Nimam še tretješolca, a vseeno bom komentirala:
IZVIRNO SPOROČILO: saragr
in želijo povsod napisati čimveč
...
Zakaj otrok pri vsakem vprašanju napiše vse kar mu pade na pamet?
Osnovni zgrešen pristop - namesto, da bi napisal, kar je potrebno in pomembno pri posameznem vprašanju, napiše na dolgo in široko vse, potem pa naj učiteljica išče in presoja, ali je zahtevano tudi vmes ...
IZVIRNO SPOROČILO: saragr
in ne vem zakaj učiteljica mojega sina od njih toliko zahteva.
Res zahteva toliko več od njih, npr. v primerjavi z drugimi učiteljicami ali se ti samo zdi tako, ker je pač veliko snovi?
IZVIRNO SPOROČILO: saragr
učiteljica povedala, da današnja trojka se lahko primerja z nekdanjo petko.
S tem se ne strinjam, prej se mi zdi obratno, vsaj glede na to, da je danes namesto 'trojkarjev' v razredu praviloma največ 'petkarjev'.
Na dolgo je zadevo že opisala Jabček.
IZVIRNO SPOROČILO: saragr
A danes morajo otroci za oceno 5 znati vse stvari logično povezati, navesti svoje primere in skopiti celoto ( pri vsakem vprašanju)
To je bil od nekdaj pričakovan nivo za 5 - odlično.
IZVIRNO SPOROČILO: saragr
in zato jim tudi zmanjka časa za te obširnejše naloge.
Ne, časa jim zmanjka, ker nimajo znanja za 5 ter zato, da rešijo naloge, potrebujejo več časa, razmisleka, prav tako ker ne znajo izluščiti bistva, pišejo zraven še ves nepotreben balast.
Dober šolski test mora biti sestavljen tako, da ga popolno reši nekje 5-10 % učencev.
Torej, moje mnenje:
tvoja pričakovanja do otroka so zelo visoka, upravičeno ali ne, to veš sama.
Morda bi bilo dobro, da namesto o številčnih ocenah razmišljaš o njihovem opisu - ocena 3 - dobro pozna obravnavano tematiko, ocena 5 - odlično pozna obravnavano tematiko.