cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

RE: vrtec v AT

  
clock-img

28.06.2014, 15:50

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: reni70

Kako reagirati v vrtecu,ni mi vseeno,da otrok zaradi tega ne gre zdaj iz njimi na izlete.itd.ne vem ali je to neko njegovo obdoje,pa se bo umiril.



Pogovorite se z vzgojiteljico - kakšno je njeno stališče glede težave, in kakšen cilj zasleduje s tem, da otroka premesti v drugo skupino. Na tej točki je konstuktivno, da tudi vi razumete njo in njene vzgibe, ki so lahko različni od vaših.

Če se z vzgojiteljico ni mogoče pogovoriti (odklanja pogovor ali v njem ne sodeluje), se obrnete na ravnateljico. Ona se lahko pogovori ali z vzgojiteljico (napačna reakcija) ali samo z vami (vaše napačno pričakovanje). Če se v tej točki razhajate, otroka lahko še vedno paziš sama kot najbolje znaš ali ga prepišeš v drug vrtec.

Verjetno ste pa vse to že naredili v tednu, ki je minil ....?

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

28.06.2014, 16:15

clock-img

petea

pencil-img

5336

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Osebno sem mnenja, da država, ki kaj vlaga v strokovnost izobraževalnih kadrov in zahteva določeno stopnjo izobrazbe za delo z otroki v najrosnejšem obdobju, naredi zanje veliko več, kot pa tista, ki dopušča , da postavlja izobraževalne temelje pri otroku ( poleg staršev seveda), nek neizobražen, nepreverjen in kvazi strokoven kader.



Določena stopnja izobrazbe ne pomaga, če človek ni 'za stvar'. Če ima nekdo diplomo z nekega področja, ne postane strokovnjak za vse panoge. Čeprav pri nas velja ta miselnost, sploh na področju JU. Da torej ko imaš tisti famozni papir v roki, si pa ta glavni.

Se na žalost na mnogih področjih velikokrat izkaže, da je diplomiran človek veliko bolj kvazi strokoven kot nekdo drug samo npr. s srednjo šolo in veliko več praktičnega znanja in dejanskimi izkušnjami, občutkom za zadeve.



Če bi naš (visokoizobraženi) šolski strokovni kader bil tako odličen, bi morali naši šolarji med šolanjem dosegati vrhunske rezultate, namesto tega pa šolski sistem vsako leto spreminjajo, prilagajajo, 'posodabljajo'. Znanje učencev pa je po mednarodnih primerjavah vedno slabše ...

clock-img

28.06.2014, 16:38

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Osebno sem mnenja, da država, ki kaj vlaga v strokovnost izobraževalnih kadrov in zahteva določeno stopnjo izobrazbe za delo z otroki v najrosnejšem obdobju, naredi zanje veliko več, kot pa tista, ki dopušča , da postavlja izobraževalne temelje pri otroku ( poleg staršev seveda), nek neizobražen, nepreverjen in kvazi strokoven kader.



Določena stopnja izobrazbe ne pomaga, če človek ni 'za stvar'. Če ima nekdo diplomo z nekega področja, ne postane strokovnjak za vse panoge. Čeprav pri nas velja ta miselnost, sploh na področju JU. Da torej ko imaš tisti famozni papir v roki, si pa ta glavni.

Se na žalost na mnogih področjih velikokrat izkaže, da je diplomiran človek veliko bolj kvazi strokoven kot nekdo drug samo npr. s srednjo šolo in veliko več praktičnega znanja in dejanskimi izkušnjami, občutkom za zadeve.



Če bi naš (visokoizobraženi) šolski strokovni kader bil tako odličen, bi morali naši šolarji med šolanjem dosegati vrhunske rezultate, namesto tega pa šolski sistem vsako leto spreminjajo, prilagajajo, 'posodabljajo'. Znanje učencev pa je po mednarodnih primerjavah vedno slabše ...




Kot večino stvari, je potrebno tudi izobrazbo "uporabljati" s pametjo.

Čeprav več znanja vsaj načeloma pomeni boljši izhodiščni položaj, pa ga lahko glava, ki je polna sama sebe in doseženega papirja, zelo hitro degradira in spremeni v njegovo nasprotje, enako kot ga lahko zdrava glava tekom let oplemeniti v dobro sebe in družbe.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

28.06.2014, 16:42

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: petea

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Osebno sem mnenja, da država, ki kaj vlaga v strokovnost izobraževalnih kadrov in zahteva določeno stopnjo izobrazbe za delo z otroki v najrosnejšem obdobju, naredi zanje veliko več, kot pa tista, ki dopušča , da postavlja izobraževalne temelje pri otroku ( poleg staršev seveda), nek neizobražen, nepreverjen in kvazi strokoven kader.



Določena stopnja izobrazbe ne pomaga, če človek ni 'za stvar'. Če ima nekdo diplomo z nekega področja, ne postane strokovnjak za vse panoge. Čeprav pri nas velja ta miselnost, sploh na področju JU. Da torej ko imaš tisti famozni papir v roki, si pa ta glavni.
?? Kdo tu govori o strokovnjaku na vseh mogočih panogah??Kakšna miselnost velja drugje mi ni važno. Osebno vem, da ne bom pričakovala od slaščičarja, da mi bo znal operirati slepič. Da pa mora imeti človek poleg primerne izobrazbe, tudi smisel in čut za to, sem pa v tej temi napisala že napisala, kar si ti pri citiranju izpustila.
"Samo dober čut za otroke, brez strokovne izobrazbe, ni dovolj.Kakor tudi strokovna izobrazba brez čuta ni veliko vredna. Oboje mora biti.Osebno sem mnenja, da država, ki kaj vlaga v strokovnost izobraževalnih kadrov in zahteva določeno stopnjo izobrazbe za delo z otroki v najrosnejšem obdobju , naredi zanje veliko več, kot pa tista, ki dopušča , da postavlja izobraževalne temelje pri otroku ( poleg staršev seveda), nek neizobražen, nepreverjen in kvazi strokoven kader."

Se na žalost na mnogih področjih velikokrat izkaže, da je diplomiran človek veliko bolj kvazi strokoven kot nekdo drug samo npr. s srednjo šolo in veliko več praktičnega znanja in dejanskimi izkušnjami, občutkom za zadeve.

Kar še ni opravičilo, da se potem zaradi tega na delovno mesto za določeno visokošolski profil zaposli nekoga z nižjo izobrazbo. Seveda se lahko izkaže , prav tako se velikokrat izkaže, da človek brez prave izobrazbe na določenem mestu ( pogosto služba dobljena preko vez , poznanstev in drugih bonitet)dela veliko škodo in odvzema delovno mesto nekomu z zahtevanimi kvalitetami, sposobnostmi in izobrazbo. Vse mogoče imaš. Osebno sem ob tem mnenja, da človek, ki želi opravljati določeno delo, ki zahteva določeno izobrazbo in ima čut za to, naredi vse , da do te zahtevane izobrazbe pride. Tudi s tem se pokaže čut za ta poklic.
Če bi naš (visokoizobraženi) šolski strokovni kader bil tako odličen, bi morali naši šolarji med šolanjem dosegati vrhunske rezultate, namesto tega pa šolski sistem vsako leto spreminjajo, prilagajajo, 'posodabljajo'. Znanje učencev pa je po mednarodnih primerjavah vedno slabše ...

In jih tudi dosegajo kot je meni znano. Tudi drugje po svetu ves čas posodabljajo šolski sistem in prav je tako. Glede znanja v svetovnem merilu pa- dokler bomo imeli učence iz naše tini mini države v samem svetovnem vrhu ali celo čisto zgoraj iz področja robotike, matematike, retorike itd, mislim, da se nimamo še kaj pritoževati nad inteligenco naše dece oz. nad poučevanjem naših učiteljev.



_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

28.06.2014, 16:50

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Eni ne razumejo pomena vrtca. Vrtec je vzgojno varstveni zavod, ki otroka čuva in ga skozi igro in dejavnosti usmerja v nadaljnje življenje, ni pa ustanova, ki bo naučila otroka osnovnih pravil obnašanja; to se otroci učijo doma. In če štiriletni mulc ne da roke, ga je potrebno ustrezno kaznovati. Moj starejši otrok je meni enkrat izmaknil roko na cesti in šel svojo smer in je priletela ena krepka po riti. Ko je to naredil v vrtcu, so ga iz sprehoda poslali nazaj v vrtec in je ostal pri kuharici in ne v kakšni drugi skupini, kjer bi se igral. Kazen je kazen in otroka se ne more kaznovati z igro v drugi skupini. Pri drugem otroku smo že zelo zgodaj začeli z učenjem kako se obnašati na cesti, tako da je že nekje pri petnajstih mesecih vedel, če mu rečem avto gre ali pa gremo na cesto, je avtomatsko dal roko. Drugače smo pa za prve sprehode izbirali manj prometne poti, da ni bilo ves čas opominjanja glede prometa in da se je počasi naučil, kaj pomeni avto in red na cesti. Z učenjem varnosti je pač treba zgodaj začeti, pri prvem smo naredili to napako, da smo ga začeli učiti šele po drugem letu, pri drugem otroku smo s tem začeli mnogo prej.
Naslova ne razumem: vrtec v AT; kaj pa ima vrtec opraviti s tem, da je otrok neposlušen?


O ljubi Jezususer posted image Če podpiraš tole kar si zgoraj napisala, verjamem, da ne razumeš. Vendar , ker te imam na sumu, da malo kvačkaš ( v bistvu upam, da tvoj otrok ni tega deležen v vrtcu in da je to le izmišljena pravljica o revežu, ki mora v vrtcu za kazen, ker ni dal roke za čez cesto v vrtcu gledati kuharico pri lupljenju krompirja)ne bom razpredala.

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

28.06.2014, 16:59

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: patrino


IZVIRNO SPOROČILO: petea

Če bi naš (visokoizobraženi) šolski strokovni kader bil tako odličen, bi morali naši šolarji med šolanjem dosegati vrhunske rezultate, namesto tega pa šolski sistem vsako leto spreminjajo, prilagajajo, ''posodabljajo''. Znanje učencev pa je po mednarodnih primerjavah vedno slabše ...




In jih tudi dosegajo kot je meni znano. Tudi drugje po svetu ves čas posodabljajo šolski sistem in prav je tako. Glede znanja v svetovnem merilu pa- dokler bomo imeli učence iz naše tini mini države v samem svetovnem vrhu ali celo čisto zgoraj iz področja robotike, matematike, retorike itd, mislim, da se nimamo še kaj pritoževati nad inteligenco naše dece oz. nad poučevanjem naših učiteljev.



Po bralni pismenonosti smo pod povprečjem Evrope: http://www.rtvslo.si/slovenija/pri-bralni-pismenosti-zaostajamo-za-vecino-drzav-eu-ja/269219. Če je tri leta stanje kaj boljše, se priporam za ažurne podatke.

Če bi kaj mislila, tega ne bi trdila. Učitelj v razredu uči 25 učencev na uro, ne enega genija na vsakih sedem let. Ta bo v vrhu sam po sebi.

< Sporočilo je popravil Stanislava_ -- 28.6.2014 17:00:26 >


_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

28.06.2014, 18:42

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

O ljubi Jezususer posted image Če podpiraš tole kar si zgoraj napisala, verjamem, da ne razumeš. Vendar , ker te imam na sumu, da malo kvačkaš ( v bistvu upam, da tvoj otrok ni tega deležen v vrtcu in da je to le izmišljena pravljica o revežu, ki mora v vrtcu za kazen, ker ni dal roke za čez cesto v vrtcu gledati kuharico pri lupljenju krompirja)ne bom razpredala.



Pa daj patrino....ne pretiravaj.....pri nas so vrtcu tudi neubogljive izločali iz skupine in so morali iti stat na hodnik.....in skozi vrata lepo gledali kako so se oni pridni lepo igrali oz. delali vse dobro za svoj psihofizični razvoj......doma tudi starši kaznujemo otroka, če kaj dobro ne stori.....ga fašistično izoliramo v sobi za eno uro, da se ohladi, mu ne pustimo iti k sosedu divjat (pa je gibanje na zraku oh in sploh dobro za zdrav razvoj otroka), mu prepovemo gledanje risank......skratka kaznujemo ga tako, da mu ne dovolimo opravljati tistega, kar ima rad.....

In sedaj eno vprašanje......a strokovne delavke v vrtcu lahko kaznujejo otroke......? In če jih lahko, kake kazni lahko uberejo, da te kazni niso fašistične.....?

Ker pozabljamo na eno stvar.....ko so otroci na cesti morajo upoštevati določena pravila......če jih ne, lahko poleg sebe spravljajo v nevarnost še druge otroke......baje zgledi vlečejo in če en otrok non stop uhaja iz skupine se kaj hitro lahko zgodi, da mu bo kateri sledil in nastane lahko cela štala.....in strokovnih delavk pa ni toliko, da bi lahko vsakega držala za roko, ki si zmisli, da bo pa sedaj malo skakal po pločniku, malo iz pločnika......

clock-img

28.06.2014, 21:35

clock-img

patrino

pencil-img

2142

Stenči, samo ne bit tako ošabna, no. To ponavadi škodi veš.user posted image Mislim, mislim, brez skrbi. Če se le da, ne govorim v prazno. Kaj pa ti ? Seveda je splošno znano, da v sloveniji med otroci že leta šepa bralna pismenost in nisi ugotovila nič novega. Je pa tudi znano, če hočeš to le videti, da se na vseh šolah tega problema zavedajo in temu primerno ukrepajo. Izvajajo se sto in eni projekti v povezavi s tem in če malo posrfaš, lahko vidiš, da se bralna pismenost procentualno dviga. Da se tega zavedajo je videti tudi iz tega, da že v vrtcu vztrajno delajo na razvoju predbralnih in predpisalnih sposobnosti. Človek dobi dober občutek, da si slovenski pedagogi ne mažejo oči, da to ni res in so prijeli pogumno bika za roge.
Če pa nisi zaslepljen le z eno šibko točko, pa lahko opaziš še veliko čudovitih rezultatov:

http://www.zurnal24.si/slovenska-dijaka-najboljsa-na-svetu-clanek-199428
hthttp://www.siol.net/novice/slovenija/2013/12/pisa_2012.aspx
http://www.siol.net/novice/slovenija/2013/12/pisa_2012.aspx
http://www.slomskov-zavod.si/index.php/domov-zacetna-stran/aktualno/36-zams/projekti/microsoft-pil/82-med-najbolj-inovativnimi-olami-na-svetu-tudi-prva-slovenska
http://www.student.si/preberi-si/aktualno/slovenski-studentje-uspesni-tudi-v-tujini.html
http://www.mizs.gov.si/nc/si/medijsko_sredisce/novica/article//7793/

Pa še in še in še. Jaz sem zelo ponosna nanje. Lahko bi bili tudi drugi. Žal pa se nekateri vedno vsedete na eno stvar in drugih ne želite videti. Kajne Stenči?user posted image

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

28.06.2014, 21:49

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

O ljubi Jezususer posted image Če podpiraš tole kar si zgoraj napisala, verjamem, da ne razumeš. Vendar , ker te imam na sumu, da malo kvačkaš ( v bistvu upam, da tvoj otrok ni tega deležen v vrtcu in da je to le izmišljena pravljica o revežu, ki mora v vrtcu za kazen, ker ni dal roke za čez cesto v vrtcu gledati kuharico pri lupljenju krompirja)ne bom razpredala.



Pa daj patrino....ne pretiravaj.....pri nas so vrtcu tudi neubogljive izločali iz skupine in so morali iti stat na hodnik.....in skozi vrata lepo gledali kako so se oni pridni lepo igrali oz. delali vse dobro za svoj psihofizični razvoj......doma tudi starši kaznujemo otroka, če kaj dobro ne stori.....ga fašistično izoliramo v sobi za eno uro, da se ohladi, mu ne pustimo iti k sosedu divjat (pa je gibanje na zraku oh in sploh dobro za zdrav razvoj otroka), mu prepovemo gledanje risank......skratka kaznujemo ga tako, da mu ne dovolimo opravljati tistega, kar ima rad.....

In sedaj eno vprašanje......a strokovne delavke v vrtcu lahko kaznujejo otroke......? In če jih lahko, kake kazni lahko uberejo, da te kazni niso fašistične.....?

Ker pozabljamo na eno stvar.....ko so otroci na cesti morajo upoštevati določena pravila......če jih ne, lahko poleg sebe spravljajo v nevarnost še druge otroke......baje zgledi vlečejo in če en otrok non stop uhaja iz skupine se kaj hitro lahko zgodi, da mu bo kateri sledil in nastane lahko cela štala.....in strokovnih delavk pa ni toliko, da bi lahko vsakega držala za roko, ki si zmisli, da bo pa sedaj malo skakal po pločniku, malo iz pločnika......


Lili, vse se da, če se hoče. Odkrito ti povem, da jaz svojih nikoli nisem izolirala doma, če jih je razganjalo oz. če se niso držali dogovorjenih pravil. To se mi že kot mami upira in mi smrdi, ker s tem nekako položiš orožje in daš otroku vedeti, da si pogorel. Tudi v vrtcu nikoli nisem videla nikogar stati zunaj pred igralnico in nikoli ni noben od staršev potožil ali pa kako drugače povedal, da so nekateri otroci deležni takih sankcij.
Otroku se da fino dopovedat tudi drugače, na bolj vzgojen način in predvsem na način od katerega boš imel tudi sam več koristi, ker bo dete prej razumelo. Za moje pojme takšni ukrepi v otroku vzbujajo le jezo, užaljenost in druge negativne občutke, ki niso neka dobra pot k temu, da bi otrok prenehal z motečim ravnanjem.
Kolegica mi je povedala, da drugače v vrtcu sploh ne rabi biti pretirano huda, ker glavni delež vzgoje opravijo otroci med seboj. Čisto preprosto- s tistim, ki ne posoja igrač, ki je grob, ki je podivjan , ne upošteva pravil, se otroci ne radi družijo, ker jih to moti. In na tak način " prestopnika" fino nehote sunejo v pravo smer. Če je pedagog sposoben to uvideti, izkoristiti, obrniti v prid otroka in celotne skupine, je to to. V večini primerov so to le redki posamezniki, ki zelo štrlijo ven iz povprečja. Vsi ostali otroci so bolj kot ne podvrženi črednemu nagonu, kar se da fino videti na različnih prireditvah, sprehodih ( pošteno povedano še nikoli nisem videla nobenega vrtečka skakati okrog, ko gredo na sprehod skozi naše kar prometno mesto), druženjih. In tiste posameznike večina pedagoških kadrov obvlada brez hudih problemov. Seveda, če imajo interes to počet. Najlažje je reči , da so otroci grozni, neubogljivi in nevodljivi. Tudi kot starš gotovo vsak kdaj pade v take občutke. Vendar mi kot starši si to lahko in smemo vsake kvatre privoščiti, pedagoški delavci pa si naj ne bi.

