se mi zdi da so današnji otroci na splošno veliko naprednejši glede tega.
pa veš zakaj? ker imajo veliko več možnosti, kot smo jih imeli mi.
naša je za drugi RD dobila računalnik maxi afna. 1 mesec je hodila s tem računalnikom za nami in kazala št. in črke, mi pa smo ji povedali katere so. Potem smo pa mi njej morali kazat št. in črke in jih je ona govorila. Takrat so jo tudi zanimale barve in je nosila barvice in spraševala katere barve je katera, potem pa je ona povedala. pri dveh letih in dveh mesecih je poznala vse črke (male in velike), števila do 10 in barve.
Je tip otroka, ki jo vse zanima in se ji skoz mora dogajat.
Ne gre za klasično učenje, ampak igro in zanimanje. Hoče vse znat TAKOOOOOOOOJ, če ne dobi ****is in jo moram kar fajn bremzat.
Sedaj je v prvem razredu in se učijo pisat števila. Na začetku je bila kr kriza, ker je nakracala številke in je za njo bilo vse dobro. Ona znaaaaaaaaa pisat... ni se ubadala ali je število napisano do črte ali preko črte, če je poševno itd....Ko pa je videla, zna tudi lepo napisat, se je umirila.
Je pa pri celi generaciji problem disciplina...sicer jih je malo in se učiteljica lahko posveti vsakemu posebej, je pa nazačetku velikokrat zašvicala, da jih je umirila, ker so si naredili zabavo. Naša je najmlajša v razredu(decembrska) in 'glavna' pri akciji...tako, da imamo doma velikokrat šolo glede tega.