš. pa se lahko ubiješ, pa ne boš imel....teorijo se naučiš, ko pa boš recimo poskušal zapeti, bo pa katastrofa......ali pa ko gledam ene v tretjem razredu, ne znajo niti tečti


Ni čisto tako. 90% je dela, 10% je nadarjenosti, tako pravijo študirani učitelji glasbe, vsi kar sem z njimi govorila. Ja, če nimaš teh 10%, ne boš nikoli virtuoz. Ampak zapoješ lahko še vedno ok. Vsakega se da natrenirat, da razloči določene tone, samo en bo za to rabil 1 uro, en pa 1 leto, en pa že takoj loči. In večinoma pri teh predmetih ne zahtevajo, da znaš ne vem kaj, veliko šteje tudi trud.

Vsaka od teh vecin se lahko z vajo razvije. Tudi posluh. Seved zacnemo z razlicno stopnjo danega, a z vajo si ga vsak lahko izboljsa. Tako kot fizicne zmogljivosti,...


Podpis.

Jabček, naši otroci bojo še velikokrat razočarani. To ni slabo zanje! Samo neprijetno. Je pa dobro zanj, da se zave, da tu pač pade v spodnjih 10% in če hoče bit v povprečju, bo moral pač ornk delat. To je resnica, ki jo pač mora zvedet in jasno, da mu ni všeč. Nobeni ni všeč videt svojega otroka nesrečnega, razočaranega itd... Vendar se v tvojem prvem postu res bere en tak klic na pomoč, ker tvoj otrok ni v vsem najboljši, česar si navajena. Ob to smo se spotaknile. In da bi mu to rada nekak skrila, da ne bo žalosten. Tega ne moreš oz. ne smeš. On je pač zanič v likovni. Če hoče bit povprečen, bo moral fejst delat. KOt kdo drug pri matematiki. ni pa treba, da ima povsod krasne ocene;).

Za slamice lahko vzameš kar mekol. Lahko pa tudi iz drugega drobnega materiala gradi hišo- iz malih kamenčkov, če so fižolčki pri vas tabu:D.

Potem pa nima druge kot da več vadi, da bo vsaj delno nadoknadil ostale manjke, če seveda želi višjo oceno.


Podpis.

To, da nihče ne blesti na vseh področjih je dejstvo. Vendar je tu problem, ki bo postal še večji , čisto drugje. Fantič je finomotorično slabo razvit. To si sama napisala. Finomotorika se začne razvijati že od rojstva naprej. Malo se razvije spontano, še več jo razvijamo namerno- načrtovano.


Tudi pod to podpis. Sama se za likovno/glasbo itd... samo ne bi sekirala, vendar je fajn pogledat širšo sliko. V mojem primeru je to to, da bo punca verjetno izgubila veselje do petja, če jo bojo zezali, da fuša, torej je najboljše, da jo naučim, da ne bo prehudo ven sekala, dokler tega še ne opazi;). Ne mislim, da bo kdaj operna pevka, samo fajn je, da lahko poje ob tabornem ognju;). V tvojem primeru je pa fajn videt, da bi lahko imel zaradi pomanjkanja fine motorike kasneje težave. Očitno je, da mu stvari, ki jo zahtevajo, niso blizu, ker mu pač ne gre.

Vendar mora do 8 leta rezati primerljivo z odraslim.


Hehe, 7 letnica reže veliko lepše od očija:D.

To je moda zadnjih let - če si le dovolj želiš in če le zadostno vadiš, lahko dosežeš vse.

Ja, seveda, do mere, ko si vsaj povprečen in tako, da v nečem uživaš, ne pa do talenta.


To se strinjam. Vendar je za večino ljudi to čisto dovolj za področja, ki nam niso blizu;).

balerina, verjamem, da je tako, kot praviš, vendar mislim, da ocene enega predmeta ne bi smele vplivati na ocene drugega - moral bi bit ocenjen za znanje tistega predmeta. Vendar mi je jasno, da učitelj, ki odpre redovalnico in vidi same 5ke, drugače dojema videno znanjekot pa če vidi same 1ke. Kar ni prav, je pa človeško in moraš po moje kar delat, da se tega vsaj malo znebiš... Ni prav, da dobi nekdo za zmazek 4, drug, ki pa lepo nariše, pa tudi. Otroci to vidijo in nehajo spoštovat učitelja, ker ni pošten, vsaj tako se je pri nas dogajalo...

Zaenkrat je šola njena zadeva, edino, pri čemer sem jo terala, je bilo to, da je odnesla svojo slikico prebrane knjige v knjižnico. Ni ji problem prebrat, ni ji problem narisat, je pa mela problem odnest to tja. To je oz. hitro postane malo širši problem: ker če ne moreš pokazat, kaj znaš, zato, ker ti je nerodno, se ti v tej družbi bolj slabo piše. In zdaj je bilo to veliko lažje skorigirat kot kasneje, ker se zadeva zacikla. Bomo videli v naslednjem razredu, ko bojo ocene, upam, da ne bom preveč paf:D.

Ni mi sporno, da da mama otroku naloge, večina otrok jih rada rešuje. Ni mi sporno, če starši spodbujajo področja, ki otroku ne grejo ali tista, ki mu grejo zelo. Samo malo se mi pa zdi nevarno, če je velik problem, da otrok ni pri vsem najboljši in si mora mama takoj rečt, da mu pa vse ostalo pa gre super in je zelo nadpovprečen itd... Ma, saj so naši otroci - radi jih bomo meli, pa če jim nič ne bo šlo, a ne? Seveda si vsi želimo, da bi jim čim lažje šlo, ampak... nič ni narobe, če vidijo, da jim vse pač ne gre. In če so pri tem razočarani (je pa zanimivo, da tega do sedaj še ni opazil). Ali ga sama razlika med njegovimi izdelki in izdelki drugih ne moti in ga moti samo potencialna slaba ocena? To se mi pa malo zdi problem, vsaj če bi šlo za mojega otroka.

< Sporočilo je popravil ronja -- 2.2.2015 10:43:02 >


_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

clock-img

02.02.2015, 11:10

clock-img

Hope2

pencil-img

7572

IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Tudi grdo pisanje , se ob vajah za finomotoriko zelo popravi. Tudi lepopis je neke vrste umetnost, za katero si lahko nadarjen, precej pa pomaga, če si uriš finomotorične spretnosti.



Samo potrjujem.
Z lepopisjem sem začela pred novim letom (leta 2014) in vsakih 10 minut, ki jih posvetim vaji, se pozna, vsaj meni se zdi. Je pa vadba kot vsaka, v osnovi dolgočasna.
Tudi tukaj bi lahko izhajala iz predpostavke, da je rokopis nekaj, kar nam je dano in je pač tako kot je.



Nisem vsega brala. Bi pa vseeno dala komentar na tole.

Poznam fanta, ki je v prvem razredu in na zacetku drugega zelo grdo pisal. Se ucitelji so se spotaknili ob grdo pisavo. Kljub temu, da je fant doma vadil skoraj vsak dan, se pisava ni izboljsala. Tudi on ni hotel nikoli risat, ne barvat. Potem pa je zacel na veliko trenirat tenis in niti 1 mesec po zacetku, je fant zacel tako lepo pisat, kot da bi bila to druga oseba. Fant je imel zakrnele misice, presvoh roke in temu taka pisava. Ko je roka in prijem postal mocnejsi, se je stvar izboljsala in ta mal je postal tudi bolj samozavesten.
Ce pomislim sebe, da od faksa naprej ne rabim rocno pisat nic, razen listka za trgovino in parkrat na leto kak kuharski recept...recem lahko, da so moji prsti in roke tako trde, da komaj kaj spisem, pisava pa se je tako poslabsala, da se za sabo ne zmorem prebrat. Trenutno nisem sposobna hitrega pisanja (kot smo npr na faksu), kvecjemu po nareku iz osnovne soleuser posted image .

Tako da je, se strinjam vaja dela mojstra in treba je delat na finomotoriki in na moci v roki

< Sporočilo je popravil Hope2 -- 2.2.2015 11:12:22 >

clock-img

03.02.2015, 08:28

clock-img

Balerina

pencil-img

666

Hope2 ravno to je bilo kako leto ali dve v eni raziskavi tudi ugotovljeno. Da ravno zaradi tuchscreenov nimamo več tako razvitih mišic na rokah in je naša fina motorika slabša. In otroci ki so sedaj v začetku OŠ so imeli to že smoraj iz zibke ven, telefoni in tablice, seveda od staršev, ampak vseeno. In da se kao tem otrokom to dosti blj pozna.