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

28.06.2014, 22:22

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Tudi v vrtcu nikoli nisem videla nikogar stati zunaj pred igralnico in nikoli ni noben od staršev potožil ali pa kako drugače povedal, da so nekateri otroci deležni takih sankcij.



Jaz tudi ne (zjutraj 15 do osmih in popoldne ob štirih, drugače me ni bilo v vrtcu).....je pa vzgojiteljica na sestanku staršem povedala, da se včasih tega posluži....in nobeden od staršev se ni pritožil.......user posted image

Otroku se da fino dopovedat tudi drugače, na bolj vzgojen način in predvsem na način od katerega boš imel tudi sam več koristi, ker bo dete prej razumelo.



To je zelo relativno, dete obiačajno prej razume odločen ne, eno po riti ali odstranitev iz prostora kot dolgo razlago, ki je itak ne razume......jaz osebno se recimo nisem nikoli z otrokom pregovarjala.....sem delovala bolj po principu, kot je ena v začetku zapisala: ena po riti, če mi je ušla na parkirišču.....avtorica teme pravi, da je njen otrok pač tak, da mu je treba 1000 krat nekaj povedati (jaz mislim, da ni tak, le pregovarja se z njim, zato pa rabi 1000 krat)......

Kolegica mi je povedala, da drugače v vrtcu sploh ne rabi biti pretirano huda, ker glavni delež vzgoje opravijo otroci med seboj. Čisto preprosto- s tistim, ki ne posoja igrač, ki je grob, ki je podivjan , ne upošteva pravil, se otroci ne radi družijo, ker jih to moti. In na tak način " prestopnika" fino nehote sunejo v pravo smer. Če je pedagog sposoben to uvideti, izkoristiti, obrniti v prid otroka in celotne skupine, je to to.



Torej je 3 mesečni šnel kurs čisto dovolj za strokovno delavko v vrtcu.....ne vem zakaj potem mi delamo tako dramo iz izobrazbe vzgojiteljic.....če je to tak enostavno, da vse praktično deca opravijo med sabo......





clock-img

28.06.2014, 22:33

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Stenči, samo ne bit tako ošabna, no. To ponavadi škodi veš.user posted image



user posted image

To sem se naučila v šoli - misliti pomeni nič videti. V sistemu, ki ga hvališ. In ja, ponosna sem na to, da sem se česa naučila, čeprav se ti temu posmehuješ. Že veš, zakaj.

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Jaz sem zelo ponosna nanje.



Jaz pa nase, na svoje otroke, in včasih še sosedove. Mogoče sem pa zgolj praktična punca. Še vedno.

< Sporočilo je popravil Stanislava_ -- 28.6.2014 22:37:51 >


_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

28.06.2014, 23:01

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Tudi v vrtcu nikoli nisem videla nikogar stati zunaj pred igralnico in nikoli ni noben od staršev potožil ali pa kako drugače povedal, da so nekateri otroci deležni takih sankcij.



Jaz tudi ne (zjutraj 15 do osmih in popoldne ob štirih, drugače me ni bilo v vrtcu).....je pa vzgojiteljica na sestanku staršem povedala, da se včasih tega posluži....in nobeden od staršev se ni pritožil.......user posted image

Otroku se da fino dopovedat tudi drugače, na bolj vzgojen način in predvsem na način od katerega boš imel tudi sam več koristi, ker bo dete prej razumelo.



To je zelo relativno, dete obiačajno prej razume odločen ne, eno po riti ali odstranitev iz prostora kot dolgo razlago, ki je itak ne razume......jaz osebno se recimo nisem nikoli z otrokom pregovarjala.....sem delovala bolj po principu, kot je ena v začetku zapisala: ena po riti, če mi je ušla na parkirišču.....avtorica teme pravi, da je njen otrok pač tak, da mu je treba 1000 krat nekaj povedati (jaz mislim, da ni tak, le pregovarja se z njim, zato pa rabi 1000 krat)......

Kolegica mi je povedala, da drugače v vrtcu sploh ne rabi biti pretirano huda, ker glavni delež vzgoje opravijo otroci med seboj. Čisto preprosto- s tistim, ki ne posoja igrač, ki je grob, ki je podivjan , ne upošteva pravil, se otroci ne radi družijo, ker jih to moti. In na tak način " prestopnika" fino nehote sunejo v pravo smer. Če je pedagog sposoben to uvideti, izkoristiti, obrniti v prid otroka in celotne skupine, je to to.



Torej je 3 mesečni šnel kurs čisto dovolj za strokovno delavko v vrtcu.....ne vem zakaj potem mi delamo tako dramo iz izobrazbe vzgojiteljic.....če je to tak enostavno, da vse praktično deca opravijo med sabo......







Nekako si ne predstavljam, da bi se vzg. ravno hvalile s tem, da pri katerem otroku tako pedagoško odpovedo, da ne vididjo drugega izhoda, kot da ga spokajo pred vrata. Po drugi strani pa mi ni jasno, če to res počnejo, kako si to upajo delati. Kot prevo, kako, da jih ni strah, da jim ne bi " kaznjenec" kar tako odlutal ven iz vrtca ali pa kam po vrtcum kot drugo, pa mi ni jasno kako se v tvojem primeru starši lahko kar mirne duše strinjate s takimi sankcijami, ko pa se resnično lahko zgodi kakšna tragedija ( otrok npr. najde odprta vrata in gre ven v svet, odluta po vrtcu in lahko v kakšnem prostoru kaj pade nanj, kam visoko zleze, kaj razbije...).
In ne, saj vidiš da 3- mesečni šnel kurs v resnici ni dovolj. Če bi bil dovolj, potem v Avstriji in npr. pri vas, kjer praviš da imate tudi veliko takih šnel kurskih vzgojiteljic,ne bi zganjale take neumnosti in nepedagoške ukrepe.user posted image Ženske očitno ne znajo zadevo izvesti tako kot sem prej opisala. Ob spontani pomoči ostalih otrok in ob izkoriščanju vsakdanjih situacij, brez grdih, zastarelih in neprimernih metod. In če pedagoški delavec ob tem, da postavlja otroka, ki se ne obnaša po reklcih pred vrata in ga kako drugače izolira, ne občuti niti malo strahu, moralnega mačka ali krivde-no potem mu pa poleg izobrazbe manjka tudi kar nekaj čuta - človeškega in pedagoškega.

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

28.06.2014, 23:09

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Stenči, samo ne bit tako ošabna, no. To ponavadi škodi veš.user posted image



user posted image

To sem se naučila v šoli - misliti pomeni nič videti. V sistemu, ki ga hvališ. In ja, ponosna sem na to, da sem se česa naučila, čeprav se ti temu posmehuješ. Že veš, zakaj.

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Jaz sem zelo ponosna nanje.



Jaz pa nase, na svoje otroke, in včasih še sosedove. Mogoče sem pa zgolj praktična punca. Še vedno.


Lepo zate, da si s sabo tako zadovoljna in čutiš takšen samoponos. Kaj ko bi ga malo razdelila še na ostale, ki so tudi vredni da si nanje ponosna? In misliti ne pomeni nič videti- misliti pomeni ne klaftrati kar prvo kar ti pade na pamet. Misliti pomeni tudi to, da znaš majčkeno pogledati na to, da je zato, da si ti tako sama sebi všeč, ker znaš tako zelo misliti in so ti tako všeč tvoji in sosedovi otroci,velik del doprineslo tudi naše skritizirano šolstvo in še bolj skritiziran pedagoški kader zraven.user posted image

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

29.06.2014, 08:23

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Nekako si ne predstavljam, da bi se vzg. ravno hvalile s tem, da pri katerem otroku tako pedagoško odpovedo, da ne vididjo drugega izhoda, kot da ga spokajo pred vrata. Po drugi strani pa mi ni jasno, če to res počnejo, kako si to upajo delati. Kot prevo, kako, da jih ni strah, da jim ne bi " kaznjenec" kar tako odlutal ven iz vrtca ali pa kam po vrtcum kot drugo, pa mi ni jasno kako se v tvojem primeru starši lahko kar mirne duše strinjate s takimi sankcijami, ko pa se resnično lahko zgodi kakšna tragedija ( otrok npr. najde odprta vrata in gre ven v svet, odluta po vrtcu in lahko v kakšnem prostoru kaj pade nanj, kam visoko zleze, kaj razbije...).



Saj se niso hvalile.....le obvestile so nas, starše, česar se včasih poslužujejo.....drugače pa v našem vrtcu so bila vhodna vrata vedno zaklenjena, ko niso bili otroci zunaj....ravno iz varnostnih razlogov.....ker so otroci tudi na stranišče sami hodili in da ne bi kdo odlutal ven......

In starši smo se strinjali......se nobeden ni vmešalav v varstveno vzgojni proces vrtca.....saj mi nismo bili 8 ur tam, da bi znali "pametovati", kako morajo one deleti.......

Tako da nehaj glumiti gljivo patrino......user posted image

In ne, saj vidiš da 3- mesečni šnel kurs v resnici ni dovolj. Če bi bil dovolj, potem v Avstriji in npr. pri vas, kjer praviš da imate tudi veliko takih šnel kurskih vzgojiteljic,ne bi zganjale take neumnosti in nepedagoške ukrepe.



Meni se to ne zdijo nepedagoški ukrepi.....ker vrtec poleg tega, da izobražuje (to je itak bolj mali procent) ima tudi funkcijo varstva in vzgoje.......

Ženske očitno ne znajo zadevo izvesti tako kot sem prej opisala. Ob spontani pomoči ostalih otrok in ob izkoriščanju vsakdanjih situacij, brez grdih, zastarelih in neprimernih metod. In če pedagoški delavec ob tem, da postavlja otroka, ki se ne obnaša po reklcih pred vrata in ga kako drugače izolira, ne občuti niti malo strahu, moralnega mačka ali krivde-no potem mu pa poleg izobrazbe manjka tudi kar nekaj čuta - človeškega in pedagoškega.



Patrino, spet malipuliraš.....drugače sem te pa že vsaj dva krat vprašala po konkretnih predlogih......ker si očitno pedagoško strokovno zelo podkavana, bi jih morala izstreliti kot iz topa.....pa nisi......tupiš le eno in isto melodramatično noto......

clock-img

29.06.2014, 08:29

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Lepo zate, da si s sabo tako zadovoljna in čutiš takšen samoponos. Kaj ko bi ga malo razdelila še na ostale, ki so tudi vredni da si nanje ponosna? In misliti ne pomeni nič videti- misliti pomeni ne klaftrati kar prvo kar ti pade na pamet. Misliti pomeni tudi to, da znaš majčkeno pogledati na to, da je zato, da si ti tako sama sebi všeč, ker znaš tako zelo misliti in so ti tako všeč tvoji in sosedovi otroci,velik del doprineslo tudi naše skritizirano šolstvo in še bolj skritiziran pedagoški kader zraven.user posted image



Saj v bistvu ti na tej celi temi kritiziraš pedagoški kader.......tisti, ki so sedaj doktori na Cambridgu in v NASA centru, priznani zdravniki v Švici so bili še del diktatorskega pedagoškega sistema.....kjer so otroke fašistično izolirali, če niso sodelovali pri pouku in vrtcu, kjer so otroci morali vstati, da so pozdravili učitelja, ko je vstopil v razred, kjer je še kaka klofuta priletela.....pa so kljub tem travmatičnim izkušnjam uspeli.......vem, da nisi dala teh primerov, samo jih je precej uspelo tudi iz tistih časov, ko so v šoli vladale "taboriščne metode"......

clock-img

29.06.2014, 09:23

clock-img

patrino

pencil-img

2142

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Nekako si ne predstavljam, da bi se vzg. ravno hvalile s tem, da pri katerem otroku tako pedagoško odpovedo, da ne vididjo drugega izhoda, kot da ga spokajo pred vrata. Po drugi strani pa mi ni jasno, če to res počnejo, kako si to upajo delati. Kot prevo, kako, da jih ni strah, da jim ne bi " kaznjenec" kar tako odlutal ven iz vrtca ali pa kam po vrtcum kot drugo, pa mi ni jasno kako se v tvojem primeru starši lahko kar mirne duše strinjate s takimi sankcijami, ko pa se resnično lahko zgodi kakšna tragedija ( otrok npr. najde odprta vrata in gre ven v svet, odluta po vrtcu in lahko v kakšnem prostoru kaj pade nanj, kam visoko zleze, kaj razbije...).



Saj se niso hvalile.....le obvestile so nas, starše, česar se včasih poslužujejo.....drugače pa v našem vrtcu so bila vhodna vrata vedno zaklenjena, ko niso bili otroci zunaj....ravno iz varnostnih razlogov.....ker so otroci tudi na stranišče sami hodili in da ne bi kdo odlutal ven......

In starši smo se strinjali......se nobeden ni vmešalav v varstveno vzgojni proces vrtca.....saj mi nismo bili 8 ur tam, da bi znali "pametovati", kako morajo one deleti.......

Tako da nehaj glumiti gljivo patrino......user posted image

In ne, saj vidiš da 3- mesečni šnel kurs v resnici ni dovolj. Če bi bil dovolj, potem v Avstriji in npr. pri vas, kjer praviš da imate tudi veliko takih šnel kurskih vzgojiteljic,ne bi zganjale take neumnosti in nepedagoške ukrepe.



Meni se to ne zdijo nepedagoški ukrepi.....ker vrtec poleg tega, da izobražuje (to je itak bolj mali procent) ima tudi funkcijo varstva in vzgoje.......

Ženske očitno ne znajo zadevo izvesti tako kot sem prej opisala. Ob spontani pomoči ostalih otrok in ob izkoriščanju vsakdanjih situacij, brez grdih, zastarelih in neprimernih metod. In če pedagoški delavec ob tem, da postavlja otroka, ki se ne obnaša po reklcih pred vrata in ga kako drugače izolira, ne občuti niti malo strahu, moralnega mačka ali krivde-no potem mu pa poleg izobrazbe manjka tudi kar nekaj čuta - človeškega in pedagoškega.



Patrino, spet malipuliraš.....drugače sem te pa že vsaj dva krat vprašala po konkretnih predlogih......ker si očitno pedagoško strokovno zelo podkavana, bi jih morala izstreliti kot iz topa.....pa nisi......tupiš le eno in isto melodramatično noto......


In jaz sem sti že vsaj dvakrat konkretno povedala, kaj bi lahko ženska naredila v tem primeru ( govorim za avtoričin primer). Oz. kaj bi naredila jaz, če bi bila tam. Ponovim?user posted image Ok. No, lahko bi vzela koga od staršev ( mamico, očka)tega neubogljivega otroka s seboj na sprehod, da bi na licu mesta videla, kaj on počne. Lahko bi se ( če se še ni) s starši pogovorila konkretno ob prisotnosti ravnatelja ali psihologinje, lahko bi fantka zmotivirala s tem, da bi mu rekla, da naj on vodi njo lepo čez cesto, ker je njo pač malo strah ( otroci ful padajo na to), lahko bi ga za sprejemljivo obnašanje nagradila s pohvalo itd. oz. ga spodbudila z obljubo, da bodo ob vrnitvi nazaj delali to in to, če bo šel čez cesto itd. tako kot je treba, ....in končno bi lahko pokleknila k njemu, ga pogledala v očke in mu lepo vse razložila zakaj njegovo tekanje okrog ni vredu ( da se ona boji zanj, da se lahko zaradi njega še kdo drug poškoduje, da naj pove, zakaj dela te neumnosti in ne hodi lepo, da toliko stari fantje pač niso več dojenčki...)To slednje vsaj pri mojih zelo potegne. Odkrit pogovor, kjer otrok res vidi tvojo stisko in očesni kontakt vedno naredita svoje. Če pa je otrok na drugi strani vrat ali celo v drugi igralnici, se pa oči zelo težko srečajo.user posted image

Nehaj glumit gljivo??user posted image Od kje ti to?user posted image

< Sporočilo je popravil patrino -- 29.6.2014 9:25:04 >


_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

29.06.2014, 09:32

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Lepo zate, da si s sabo tako zadovoljna in čutiš takšen samoponos. Kaj ko bi ga malo razdelila še na ostale, ki so tudi vredni da si nanje ponosna? In misliti ne pomeni nič videti- misliti pomeni ne klaftrati kar prvo kar ti pade na pamet. Misliti pomeni tudi to, da znaš majčkeno pogledati na to, da je zato, da si ti tako sama sebi všeč, ker znaš tako zelo misliti in so ti tako všeč tvoji in sosedovi otroci,velik del doprineslo tudi naše skritizirano šolstvo in še bolj skritiziran pedagoški kader zraven.user posted image



Saj v bistvu ti na tej celi temi kritiziraš pedagoški kader.......tisti, ki so sedaj doktori na Cambridgu in v NASA centru, priznani zdravniki v Švici so bili še del diktatorskega pedagoškega sistema.....kjer so otroke fašistično izolirali, če niso sodelovali pri pouku in vrtcu, kjer so otroci morali vstati, da so pozdravili učitelja, ko je vstopil v razred, kjer je še kaka klofuta priletela.....pa so kljub tem travmatičnim izkušnjam uspeli.......vem, da nisi dala teh primerov, samo jih je precej uspelo tudi iz tistih časov, ko so v šoli vladale "taboriščne metode"......


Sploh ni res. Ne glumi gljivouser posted image . Jaz kritiziram le ukrepe tele vzg. in pa ukrepe vaših, ki jih omenjaš ti, ki spreminjajo otroke v inventar stoječ pred vrati igralnice.
Drugače pa sem že napisala, da je po moje dobro, da se izobraževalni sistem ves čas spreminja, dopolnjuje itd. Meni se to zdi prav, saj se mi zdi, da se tako izboljšuje, se popravljajo napake od prej in temu primerni so rezultati. Tako je bilo tudi z vsemi tistimi strokovnjaki iz pred časov, ki jih omenjaš. Ko so se oni izobraževali, je veljal pač takšen način poučevanja. Seveda jih je nekaj uspelo tudi pod takšnim režimom ( nekaj svetovnih inteligenc v preteklosti je poseglo v znanstvene višave tudi ob tablicah in stalni bikovki), vendar je logično, da ta izobraževalni sistem ni bil najboljši oz. očitno slabši kot sedanji, če ne bi ga furali še sedaj.


_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

29.06.2014, 10:37

clock-img

mateyka

pencil-img

13812

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Ponovim?user posted image Ok. No, lahko bi vzela koga od staršev ( mamico, očka)tega neubogljivega otroka s seboj na sprehod, da bi na licu mesta videla, kaj on počne.



a si res tok naivna ali maš tok kratko lajtugno, da misliš, da se bo otrok isto obnašal ob prisotnosti enega starša, za razliko kot takrat, ko je v vrtcu sam; bom na koncu še pomilila, da nakladaš, da maš 3 otroke doma user posted image

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
.. vendar je logično, da ta izobraževalni sistem ni bil najboljši oz. očitno slabši kot sedanji, če ne bi ga furali še sedaj.



sploh ni nujno, da je tako "logično". tako logično bi bilo v popolnem svetu - ki pa ta ni. no, ali pa v tvoji glavi, če v to verjameš ali svet resnično tako vidiš.

clock-img

29.06.2014, 10:46

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
Ponovim?user posted image Ok. No, lahko bi vzela koga od staršev ( mamico, očka)tega neubogljivega otroka s seboj na sprehod, da bi na licu mesta videla, kaj on počne.



a si res tok naivna ali maš tok kratko lajtugno, da misliš, da se bo otrok isto obnašal ob prisotnosti enega starša, za razliko kot takrat, ko je v vrtcu sam; bom na koncu še pomilila, da nakladaš, da maš 3 otroke doma user posted image

IZVIRNO SPOROČILO: patrino
.. vendar je logično, da ta izobraževalni sistem ni bil najboljši oz. očitno slabši kot sedanji, če ne bi ga furali še sedaj.



sploh ni nujno, da je tako "logično". tako logično bi bilo v popolnem svetu - ki pa ta ni. no, ali pa v tvoji glavi, če v to verjameš ali svet resnično tako vidiš.


Ne , ponavadi se otroci v prisotnosti staršev obnašajo še slabše, ker si več upajo kot pri učiteljicah in vzgojiteljicah ( seveda imaš tudi izjeme, samo važna je večina), tako, da je tole še boljši predlog, kot sem najprej mislila.
Seveda je čisto logično. Ni dileme. Nasilni pristop pri izobraževanju je vedno rodil več nasilja in na drugi strani strahu kot pa inteligentnih, izobraženih in ustvarjalnih ljudi. Povsod in ne le v mojem svetu in po moji logikiuser posted image

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

29.06.2014, 11:03

clock-img

mateyka

pencil-img

13812

delusional in dogmatična kot ponavadi, vidim. upam, da se dobro spušiš tukaj, da doma ne trpijo preveč.

clock-img

29.06.2014, 11:45

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: patrino


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Stenči, samo ne bit tako ošabna, no. To ponavadi škodi veš.user posted image



user posted image

To sem se naučila v šoli - misliti pomeni nič videti. V sistemu, ki ga hvališ. In ja, ponosna sem na to, da sem se česa naučila, čeprav se ti temu posmehuješ. Že veš, zakaj.

IZVIRNO SPOROČILO: patrino

Jaz sem zelo ponosna nanje.



Jaz pa nase, na svoje otroke, in včasih še sosedove. Mogoče sem pa zgolj praktična punca. Še vedno.


Misliti pomeni tudi to, da znaš majčkeno pogledati na to, da je zato, da si ti tako sama sebi všeč, ker znaš tako zelo misliti in so ti tako všeč tvoji in sosedovi otroci,velik del doprineslo tudi naše skritizirano šolstvo in še bolj skritiziran pedagoški kader zraven.user posted image



Med ponosom in samovšečnostjo je kar nekaj razlike - ampak ni to tema, čeprav bi se pojma lahko povezalo tudi z njo.

Samovšečna mati bo kritizirala vrtec in ustanovo.
Ponosna mati bo poskusila rešiti težavo tudi če rešitev ne bo po njeni volji, bo pa dobra za skupnost in ne bo slaba za nobenega od njenih članov.

Kdaj in na koga sem ponosna, je moja stvar.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

29.06.2014, 11:50

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Lepo zate, da si s sabo tako zadovoljna in čutiš takšen samoponos. Kaj ko bi ga malo razdelila še na ostale, ki so tudi vredni da si nanje ponosna? In misliti ne pomeni nič videti- misliti pomeni ne klaftrati kar prvo kar ti pade na pamet. Misliti pomeni tudi to, da znaš majčkeno pogledati na to, da je zato, da si ti tako sama sebi všeč, ker znaš tako zelo misliti in so ti tako všeč tvoji in sosedovi otroci,velik del doprineslo tudi naše skritizirano šolstvo in še bolj skritiziran pedagoški kader zraven.user posted image



Saj v bistvu ti na tej celi temi kritiziraš pedagoški kader.......tisti, ki so sedaj doktori na Cambridgu in v NASA centru, priznani zdravniki v Švici so bili še del diktatorskega pedagoškega sistema.....kjer so otroke fašistično izolirali, če niso sodelovali pri pouku in vrtcu, kjer so otroci morali vstati, da so pozdravili učitelja, ko je vstopil v razred, kjer je še kaka klofuta priletela.....pa so kljub tem travmatičnim izkušnjam uspeli.......vem, da nisi dala teh primerov, samo jih je precej uspelo tudi iz tistih časov, ko so v šoli vladale "taboriščne metode"......



Sicer pa - jaz ga hvalim, z znanjem, ki mi je ostalo. Toliko v vednost, in toliko patrino v razmislek, da misliti še ne pomeni vedeti. Ker nimaš pojma. Moj profesor, ki me je tega naučil, bi znal iz tega narediti odlično šalo, za cel razred user posted image user posted image . Joj, koliko smo se presmejali, tudi ob tako resnih temah kot so bile pri njegovem predmetu. Saj ni odobraval, prepovedal pa tudi ne. Dober je bil, ni kaj.

Ampak ne bom o tem, ker to so pa že intimnosti, ki smo se jim režali v času gimnazije user posted image user posted image user posted image  .

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

29.06.2014, 13:16

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

delusional in dogmatična kot ponavadi, vidim. upam, da se dobro spušiš tukaj, da doma ne trpijo preveč.


user posted image hja, kaj češ- eni tako drugi drugače. Ti , Matejči, kdaj si boš pa ti kakšno sprostitev našla? Po branju tvojih postov jo zgleda krepko potrebuješ user posted image

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

29.06.2014, 13:23

clock-img

patrino

pencil-img

2142


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: liliana


IZVIRNO SPOROČILO: patrino



Lepo zate, da si s sabo tako zadovoljna in čutiš takšen samoponos. Kaj ko bi ga malo razdelila še na ostale, ki so tudi vredni da si nanje ponosna? In misliti ne pomeni nič videti- misliti pomeni ne klaftrati kar prvo kar ti pade na pamet. Misliti pomeni tudi to, da znaš majčkeno pogledati na to, da je zato, da si ti tako sama sebi všeč, ker znaš tako zelo misliti in so ti tako všeč tvoji in sosedovi otroci,velik del doprineslo tudi naše skritizirano šolstvo in še bolj skritiziran pedagoški kader zraven.user posted image



Saj v bistvu ti na tej celi temi kritiziraš pedagoški kader.......tisti, ki so sedaj doktori na Cambridgu in v NASA centru, priznani zdravniki v Švici so bili še del diktatorskega pedagoškega sistema.....kjer so otroke fašistično izolirali, če niso sodelovali pri pouku in vrtcu, kjer so otroci morali vstati, da so pozdravili učitelja, ko je vstopil v razred, kjer je še kaka klofuta priletela.....pa so kljub tem travmatičnim izkušnjam uspeli.......vem, da nisi dala teh primerov, samo jih je precej uspelo tudi iz tistih časov, ko so v šoli vladale "taboriščne metode"......



Sicer pa - jaz ga hvalim, z znanjem, ki mi je ostalo. Toliko v vednost, in toliko patrino v razmislek, da misliti še ne pomeni vedeti. Ker nimaš pojma. Moj profesor, ki me je tega naučil, bi znal iz tega narediti odlično šalo, za cel razred user posted image user posted image . Joj, koliko smo se presmejali, tudi ob tako resnih temah kot so bile pri njegovem predmetu. Saj ni odobraval, prepovedal pa tudi ne. Dober je bil, ni kaj.

Ampak ne bom o tem, ker to so pa že intimnosti, ki smo se jim režali v času gimnazije user posted image user posted image user posted image  .


Ne, Stanči, tvoje intimnosti iz časa gimnazije me res ne zanimajo prevečuser posted image Lahko pa mimogrede poveš kaj pametnega ( iz zakladnice znanja , ki ti je ostala od takrat, ko ti je profesor povedal, da misliti še ne pomeni vedetiuser posted image ), o čemer sva že debatirali. O tem, ko vztrajno trdiš, da so naši mladi čezdalje manj izobraženi. Dobila si servirano celo paleto dokazov, da to ni najbolj res- torej tvoj komentar na to?Saj veš, res me zanima, še posebej zato, ker - kot praviš-, jaz nimam pojma.user posted image

_____________________________

felico ne estas mezurita en oro...

clock-img

29.06.2014, 13:28

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: patrino


In jaz sem sti že vsaj dvakrat konkretno povedala, kaj bi lahko ženska naredila v tem primeru ( govorim za avtoričin primer). Oz. kaj bi naredila jaz, če bi bila tam. Ponovim?user posted image Ok. No, lahko bi vzela koga od staršev (mamico, očka)tega neubogljivega otroka s seboj na sprehod, da bi na licu mesta videla, kaj on počne. Lahko bi se ( če se še ni) s starši pogovorila konkretno ob prisotnosti ravnatelja ali psihologinje, lahko bi fantka zmotivirala s tem, da bi mu rekla, da naj on vodi njo lepo čez cesto, ker je njo pač malo strah ( otroci ful padajo na to), lahko bi ga za sprejemljivo obnašanje nagradila s pohvalo itd. oz. ga spodbudila z obljubo, da bodo ob vrnitvi nazaj delali to in to, če bo šel čez cesto itd. tako kot je treba, ....in končno bi lahko pokleknila k njemu, ga pogledala v očke in mu lepo vse razložila zakaj njegovo tekanje okrog ni vredu ( da se ona boji zanj, da se lahko zaradi njega še kdo drug poškoduje, da naj pove, zakaj dela te neumnosti in ne hodi lepo, da toliko stari fantje pač niso več dojenčki...)To slednje vsaj pri mojih zelo potegne. Odkrit pogovor, kjer otrok res vidi tvojo stisko in očesni kontakt vedno naredita svoje. Če pa je otrok na drugi strani vrat ali celo v drugi igralnici, se pa oči zelo težko srečajo.user posted image

Nehaj glumit gljivo??user posted image Od kje ti to?user posted image



To poboldano ne bi dalo nobenega rezultata......

Za vse ostalo si se predhodno praktično že strinjala z mano, da je verjetno bilo storjeno in ni obrodilo sadov.......

Ta čudežni in famozni pogled v učke pa ne "pali" v prvo pri vsakem otroku......in na neki glavni cesti mogoče tudi ne.....ker 20 drugih otrok stoji zraven, na katere je tudi treba "vreči uč"......

Mater, ko tebe zdaj tu poslušam se mi zdi, da vsako budalo lahko gre za vzgojiteljico......ker je vse tako simpl in enostavno......



Sploh ni res. Ne glumi gljivouser posted image . Jaz kritiziram le ukrepe tele vzg. in pa ukrepe vaših, ki jih omenjaš ti, ki spreminjajo otroke v inventar stoječ pred vrati igralnice.



Očitno te vzgojiteljice niso tako osamljeni primeri.......malo se pozanimaj pri kolegicah, kako "obvladujejo" otroke......

Drugače pa sem že napisala, da je po moje dobro, da se izobraževalni sistem ves čas spreminja, dopolnjuje itd. Meni se to zdi prav, saj se mi zdi, da se tako izboljšuje, se popravljajo napake od prej in temu primerni so rezultati. Tako je bilo tudi z vsemi tistimi strokovnjaki iz pred časov, ki jih omenjaš. Ko so se oni izobraževali, je veljal pač takšen način poučevanja. Seveda jih je nekaj uspelo tudi pod takšnim režimom ( nekaj svetovnih inteligenc v preteklosti je poseglo v znanstvene višave tudi ob tablicah in stalni bikovki), vendar je logično, da ta izobraževalni sistem ni bil najboljši oz. očitno slabši kot sedanji, če ne bi ga furali še sedaj.



Za sedanjega praktično ne vemo kakšen še bo.....recimo še ne vemo, kakšen vpliv ima na umski razvoj otroka diplomirana vzgojiteljica v vrtcu.......drugače pa sedanji sistem itak vsako leto korenito spreminjamo......očitno ni tako dober, ker bi ga drugače furali vsaj nekaj let.......

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem