"takšnim" staršem zdi čisto brez veze vaditi dril oz. se učiti na pamet (vendar poštevanko, seštevanje in odštevanje s celimi števili, nepravilne glagole pri angleščini se pač ne da naučiti brez drila oz. celo učenja na pamet)
Đizs Lilana, ne vem al ne razumeš ali pa se samo napravljaš in ti je ljubše temo obračat v smer extremnih staršev.
Tega, kar si zgoraj naštela se ne da naučit brez drila.... to ni sestavljen sistem, 5x6 =30, druge filozofije ni. 5X60 znamo tudi izračunat na pamet, ampak smo se najprej morali naučit poenostavit, da je 5x6 30, pomnožimo z deset oz. dopišemo eno ničlo....sej znamo izračunat tudi 15x60, pa rezultat definitivno ne ustrelimo takoj, ampak ga sistemsko izračunamo. Ko smo pisno osvojili, smo lahko izračunali na pamet. Vse zahteva svoj čas. To je isto, kot da prvošolčku učiteljica pokaže kako s prsti izračuna 5+3, pri testu pa mu jih prepove uporabljat ..... lahko se samo razjoče. Otroci prste uporabljajo zelo dolgo, nekateri celo v četrtem razredu. Jaz sem jih znala uporabljat samo do št. deset, dalje mi sistem ni bil jasen- premalo prstov
in sem računala na pamet. Ostali so računali s prsti. Moja hčerka je razvila svoj sistem s prsti in jih je uporabljala še v začetku 3. razreda. O tem sem se pogovarjala z učiteljico, pa je rekla da to sploh ni pomembno, pomebmno je da pride do pravega rezultata.
Tako zagovarjaš učenje na pamet, ki pa v tem starostnem obdobju v bistvu predstavlja problem, ki vodi v bralno nepismenost. Ne vem koliko si aktivna na vaši šoli in imaš informacije... Po vsakih NPZ izpostavljajo problematiko nerazumevanja besedil in zadnji dve -3 leta aktivno delajo na tem področju. Da se otroci 1. in začetek 2. obdobja sploh lahko naučijo neko snov, se jo naučijo na pamet, ker še ne znajo izluščit bistva, niso zato zreli. Naša je v 1. razredu zagnala tak cirkus, ker sem ji rekla naj knjigo poskusi pripovedovat s svojimi besedami, da je bila čist zmedena. Sem videla da sem naredila eno samo sranje, ker potem ni upala pripovedovat. Po pogovoru z učiteljico je le pripovedovala, ampak na pamet. Čez mesec ali dva je začela s svojimi besedami..... . Tu nastopijo učiteljice, ki metode bralne pismenosti vključujejo v vse predmete ali pa ne naredijo nič.