Pri našem srednjem v 1. razredu pa pisavo sedaj vadimo s križankami. Prej je bila katastrofa napiši cello vrsto te številke. Sedaj pa je dobil ene križanke in je čist not padu. Sploh nima občutka da se on to uči ker to si je pa sam zbral da delamo user posted image . Meni je pa vseeno samo da vadi če to dela z veseljem še toliko bolje.
Je pa res razlika hči, starejša, je natančna k user posted image pri njen smo v 1. razredu črke vadili z ravnilom. Ker je učitelica rekla da morajo biti vsi U-ji enaki in potem nama je dokazovala da je en 2 mm ožji od drugega. Joj sva umirala zraven in ji dopovedovala da je učitelica mislila da se potrudijo in so si črke podobne ne morejo pa biti do mm enake. No sin ima glede tega bolj ohlapna pravila, sam pri sebi. On se ne obremenjuje s tem toliko. Pač je malo drugačna ampak je še vedno U user posted image .

Tako da to da sem hči želela postaviti malo na realna tla in ji dopovedati da veno pri vseh predmetih ne morejo biti 5-ke, sem naredila zaradi njene narave, ker enostavno ne prenese ''''poraza''''. Pri sini, enem ali drugem, mislim da tega problema ne bomo imeli. Prej obratno, da bomo dopovedali da se je potrebn potruditi po najboljših močeh. Ja isto gnezdo pa tako različni ptički user posted image

< Sporočilo je popravil Balerina -- 3.2.2015 8:37:09 >

clock-img

27.03.2015, 14:33

clock-img

kalbo

pencil-img

6271


IZVIRNO SPOROČILO: Jabček

Rija, ti dqm prav, ker sem sama do sebe tut tak perfekcionist in zelim to pri otroku popravit. Hja, nisem delala big deala, v bistvu sva hitro zakljucila, ni kaj, jaz vem, ti ves, da si se trudil in basta. Tudi slucajno ne bo kregan, ampak tezava je globja, ker se pozna tudi pri pisanju in tukaj pa se lahko kaj resiva. Ker konec koncev nekoc ga bo pa stalo nekaj, ce ne bo znal za sabo prebrat.



Malo nehaj otroka zavijat v vatko in pozabi njegovo finomotoriko iz otroštva, ker te samo bega. Kot bi opisovala mene v osnovni šoli. Izrezal sem vse tko da ni blo nobeni stvari podobno, namesto race je ratalo...uh, če bi ratal krokodil bi blo še OK. pisava porazna, vejic nikjer, dobival sem pa petke, ker sem bil priden učenec in sem pisal spise kot Richard Castle. Pol je pa moja mati popenla in šla v šolo in rekla, naj mi pritisne trojko za spis, ker to ni nobeni stvari več podobno. No tista trojka me je streznila.

Kako lahko tvoj mulec naredi ptičjo hišico, če ne bo razvil natančnosti. Enostavno mu reci, da se bo za 4 moral bolj potrudit in opustit šlamparijo. Pisal ne bo nikol lepo, naj bo pa čitljivo in podobno. Ko sem v petem razredu naredil periskop iz vezane plošče je pa moja mat dokončno ponorela. Preklet mulec, kako lahko izžagaš kose na desetinko milimetra natančno in ti pade skupaj, izrezovat pri likovnem pa ne moreš po črti. Ja, tist se mi ni dalo in takrat ji je blo dokončno jasno. Verjemi finomotorika nima veze z lepo pisavo. Še danes kracam kot kura, ko se pa lotim tehnike je pa vse kot iz škatlice.

Sicer ne vem, kako ti bo pomagalo vse skupaj, samo pač mu reci, da za 4 se je streba potrudit, drugač bo pač 3. Big deal, če bo tri pri likovnem. Pri meni je bil vedno pač U

clock-img

27.03.2015, 16:07

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: kalbo



Verjemi finomotorika nima veze z lepo pisavo.



A ne ga žgat , da ne?user posted image Verjemi, da ima.V tem primeru , ki ga opisuje avtorica , zagotovo.
Pri tebi pa verjamem, da gre bolj kot ne za lenobo in šlamparijo pri lepopisu. Oz. imaš premalokrat v rokah svinčnik in prevečkrat šnic žagouser posted image


_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

27.03.2015, 17:40

clock-img

liliana

pencil-img

10282

Se kar strinjam s patrino......vsi krivijo zaradi grde pisave otrok tuchscreene in ne vem kaj še, samo t.i. lenobe ne.....

a to, da pa dete v prvem in drugem razredu doma ne vadi lepe pisave, pa ni nič krivo......

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem