cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

RE: Poli reklame v vrtcu

clock-img

06.10.2012, 13:41

clock-img

ronja

pencil-img

15289

Moja hči je Hello Kitty spoznala v vrtcu, na majicah in kapah drugih otrok.......ne pa v reklami na televiziji....

In na tem spornem koledarju sploh ni opazila poli salame....


Enako.

In ne moremo kar vsega prepovedati zgolj zato, ker smo jezni sami nase, ker se nismo sposobni upreti vplivu reklame in kupimo izdelek, ki ga ne potrebujemo......


Tudi podpis. Sicer se mi ne zdi pa nič narobe, če ima vsak svoja mala razvajanja, ki jih kupuje, čeprav jih ne rabi nujno za preživetje;)

_____________________________

http://vecna-optimistka.blogspot.com/

clock-img

06.10.2012, 21:33

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: ronja


Tudi podpis. Sicer se mi ne zdi pa nič narobe, če ima vsak svoja mala razvajanja, ki jih kupuje, čeprav jih ne rabi nujno za preživetje;)



Saj meni tudi ne....samo jaz ne krivim reklame za manjko v svoji denarnici ali za uničevanje svojega in otrokovega zdravja......

clock-img

06.10.2012, 21:38

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: Stanislava_

IZVIRNO SPOROČILO: liliana

In ne moremo kar vsega prepovedati zgolj zato, ker smo jezni sami nase, ker se nismo sposobni upreti vplivu reklame in kupimo izdelek, ki ga ne potrebujemo......



Na nek način so reklame koristne - bolj kot so agresivne bolj povedo, česa ne gre kupiti user posted image .



Ravno zdaj gledam na levi in desni strani modro reklamo za Aquafresh oz. vseslovensko akcijo za zdrave zobe, kjer lahko osvojim Samsung Galaxy tab 2 10,1 WiFi....

Jaz sem pa kupila sensodine......


clock-img

06.10.2012, 23:48

clock-img

mateyka

pencil-img

13812

liliana, matr si nesenzibilna.. user posted image

clock-img

07.10.2012, 10:13

clock-img

petea

pencil-img

5336


IZVIRNO SPOROČILO: liliana
Ravno zdaj gledam na levi in desni strani modro reklamo za Aquafresh oz. vseslovensko akcijo za zdrave zobe, kjer lahko osvojim Samsung Galaxy tab 2 10,1 WiFi....

Jaz sem pa kupila sensodine......





jaz pa je do branje tega tvojega zapisa sploh nisem opazila ... user posted image



moje mnenje o tej temi - starši odločamo o hrani, vrtci seveda ne smejo in ne rabijo postati posredniki za vse (ne-)mogoče reklame in izdelke - so vseeno neko sito, skozi katerega ne sme iti vse, kar se nek marketingar spomni; tako ali drugače od pedagogov pričakujem, da naredijo neko osnovno selekcijo zadev, ki jih ponujajo ali vsaj dopuščajo v svoji ustanovi

in četudi reklamirane izdelke delajo navadni ljudje iz sosednje ulice, njihova zaposlitev zame ni dovolj tehten razlog, da se z njim vse vprek utemeljuje ali opravičuje izdelava množice škodljivih ali zdravju manj primernih izdelkov - naj se prilagodijo zadeve/izdelki tako, da bomo oboji na boljšem, tako potrošniki kot ponudniki; na srečo marketinških služb veliki večini ljudi manjka kritičnosti in znanja o vplivih reklam na naše nakupovalne navade ...

clock-img

07.10.2012, 14:43

clock-img

Zora*

pencil-img

195

Petea, podpis.

clock-img

07.10.2012, 21:37

clock-img

Stanislava_

pencil-img

4004

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

liliana, matr si nesenzibilna.. user posted image



Če ne uporabla SENSOdina, ali kaj že je.

Sem še vedno kar na Bio in Zirodentu ali kaj že je tista hrvaška..posledice so očitne user posted image , zero občutljivost na reklame user posted image .

clock-img

08.10.2012, 14:28

clock-img

liliana

pencil-img

10282

IZVIRNO SPOROČILO: petea


user posted image  

moje mnenje o tej temi - starši odločamo o hrani, vrtci seveda ne smejo in ne rabijo postati posredniki za vse (ne-)mogoče reklame in izdelke - so vseeno neko sito, skozi katerega ne sme iti vse, kar se nek marketingar spomni; tako ali drugače od pedagogov pričakujem, da naredijo neko osnovno selekcijo zadev, ki jih ponujajo ali vsaj dopuščajo v svoji ustanovi



V bistvu kaj takega v našem vrtcu nisem opazila.....da bi bili posredniki za vse mogoče in nemogoče reklame......

IZVIRNO SPOROČILO: petea


in četudi reklamirane izdelke delajo navadni ljudje iz sosednje ulice, njihova zaposlitev zame ni dovolj tehten razlog, da se z njim vse vprek utemeljuje ali opravičuje izdelava množice škodljivih ali zdravju manj primernih izdelkov - naj se prilagodijo zadeve/izdelki tako, da bomo oboji na boljšem, tako potrošniki kot ponudniki;



Problem je, ker je danes zdravju škodljivo praktično vse kar nas obdaja......tudi to nas "učijo" reklameuser posted image .....od plombe v zobu, preko salame in mleka do avtomobila, računalnika in telefona.....

In ker se vseemo ne moremo odpovedati, delamo pač neko svojo selekcijo.....eni ne jedo salam, drugi mesa, tretji ne gledajo televizije.....in tistemu čemur se odpovemo, pač posvečamo potem več pozornosti in nas grozno moti, če se tisto, čemur smo se mi odpovedali oglašuje......

IZVIRNO SPOROČILO: petea

na srečo marketinških služb veliki večini ljudi manjka kritičnosti in znanja o vplivih reklam na naše nakupovalne navade ...



Pa dajmo.....recimo sporni koledar poli....kako ta vpliva na nakupovalno navado 4 letnika?

clock-img

08.10.2012, 14:33

clock-img

liliana

pencil-img

10282

IZVIRNO SPOROČILO: mateyka

liliana, matr si nesenzibilna.. user posted image



Odkar uporabljam sensodine pa res.....user posted image

clock-img

08.10.2012, 19:53

clock-img

petea

pencil-img

5336


IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

moje mnenje o tej temi - starši odločamo o hrani, vrtci seveda ne smejo in ne rabijo postati posredniki za vse (ne-)mogoče reklame in izdelke - so vseeno neko sito, skozi katerega ne sme iti vse, kar se nek marketingar spomni; tako ali drugače od pedagogov pričakujem, da naredijo neko osnovno selekcijo zadev, ki jih ponujajo ali vsaj dopuščajo v svoji ustanovi



V bistvu kaj takega v našem vrtcu nisem opazila.....da bi bili posredniki za vse mogoče in nemogoče reklame......



revije, zavarovanja, jezikovni tečaji, športna vadba ... to je del področij, za katere se spomnim, da sem videla oglase v teh tednih po vrtčevskih hodnikih




IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea


IZVIRNO SPOROČILO: petea

in četudi reklamirane izdelke delajo navadni ljudje iz sosednje ulice, njihova zaposlitev zame ni dovolj tehten razlog, da se z njim vse vprek utemeljuje ali opravičuje izdelava množice škodljivih ali zdravju manj primernih izdelkov - naj se prilagodijo zadeve/izdelki tako, da bomo oboji na boljšem, tako potrošniki kot ponudniki;



Problem je, ker je danes zdravju škodljivo praktično vse kar nas obdaja......tudi to nas "učijo" reklameuser posted image .....od plombe v zobu, preko salame in mleka do avtomobila, računalnika in telefona.....

In ker se vseemo ne moremo odpovedati, delamo pač neko svojo selekcijo.....eni ne jedo salam, drugi mesa, tretji ne gledajo televizije.....in tistemu čemur se odpovemo, pač posvečamo potem več pozornosti in nas grozno moti, če se tisto, čemur smo se mi odpovedali oglašuje......



ja, težava je le, ker so otroci že toliko obkroženi z določenimi znamkami in logotipi, da jih povsod prepoznavajo in se odločajo zanje;
malo je lažje za starše, če vedo, da otroci vsaj del časa (v vrtcu) niso izpostavljeni tem vplivom ter da bodo posledično lažje sami odločili, kaj je zanje in otroke sprejemljivo




IZVIRNO SPOROČILO: liliana

IZVIRNO SPOROČILO: petea

na srečo marketinških služb veliki večini ljudi manjka kritičnosti in znanja o vplivih reklam na naše nakupovalne navade ...



Pa dajmo.....recimo sporni koledar poli....kako ta vpliva na nakupovalno navado 4 letnika?




Moji otroci obožujejo Poli user posted image - a to so bili drugi vplivi (TV, stari starši);
so bili zelo navdušeni, ko so dobili koledarje, kjer so takoj prepoznali, za kaj gre
in v trgovini še vedno najdejo med celo množico drugih klobas to 'ta pravo' - in to že pri dveh letih, ne komaj pri štirih

P.S.1: koledar je bil zanimiv samo za pokazat staršem na poti iz vrtca, doma je obležal nepregledan med raznimi prospekti
P.S.2: v zadnjem času to navdušenje nad Poli precej zmanjšalo - enako je bilo po določeni starosti tudi pri mojih nečakih

clock-img

08.10.2012, 20:40

clock-img

liliana

pencil-img

10282


IZVIRNO SPOROČILO: petea


revije, zavarovanja, jezikovni tečaji, športna vadba ... to je del področij, za katere se spomnim, da sem videla oglase v teh tednih po vrtčevskih hodnikih




V bistvu nič drugače kot reklama v reviji mama ali pa na RR.....oglasi so namenjeni staršem in ne otrokom.....otrok itak ne ve razbrati vsebino oglasa za zavarovanje in jezikovni teča.....

ja, težava je le, ker so otroci že toliko obkroženi z določenimi znamkami in logotipi, da jih povsod prepoznavajo in se odločajo zanje;
malo je lažje za starše, če vedo, da otroci vsaj del časa (v vrtcu) niso izpostavljeni tem vplivom ter da bodo posledično lažje sami odločili, kaj je zanje in otroke sprejemljivo



O tem sem pisala že pred meseci, zakaj jih motijo zgolj reklame poli na koledarju, nike in helo kitty na majicah in trenerkah pa ne.....

Samo tem vplivom se pač ne moremo izogniti, kot ne moremo otroka v nedogled izolirati od računalnika, ga tudi ne moremo čisto izolirati od vplivov reklam in blagovnih znamk....

Moji otroci obožujejo Poli - a to so bili drugi vplivi (TV, stari starši);
so bili zelo navdušeni, ko so dobili koledarje, kjer so takoj prepoznali, za kaj gre
in v trgovini še vedno najdejo med celo množico drugih klobas to 'ta pravo' - in to že pri dveh letih, ne komaj pri štirih

P.S.1: koledar je bil zanimiv samo za pokazat staršem na poti iz vrtca, doma je obležal nepregledan med raznimi prospekti
P.S.2: v zadnjem času to navdušenje nad Poli precej zmanjšalo - enako je bilo po določeni starosti tudi pri mojih nečakih



Tudi o tem sem že govorila.....da v bistvu ta koledar niti ni bil taka katastrofa od prikritega oglaševanja.....

clock-img

22.11.2012, 19:44

clock-img

brezka

pencil-img

74

[/quote]

Pa dajmo.....recimo sporni koledar poli....kako ta vpliva na nakupovalno navado 4 letnika?

[/quote]



Temu se reče "age compression" oz. strategija, ko se pridobiva bodoče potrošnike in se jim vtiska v spomin (vsi vemo kako hitro se otroku vtisnejo stvari v spomin - tudi podzavestno).

Ne vem, če je poli salama toliko sporna (sploh če ima propaganda še edukativno vrednost), bolj sporne so tiste reklame, ki ciljajo na "tweens" (to imajo v marketingu izraz za otroke v starostih med otroštvom in adolescenco, ko imajo otroci neko željo, da bi bili/delovali starejši kot v resnici so. "Tweening" je dejansko (sporna) strategija, ko se usmerja oglaševanje na otroke od 4 leta starosti navzgor in se jim reklamira izdelke za najstnike in odrasle, pa tudi zabavne (multimedijske) vsebine.



< Sporočilo je popravil Shorty RR -- 22.11.2012 22:25:19 >

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem