cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

Način ocenjevanja

  
clock-img

10.03.2014, 09:00

clock-img

saragr

pencil-img

164

Pozdravljene!

Vprašanje je namenjeno ali učiteljem ali staršem, kateri imajo otroke v tretjem razredu.Zanima me,kako učitelji vaših otrok ocenjujejo oz vrednotijo določene naloge. Sin je imel test, kjer je bilo cca 12 vprašanj, vsako vredno od 2 do 5 točk, zadnje vprašanje ( zelo obsežno ) pa je bilo vredno 15 točk. In, kdor ga ni rešil do konca in imel še vmes kakšno napako, je avtomatsko dobil 3. Meni se zdi to zelo nepošteno, ker se otroci res učijo in trudijo na testu in želijo povsod napisati čimveč, in jim tako zmanjka časa za takšne obsežne naloge. Šolski sistem je zelo daleč od tega kar je bil nekoč, ampak njemu se moramo prilagoditi in otroka spodbujati k načinu reševanja nalog, kot ga sistem in učitelji zahtevajo, ampak kar je preveč je pa preveč. Saj pa ni samo pisno ocenjevanje, obstaja tudi ustno in ne vem zakaj učiteljica mojega sina od njih toliko zahteva. Zakaj otrok pri vsakem vprašanju napiše vse kar mu pade na pamet? Zato, ker nam je učiteljica povedala, da današnja trojka se lahko primerja z nekdanjo petko. A danes morajo otroci za oceno 5 znati vse stvari logično povezati, navesti svoje primere in skopiti celoto ( pri vsakem vprašanju) in zato jim tudi zmanjka časa za te obširnejše naloge. In me zanima, kakšen je način ocenjevanja pri vaših tretješolcih.

clock-img

10.03.2014, 09:39

clock-img

Jabček

pencil-img

341

Glej, jaz ti lahko povem samo iz vidika starša.
Osebno se mi zdi, da učitelji dandanes grejo ogromno na roko otroka. Torej - znanje se dobesedno vleče iz njih, išče se vedno - kaj znajo in enostavno se ne boclja in išče otrokovega neznanja - kar se je v času mojega šolanja dostikrat zgodilo (da te je imel učitelj malo na piki, si mogel pri zgodovini v višjih razredih zdrdljat še mali tisk, pa še po tistem je komaj stisnil tisto 4 user posted image )
Če pogledam nazaj - nekje 3,4 smo/so bili odlični, nekaj več je bilo pdb, zlata sredina je bilo dobrih (100% okoli 10/30), in toliko kot odličnih je bilo tudi zadostnih. Tudi v naših časih si moral za 5 nekaj delat - sodelovat, se nekaj naučit, razumet. Ampak naši starši niso delali big deal iz tega - ker za slabšo oceni so bil kriv sam in ne učiteljica, še manj pa starš.
Dandanes - starši delajo plakate, sedijo z otrocmi in se učijo skupaj z njimi.
Enostavno pa so norme postavljene - kot so bile pri nas - tudi jaz se spomnem testov, po 3,4 strani pri slovenščini s tistim podčrtavanjem glagolov, samostalnikov, pridevnikov itn., da si komaj prišel skozi test, včasih pa še v odmor zavlekel. Pa tiho smo sedeli kot miške, da ni dobil kdo kakih letečih ključev kam. Zdaj pa morajo od učencev tudi nekaj zahtevati. In če si recimo pogledala povprečje razreda - nekaj jih je bilo verjetno takih, ki so rešili za 5? Torej - nekaj jih je znalo odlično. In, ja, seveda se napake seštevajo - narediš napakico tu, napakico tam in točke gredo - ampak to pomeni, da znanje ni odlično.
In kolikor vem, morajo v enem ocenjevalnem obdobju pridobiti tako pisno, kot ustno oceno - otrok se še vedno lahko javi in popravlja pisno oceno (ja, glej 3 je v redovalnici, ampak ni user posted image , da nima možnosti, da jo z več znanja popraviuser posted image )
In enostavno ni res, da današnji sistem zahteva več - ker ne - še vedno je to sistem kampanjskega učenja in otroci se večinoma stvari učijo na pamet - kot smo se mi (ni to nek napreden način učenja - pač 100x ponoviš in potem znaš) - samo starši smo postali do svojih otrok preveč zaščitniški.
Za moje pojme - pomembno je, da realno zanaliziraš otroka - tam kjer lahko, zahtevaj, tam kjer se že ogromno trudi - pohvali.
In v končni fazi - jaz bi z otrokom šla skozi test, ga povprašala o napakah, koliko je sam zadovoljen s testom, želi popravit, se naučit? Nikakor pa ne bi krivde valila na učiteljico.

clock-img

10.03.2014, 10:03

clock-img

saragr

pencil-img

164

Jabček, se strinjam, da so danes učitelji realni, nimajo priljubljenih otrok katerim podarijo ocene in niti nimajo črne pike na nikomur. Jaz otroka puščam, da dela in se uči samostojno. In ne, ni bilo nobene petice, redkokdaj je, zato smo starši vedno bolj nezadovoljni, ker se nam zdi, da se v testih išče neznanje.
Testa pa ne morem analizirati, ker otrok nima napake, samo premalo je napisano; čeprav je napisal definicije iz knjige, kar so delali v delovnem zvezku in kar ve sam ( splošno znanje ). Več pa otrok ne more napisati v 40ih minutah in zato sem odprla temo, če se še kdo srečuje s takšnim načinom ocenjevanja oziroma ali še kateri učitelj zahteva toliko od otroka.

clock-img

10.03.2014, 10:06

clock-img

petea

pencil-img

5336

Nimam še tretješolca, a vseeno bom komentirala:

IZVIRNO SPOROČILO: saragr
in želijo povsod napisati čimveč
...
Zakaj otrok pri vsakem vprašanju napiše vse kar mu pade na pamet?


Osnovni zgrešen pristop - namesto, da bi napisal, kar je potrebno in pomembno pri posameznem vprašanju, napiše na dolgo in široko vse, potem pa naj učiteljica išče in presoja, ali je zahtevano tudi vmes ...


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
in ne vem zakaj učiteljica mojega sina od njih toliko zahteva.


Res zahteva toliko več od njih, npr. v primerjavi z drugimi učiteljicami ali se ti samo zdi tako, ker je pač veliko snovi?


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
učiteljica povedala, da današnja trojka se lahko primerja z nekdanjo petko.


S tem se ne strinjam, prej se mi zdi obratno, vsaj glede na to, da je danes namesto 'trojkarjev' v razredu praviloma največ 'petkarjev'.
Na dolgo je zadevo že opisala Jabček.


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
A danes morajo otroci za oceno 5 znati vse stvari logično povezati, navesti svoje primere in skopiti celoto ( pri vsakem vprašanju)


To je bil od nekdaj pričakovan nivo za 5 - odlično.

IZVIRNO SPOROČILO: saragr
in zato jim tudi zmanjka časa za te obširnejše naloge.


Ne, časa jim zmanjka, ker nimajo znanja za 5 ter zato, da rešijo naloge, potrebujejo več časa, razmisleka, prav tako ker ne znajo izluščiti bistva, pišejo zraven še ves nepotreben balast.
Dober šolski test mora biti sestavljen tako, da ga popolno reši nekje 5-10 % učencev.



Torej, moje mnenje:
tvoja pričakovanja do otroka so zelo visoka, upravičeno ali ne, to veš sama.
Morda bi bilo dobro, da namesto o številčnih ocenah razmišljaš o njihovem opisu - ocena 3 - dobro pozna obravnavano tematiko, ocena 5 - odlično pozna obravnavano tematiko.

clock-img

10.03.2014, 10:19

clock-img

saragr

pencil-img

164

Petea, ko sem napisala zakaj otrok pri vsakem vprašanju napiše vse kar mu pade na pamet, sem nato podala tudi odgovor: Zato ker mora, ker učiteljica to zahteva od njih. In to je že prva stvar, ki je ne razumem, zakaj ni dovolj, da v dveh stavkih povedo bistvo.
Da res zahteva toliko od njih. Ne vem kako je z drugimi učitelji naše šole tretjih razredov, ampak imamo v razredu pet staršev, ki so učitelji ali profesorji (ampak ne tretjega razreda ) in vsi so mnenja, da se od otrok zahteva preveč.
In da, pričakovan nivo za petko, je to kar sem opisala in kar si ti rekla, da je ze od nekdaj tako, ampak treba je ločiti med pisnim in ustnim ocenjevanje. Na ustnem ima otrok čas, da vse pove, vse zanalizira in razlozi, a na testu je moje mnenje, da je dovolj, da se zadane bistvo in navede kakšen primer.
Zato me zanima mnenje nekoga ki ima tretjesolca.

clock-img

10.03.2014, 10:24

clock-img

petea

pencil-img

5336


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zato me zanima mnenje nekoga ki ima tretjesolca.



se vrnem na temo čez 2 leti user posted image


clock-img

10.03.2014, 10:25

clock-img

Jabček

pencil-img

341

Malo je pa tudi tisti preskok - iz opsinih ocen prvega in drugega razreda se zelo težko razbere, kje in kako otrok stoji glede 'ocene'. In potem je dostikrat za starše šok....

clock-img

10.03.2014, 12:15

clock-img

Plus minus

pencil-img

208

Za vašo učiteljico sicer ne vem, ampak za našo, ki skozi uči tretji razred, je ocenjevanje novost, ker dosedaj pač v tretjem razredu ni bilo ocen. Mogoče je tudi za vašo in se še "lovi" pri dajanju testov, ocen, .... .
Osebno lahko rečem, da testi, ki jih imajo otroci v 3.r. na naši šoli niso pretežki, glede na to da, je vsaj 1/3 petic, ali pa so otroci tako brihtni user posted image , ne vem. Glede na to, da je zadnja naloga imela 15 točk, je verjetno bilo možnih tudi 5,10 ali pa 12 in ne samo 0 ali 15. Mogoče bi pa bilo vseeno vredu, če otroku pomagaš pri učenju, tako da bo vedel, kaj je treba napisati in kaj ne. Če so ostale naloge bile vrednotene z točko ali dvema, verjetno ni rabil napisati celega romana. Če mu pa zmanjka časa, pa ugotovi(ta) zakaj je temu tako. V končni fazi pa imaš tudi možnost, da na GU povprašaš učiteljico o tem, ona je sigurno pravi naslov in ti dejstvo, da na drugih šolah ni tako, ne bo nič koristilo. Lahko pa rečem, da več točk kot ima naloga, boljše je, ker pri recimo 20t, 3 napake pomenijo štirko. Tako, da veliko točk, ni nujno slabo ;). Pa še link: http://www.os-sostro.si/images/stories/pdf/pouk/kriteriji_ocenjevanja/razredna_stopnja/kriterij_ocenjevanja_3r_.pdf

clock-img

10.03.2014, 13:40

clock-img

Paštetka

pencil-img

7346

jaz imam tretješolca.
Ocenjevanje? Hm… ne vem kaj in kako naj komentiram. Dejstvo je, da se današnji sistem zelooo razlikuje od našega. Res je, otroci se morajo prilagajati oz. otroku se niti ni težko prilagoditi, ker ne pozna drugega sistema. Bolj se moramo straši prilagoditi oz. se težko prilagajamo.

Mene kar najbolj moti je to, da se otroke uči, da so zadeve črne ali bele. Torej prav -ne prav. V bistvu so pa zadeve lahko tudi sive ali pisane. In tega naše otroke več noben ne uči, kako se navaditi na to, da ni vse črno ali belo. Otroci ne znajo reagirati na sive ali pisane reči. In žal, tega ga moramo naučiti starši. Po domače povedano: šola otroku ponudi odgovore v smislu kako je pravilno in kako ni, mi pa moramo otroka naučiti, kako se morajo znajti, ko je zadeva siva ali pisana, da ne zmrzne in ne gleda kot čukec.

Saj je prav, da otroka šola nauči osnov, ampak današnji čas zahteva nekaj več kot samo prav-ni prav (osnove) in tisti, ki bodo želeli preživeti ali doseči kaj več, se bodo morali še kje drugje naučiti gledati svet v barvah oz. iskati rešitve izven okvirjev. In tega ti ne bo nudila nobena šola.

_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html


clock-img

10.03.2014, 13:55

clock-img

Jabček

pencil-img

341

Paštetka, s tem pa se globoko strinjam. Sem tudi sama omenila - otroc se še vedno učijo na pamet - in to je najbolj primitivna oblika učenja - v bistvu jo uporabljajo živali - nekaj tako dolgo ponavljam, da se naučim. Napredno učenje - kar sem dejansko jaz pričakovala z uvedbo/izvajanjem devetletke (čeravno sistem spoznavam skupaj s sinom user posted image ) - so logične povezave. To pa ni učenje na pamet, ampak da najde neko logično povezavo, zakaj je temu tako. Če otroka pri desetih letih povprašaš o povezavi gosi in črnila (kaj šele Prešerna) - skoraj nihče ne bo vedel odgovora. Čeravno so se vsi na pamet naučili, da je Prešeren pisal z gosjim peresom, ki ga je pomakal v črnilo. En fajn intervju je bil dolgo, dolgo nazaj v Delo na to temo. In te logične povezave dejansko srečamo šele na faksu in to pri profesorjih, ki jim je jasno, da če se nekaj nadudlaš na pamet, to hitro pozabiš, logične povezave pa dolgo, dolgo ostanejo.
Ampak to je naš šolski sistem.
In kot je rekla Paštetka - širit obzorja jim moramo pač doma. Tu smo pa starši odločilen faktor - koliko jim dovolimo računalnik, koliko spodbujamo branje, raziskovanje, koliko jih imamo zunaj, kaj počnemo skupaj in kaj počnejo otroci sami. Otrok ponavlja zgolj vzorec, ki ga vidi pri staršu.

clock-img

10.03.2014, 16:45

clock-img

saragr

pencil-img

164

Se podpišem Paštetka danes jim v šoli predstavijo samo osnovne stvari, ostalo pa naj delamo starši z njimi ( ma kdo je zdaj tu plačan za poučevanje???? ). Te definicije in knjige in učenje na pamet so ( govorim za svojega otroka ) mu čisto zameglile možgane; ni se niti znal več sam učiti. Tako da na začetku sem mu ogromno pomagala, da se je ponovno naučil črpati znanje iz okolice. Ti dam za primer, da sem mu rekla naj pogleda skozi okno in mi pove vse kar ve o travi. Edino kar je znal recit je, da je trava tam zunaj. Mislim pa halo skoraj devetletni otrok, ki je ze pri treh letih znal pisat in brat, računat pri štirih do 100 in bil toliko pameten ob vstopu v šolo, da smo skupaj z učitelji mislili, da bi bilo za njega najbolj pametno, da preskoči kakšen razred, mi lahko o travi pove le, da je tam nekje zunaj. Več mesecev sva se skupaj učila, da je ponovno osvojil samostojno razmišljanje in povezovanje definicij s svetom okoli sebe. Tako, da nasvet, naj sedem z njim so tule odveč. Ga pa redno vprašam vsako snov, tako da vem da gre v šolo pripravljen.
Mi smo se v šoli učili kako se pravilno prebere vozni red in se spomnem, da smo mogli vsi prinesti vozne rede v šolo in smo potem skupaj z učiteljico šli skozi njega; je bilo in zabavno in poučno in z veseljem smo se učili in naučili. Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.

clock-img

10.03.2014, 16:52

clock-img

Frodo Bisagin

pencil-img

4438

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Jabček, se strinjam, da so danes učitelji realni, nimajo priljubljenih otrok katerim podarijo ocene in niti nimajo črne pike na nikomur.



Hm.. od kdaj se je cloveski rod prelevil v tako plemenitega user posted image
Cloveski faktor sicer.. odvisno od cloveka...

Jaz otroka puščam, da dela in se uči samostojno.



Zato bo slabsi. Ker danasnja sola odgovornost za usvojeno znanje ne vidi v relaciji sola ucenec, temvec starsi - ucenec in je sola samo ocenjevalni dejavnik, ki ne prevzame odgovornosti za celovito znanje ucenca.

In ne, ni bilo nobene petice, redkokdaj je, zato smo starši vedno bolj nezadovoljni, ker se nam zdi, da se v testih išče neznanje.



Zelo dobro se ve koliko lahko tork v tretjem razredu napise v 45 minutah. Dejansko je to nas nekdanji drugi razred OS in takrat ni bilo taksnih zahtev, kot so sedaj.

Testa pa ne morem analizirati, ker otrok nima napake, samo premalo je napisano; čeprav je napisal definicije iz knjige, kar so delali v delovnem zvezku in kar ve sam ( splošno znanje ).



Potem pojdi na govorilne in vztrajaj naj ti konkretno pokaze in razlozi kaj bi nujno se moralo biti zraven napisano, da otrok dobi visjo oceno. Oz. naj ti kar pokaze nek test, ki dobil odlocno oceno.

Več pa otrok ne more napisati v 40ih minutah in zato sem odprla temo, če se še kdo srečuje s takšnim načinom ocenjevanja oziroma ali še kateri učitelj zahteva toliko od otroka.



Poznamo nekaj taksnih.

< Sporočilo je popravil Frodo Bisagin -- 10.3.2014 17:06:57 >


_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

clock-img

10.03.2014, 16:57

clock-img

Frodo Bisagin

pencil-img

4438

IZVIRNO SPOROČILO: petea
Ne, časa jim zmanjka, ker nimajo znanja za 5 ter zato, da rešijo naloge, potrebujejo več časa, razmisleka, prav tako ker ne znajo izluščiti bistva, pišejo zraven še ves nepotreben balast.
Dober šolski test mora biti sestavljen tako, da ga popolno reši nekje 5-10 % učencev.



NO glede na to, da je povprecje v nasih razredih 20% nadarjenih ucencev - zadeva ne drzi. Testi niso prilagojeni nadarjenim temvec povprecnim ucencem in standard mora biti tako zastavljen, da lahko odlicno oceno dobi tudi povprecen ucenec.

Torej, moje mnenje:
tvoja pričakovanja do otroka so zelo visoka, upravičeno ali ne, to veš sama.



Moje mnenje je, da ima tudi uciteljica nekaj zraven. user posted image

< Sporočilo je popravil Frodo Bisagin -- 10.3.2014 17:07:15 >


_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

clock-img

10.03.2014, 17:02

clock-img

Frodo Bisagin

pencil-img

4438

IZVIRNO SPOROČILO: Paštetka
Saj je prav, da otroka šola nauči osnov, ampak današnji čas zahteva nekaj več kot samo prav-ni prav (osnove) in tisti, ki bodo želeli preživeti ali doseči kaj več, se bodo morali še kje drugje naučiti gledati svet v barvah oz. iskati rešitve izven okvirjev. In tega ti ne bo nudila nobena šola.



Prav sola je tista, ki bi otrokom z razlicnim izhodiscem morala ponuditi moznosti, da svet ugledajo v pisanih mavricnih barvah ne glede na njihovo ozadje. Otrokom bi morala ponuditi znanje, ki jim daje moznost priti do rezultata na vec nacinov, po razlicnih poteh. Govorimo o sprejemanju drugacnosti, o razlicnostih itn... dejansko pa se dela v nasprotju s tem.
Glede na kader, ki vodi nase solstvo zadnjih 20 let in kader, ki ga pedagoske visoke sole producirajo zadnjih 20 let je dobro, da ni slabse. Vcasih se mi zazdi, da da bi nekdo delal kot ucitelj (posebej razredni pouk) ne sme presegati IQ 100. Na zalost.

< Sporočilo je popravil Frodo Bisagin -- 10.3.2014 17:08:29 >


_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

clock-img

10.03.2014, 17:06

clock-img

Frodo Bisagin

pencil-img

4438


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.



Ti je ze jasno zakaj imajo take teste kot jih imajo in rezultate kot jih imajo.
Nekoc je ena moja profesorica na faxu komentirala delo nekega nasega kolega - da je tako prestrasen pred svojim neznanjem in nesiguren o svojem znanju, da maltretira vse okoli sebe.

_____________________________

Hlapci! Za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni, ustvarjeni za hlapčevanje. Gospodar se menja, bič pa ostane, in bo ostal za vekomaj; zato, ker je hrbet skrivljen, biča vajen in željan!
(Ivan Cankar)

clock-img

10.03.2014, 17:17

clock-img

Paštetka

pencil-img

7346

Ma, ja, Frodo, to pričakovat od šole je iluzorno. Mene nobena šola ni naučila "skakanja in plezanja" in mojega otroka tudi ne bo naučila kako najti izgovor ali priliko, da se izogne "raztrganim hlačam". Tega se mora vsak posameznik naučiti sam. Niso vse familije enake, ne razmišljamo vsi enako in zato so pogledi na rešitve, veščine (skils, kot pravijo angleži), in iznajdljivost tisti, ki posameznike reva gor ali dol. in žal nobena šola ne more dati tega nobenemu, saj smo si prveč različni. Šola lahko vleče in uči samo neko linijo, vsa odtsopanja pa so odvisna od posameznika in vzgoje.

Saj pa ne more šola naučiti vse po vrsti kako moraš gledat out of the box. Če bi temu ne bilo tako, bi po svetu hodili sami znanstveniki in inovatorji.

Jaz mirne vesti povem, da me nobena šola, učitelj ni nič naučil. Vse sem se sama naučila. Nihče ti ne more ničesar v glavo vcepiti, če ti vse drugo hodi po glavi. Žal. In danes, ko imajo otroci na voljo internet, ko imajo možnost iskanja odgovorov na dlani... Od vsakega posameznika je odvisna kak daleč bo vrtal.
In, ko imaš v razredu 20 ali več različnih učencev, ima lahko učitelj samo čarobno palico, da se bo vsakemu posamezniku prilagodil. Moj je recimo čisti naravoslovec, deužboslovne stvari so mu za pop***, ko se mora učiti. In kako bo 20 takih nekdo učil gledati izven škatle. Ni šans, da kdorkoli to zmore. Kdor to pričakuje lahko otroka vpiše v privat šolo ali najame privat učitelja. Žal.

< Sporočilo je popravil Paštetka -- 10.3.2014 17:19:35 >


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html


clock-img

10.03.2014, 17:29

clock-img

Paštetka

pencil-img

7346


IZVIRNO SPOROČILO: Frodo Bisagin


IZVIRNO SPOROČILO: saragr
Zdaj se je pa sin učil vse o koledarju in učiteljica jim reče naj poguglajo. Ma ne me ... In ko so mogli znati koliko ima vsak mesec dni sem sinu pokazala na prstne členke kako se to najbolj enostavno gleda ( ker tud js ne vem na pamet kolk ima kateri mesec dni ) in mu učiteljica reče da to ne sme tako, naj se nauči na pamet.



Ti je ze jasno zakaj imajo take teste kot jih imajo in rezultate kot jih imajo.
Nekoc je ena moja profesorica na faxu komentirala delo nekega nasega kolega - da je tako prestrasen pred svojim neznanjem in nesiguren o svojem znanju, da maltretira vse okoli sebe.



Ja, tega pa jaz ne razumem. Kaj se vam boljše zdi, da učiteljica vse o koledarju napiše na tablo in otrok prepiše, med tem ko so njegovi možgani za fusbalsko žogo in potemse na preverjanju to nauči na pamet, ali je boljše, da nakaže otroku, od kod in kje in kako lahko otrok vse pride do odgovora?

Ja, najboljše je otroku vse servirat na pladnju, mu razrezat in po vsej verjetnosti še namesto njega prežvečiti, da se ubogemu otroku slučajno, kje ne bo zataknilo.

Jaz sem definitivno za drugi način pristopa. In ja, tukaj mu da učitelj možnost, da pogleda in najde rešitve tudi out of the box, ki bodo drugačne od drugega posameznika in otrok lahko gre tako daleč in poglabja svojo radovednost, kakor daleč in gliboko źeli. In to spet ni dobro? Ja kaj bi pa radi? A ga naj v knjižico pošlje? Spet ne bo dobro. user posted image

_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html


clock-img

10.03.2014, 17:33

clock-img

saragr

pencil-img

164

Paštetka saj ni poanta v tem, da naj bi se šola prilagodila vsakemu posamezniku, ampak je v tem, da naj jim dovoli pogled še malo stran od definicij. Zakaj mora danes biti in strogo definicija in razmišljanje, ki je seveda vezano na definicijo? Zakaj ne more napisati s svojimi besedami a vseeno zadeti bistvo? Enkrat sem obnovila debato, da otrok ne zna pisati obnove, zdaj sem ugotovila zakaj je ne zna: ker tam ni definicij.

Še to: naredila kinder pingui po tvojem receptu in je predober:).

clock-img

10.03.2014, 17:38

clock-img

saragr

pencil-img

164

Ne Paštetka nisem za to, da jim učiteljica napiše in nariše koledar, ampak naj zahteva od njih da ga prinesejo v šolo in gredo skupaj čez njega in skupaj ugotavljajo kaj kaj pomeni; eni koledarji imajo imena, drugi označene polne lune in krajce, eni so šolski itd in bilo bi jim zanimivo, kaj se vse lahk naučijo iz koledarja in bilo bi jim zanimivo primerjati koledarje med seboj. Tak je pa sin prišel domov, rekel da mora poguglat koledar in ko je odprl koledar slike, mu slikanica gugl na celi strani prikazalo tak osnovni izgled koledarja kot tudi koledarje prilagojene za moške oči ( če se kulturno izrazim ).

clock-img

10.03.2014, 17:46

clock-img

Paštetka

pencil-img

7346


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Paštetka saj ni poanta v tem, da naj bi se šola prilagodila vsakemu posamezniku, ampak je v tem, da naj jim dovoli pogled še malo stran od definicij. Zakaj mora danes biti in strogo definicija in razmišljanje, ki je seveda vezano na definicijo? Zakaj ne more napisati s svojimi besedami a vseeno zadeti bistvo? Enkrat sem obnovila debato, da otrok ne zna pisati obnove, zdaj sem ugotovila zakaj je ne zna: ker tam ni definicij.

Še to: naredila kinder pingui po tvojem receptu in je predober:).



Zakaj? Ti bom napisala zakaj. Ker bi potem imela učiteljica vsak dan v pisarni starše, ki bi zahtevali svoj prav, šolali učiteljico, katera na koncu ne bi imela popolnoma nobene avtoritete. ..

Ne vem, moje mnenje je, da kakršna koli je učiteljica, sistem, se je źal potrebno naučiti prilagoditi. Življenje od nas vsak trenutek zahteva prilagajanja. Od tebe je pa odvisno kako boš vozil slalom. Jaz mojemu pravim: pojdi do učiteljice in vprašaj zakaj ni prav. Zakaj bi se sprijaznil, če ve, da ima prav. Ali pa naj vpraša, da bo vsaj naslednjič vedel, kje je kiksnil, da ne bo kot osel. Sam se mora znajti. Jaz mu zdaj lahko samo pomagam pokazati, kaj vse lahko izkoristi pri slalomu.


Kinder pingui ... Hvala. Zdaj pa še ostalo probat user posted image


_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html


clock-img

10.03.2014, 17:51

clock-img

Paštetka

pencil-img

7346


IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Ne Paštetka nisem za to, da jim učiteljica napiše in nariše koledar, ampak naj zahteva od njih da ga prinesejo v šolo in gredo skupaj čez njega in skupaj ugotavljajo kaj kaj pomeni; eni koledarji imajo imena, drugi označene polne lune in krajce, eni so šolski itd in bilo bi jim zanimivo, kaj se vse lahk naučijo iz koledarja in bilo bi jim zanimivo primerjati koledarje med seboj. Tak je pa sin prišel domov, rekel da mora poguglat koledar in ko je odprl koledar slike, mu slikanica gugl na celi strani prikazalo tak osnovni izgled koledarja kot tudi koledarje prilagojene za moške oči ( če se kulturno izrazim ).



In, bi bil faca, bi naštel vse in na koncu dodal, da se je verjetno preveč poglobil v iskanje, ker je našel nekaj kar tudi ni za njegove oči. Še. user posted image . Sex kažejo dopoldne in popoldne po tv-ju. Kaj mu naj rečem naj gleda vstran, ko je ta akcija? Glih zadnjič je bila ena taka scena, sicer 3 sekundna, pa smo se vsi spogledali in potem vse tiho je bilo. Kako se otrok naredi ve, kako točno, pa ve zdaj malo več.

_____________________________

http://www.220stopinjposevno.com/220730-food-styling.html


clock-img

10.03.2014, 18:19

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: saragr

Sin je imel test, kjer je bilo cca 12 vprašanj, vsako vredno od 2 do 5 točk, zadnje vprašanje ( zelo obsežno ) pa je bilo vredno 15 točk. In, kdor ga ni rešil do konca in imel še vmes kakšno napako, je avtomatsko dobil 3. Meni se zdi to zelo nepošteno, ker se otroci res učijo in trudijo na testu in želijo povsod napisati čimveč, in jim tako zmanjka časa za takšne obsežne naloge. Šolski sistem je zelo daleč od tega kar je bil nekoč, ampak njemu se moramo prilagoditi in otroka spodbujati k načinu reševanja nalog, kot ga sistem in učitelji zahtevajo, ampak kar je preveč je pa preveč.



Kaj bi pa bilo za tebe pošteno? Da cel razred dobi pet, ker se otroci res učijo user posted image . Dobro jutro user posted image .

Dve poti imaš - ali se vtikaš v delo učitelja, ali otroka naučiš ločiti, kaj je bolj in kaj manj pomembno. V konkretnem primeru je bila to zadnja naloga.

_____________________________

Kvačkam.
In #štrikam#.

clock-img

10.03.2014, 18:58

clock-img

Plus minus

pencil-img

208

Jaz pa nimam občutka, da bi jih v šoli učili kako se morajo učiti in tudi učiteljica ne zahteva od njih da znajo vse dobesedno in na pamet. Zato smo starši, da jih naučimo misliti, učiti se, delati, .... . In seveda potem se pač učijo tako kot jih mi učimo oz. ne učimo. Jaz mojemu vedno rečem, da se ne uči za ocene, ampak za znanje, da bo to vedel in uporabil v praksi. In povečini mu to tudi pokažem, recimo zakaj je poštevanka dobra v praksi recimo. Sedaj v tretjem se itak učijo bolj takšne življenjske stvari. In nikakor nisem res nikoli prakticirala učenja na pamet, niti pri sebi niti pri otroku. "Naša" učiteljica tudi ne zahteva za petko da ve vse vejice in pike, definitivno pa mora zadeti bistvo in še kaj zraven povedati, ne samo golega dejstva. Ne vem, jaz nikoli nisem od šole ne vem kaj pričakovala, ker v bistvu vse kaj se v oš nauči, bi ga tudi lahko doma naučili, bolj sem mi zdi pomembno, da se otrok znajde v neki skupnosti, se zna prilagajat, ve da je treba narediti tudi kaj takega, kar mu ni, kar se mu zdi nesmiselno, da ne more biti vedno prvi in povsod zraven, pač en taki uvod v življenje in potem v službo. Pa kot sem napisala že v eni drugi temi, ocene niso toliko važne, kot to, da ve kaj se uči, da to zna uporabiti tudi v življenju in da zna iz vsega balasta izluščiti bistvo, to mu bo v življenju veliko bolj koristilo, kot pa same petice. In kot so že zgoraj napisale, ni vse črno belo, v bistvu je veliko barve in sivine in tega ga moramo mi naučiti, v šoli jih ne bodo. Potrebno je otroka vzpodbujati, da bo mislil z svojo glavo, če želi kaj doseči v življenju, v nasprotnem primeru bo pač "ovca".

< Sporočilo je popravil Plus minus -- 10.3.2014 19:02:06 >

clock-img

10.03.2014, 19:02

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_


Dve poti imaš - ali se vtikaš v delo učitelja, ali otroka naučiš ločiti, kaj je bolj in kaj manj pomembno. V konkretnem primeru je bila to zadnja naloga.



V delo učitelja se je veliko lažje vtakniti.....

mene zelo preseneča kako se praktično vsak starš razume v učiteljski poklic, da vsak starš ve, kako bi moral učitelj določeno snov učiti......naletela sem celo na take starše, ki vedo, VEDO, da delovni zvezki na eni osnovni šoli niso dovolj dobri za otroka in da so zaradi delovnih zvezkov vpisali otroke na drugo osnovno šolo.....kako lahko to en povprečen starš, s triletno poklicno šolo ve, ne vem, vendar on VE.....

Starši pričakujemo od šole vse.....pričakujemo preveč.......šola vsega otroku nikoli ne bo dala......in na žalost spada tudi pod vzgojo, ki je še vedno domena starša, da otroka "nauči" kako stvari povezuje, kako stvari izloča, kaj je pomembno, kaj je nepomembno......vsega šola ne bo naredila.....

in ta proces te vzgoje se začne po moje že zelo zgodaj.....in ne malo krat se začne tako, da starš otroka pri letu in pol začne učiti barve, pri 3 letih pa ga začne učiti abecedo in seštevanje, ko otrok še pojma nima kaj pomeni modra barva in kaj je abeceda.......in se otrok pač nadrila......istočasno pa se že od malega forsira razne oblike dodatnih in obogativenih dejavnosti pod okriljem "institucionalne vzgoje" kjer se otroci spet morajo vse "nadrilati" tako kot starši in institucije hočejo.....otroci pa od malega sploh več nimajo svojega maneverskega prostora, da bi kot otroci sami vskrkovali vase tisto, kar jim njihovi starosti pritiče ampak je vse sforsirano prezgodaj.....in otroci sploh nimajo možnosti, da bi kot otroci, osvojili znanje na svoj način, samoiniciativno, ker jim ga starši preko svojega forsiranja in raznih institucij vsilimo.....in potem imamo v šoli problem, da otrok ni sposoben ene naloge brez pomoči starša rešiti......

in potem starši itak v svojem otroku vidimo genija, se jezimo na učitelje, ker nam ti vedno znova (preko ocen) dopovedujejo, da je pa naše dete čisto povprečno in da ni genij......in povprečno dete se pač mora doma precej učiti, da dobi v šoli odlično oceno......

clock-img

10.03.2014, 19:23

clock-img

saragr

pencil-img

164

Veš Liliana lepo si opisala kaj vse nekateri starši delajo, da sforsirajo otroka v učenje nečesa za kaj še ni pripravljen, a pri nas ni bilo tako; otrok je bil v družbi starejših šolskih otrok in je vsaki podatek ( črke, številke ) enostavno vpijal v sebe. Enkrat slišal, si zapomni in znal.
In ne pričakujem od otroka preveč, ampak samo tisto, kar vem, da je sposoben, da zna in da to izkoristi.

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem