cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

Tempo 2. razredov

  
clock-img

08.10.2009, 10:12

clock-img

Meggi

pencil-img

1932

 Kako dojemate vsi tisti, ki imate otroke v drugem razredu, tempo jemanja učne snovi?

Pri nas gredo zelo hitro, črke jemljejo kot po tekočem traku. Ali že res vsi znajo brati? Kako naučiti povezovanja črk?  S čim si pomagate?



clock-img

08.10.2009, 10:16

clock-img

Anonimen

Ja se strinjam tudi pri nas je tako,prejšni teden so že pisali kontrolko iz matematike
user posted image

clock-img

08.10.2009, 10:34

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

ja, tempo je ubijalski, ampak počakaj na 3. razred, da o 4. ne govorimuser posted image

Tale 9-letka je tako glupo zastavljena, da človek ostane brez besed. Namesto, da bi v 1. razredu otroke počasi začeli opismenjevati vsaj z velikimi tiskanimi črkami, se pol leta samo ˝igrajo˝, potem pa vzamejo številke do 10user posted image V drugem pa je natrpano do amena.

Hvala bogu, se je naš lani sam od sebe naučil brati, pozna velike in male tiskane črke, se pa bojim, kako bo z matematiko, ker ima do računanja ful odporuser posted image

clock-img

08.10.2009, 10:43

clock-img

klavdijas

pencil-img

406

Meni se zdi isto kot pri ta veliki, pred 8 leti. Na prvem roditeljskem setanku je rekla, da je potrebno začeti brat, vsak dan. Midva vsak dan bereva in je razlika že očitna. Do pred 14 dnevi ni imel pojma o branju, ker ga to ni zanimalo. Sedaj pa že prebere dolge besede. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Isto je s pisanjem črk in številk.

Lp,

        Klavdija

clock-img

08.10.2009, 10:50

clock-img

mojcaziga

pencil-img

1897

Ja, pri nas so že vzeli 15 črk, računajo do 20 na pamet. Do prejšnejga tedna so uporabljali številski trak, zdaj ne več. Pišejo in berejo že cele stavke, tudi črke, ki jih še niso spoznali. Pri matematiki je že tudi padla "kontrolka" iz računanja. Ja, je kar tempo. V 1. razredu je enkrat manjkal celi teden, pa nisva imela nič za naredit. letos je manjkal en dan, pa je bilo za naredit naloge še in še.
Sreča, naš že zna pisat in brat, računanje mu gre tudi krasno, tako da nekih problemov nimamo.

lp

clock-img

08.10.2009, 10:52

clock-img

mala maja

pencil-img

3204

ta mali naš je v tretjem, pa gredo tud full hitro, sploh pri matematiki. Drugi teden piše kontrolno potlej gredo pa na poštevanko. Se pa spomnim laskega leta, da so tudi črke jemali kot po tekočem traku. Naš e kar brihten pa je komaj dohajal. Branje pa sploh. user posted image user posted image

tavečji je letos v sedmem. Je imel zlomljeno roko prve 14 dni in sem jaz pisla. V enem mesecu pa pol imajo pri naravi popisano več kot polovico 60 listnega zvezkauser posted image
tale 9 letka je resnično čisti poraz.

clock-img

08.10.2009, 12:15

clock-img

Luni

pencil-img

1371

IZVIRNO SPOROČILO: mala maja

ta mali naš je v tretjem, pa gredo tud full hitro, sploh pri matematiki. Drugi teden piše kontrolno potlej gredo pa na poštevanko. Se pa spomnim laskega leta, da so tudi črke jemali kot po tekočem traku. Naš e kar brihten pa je komaj dohajal. Branje pa sploh. user posted image user posted image

tavečji je letos v sedmem. Je imel zlomljeno roko prve 14 dni in sem jaz pisla. V enem mesecu pa pol imajo pri naravi popisano več kot polovico 60 listnega zvezkauser posted image
tale 9 letka je resnično čisti poraz.


Imave enako starost večjih dveh fantov. Mala maja, želela sem ti reči samo to: vsaj pišejo! Naši nič ne pišejo, nekaj kracajo tam po zvezkih, noben pa jih ne nauči delat zapiskov user posted image . Jao mili bože, kaj bo z našimi mulci v srednji?
Pri tretjarju pa isto kot pri tebi: matematiko so v torek pisali preverjanje, drug teden test, kdor je že končal bralno značko, ustvarja bralni zvezek (prebere knjigico in v zvezek odgovori na napisana vprašanja učiteljice). Dela je ogromno, res imajo ful domače naloge, še sreča, da ni mečkač user posted image

_____________________________


clock-img

08.10.2009, 12:17

clock-img

noranate

pencil-img

2143

Ja, v prvem razredu kar predolgo "lenarijo", v drugem pa je katastrofalen bum tako pri matematiki kot slov. jeziku. Še bolj ubijalski oz. težak pa je tretji user posted image . Jemanje snovi ni dobro razporejeno. V drugem r. je definitivno preveč.

clock-img

08.10.2009, 12:54

clock-img

kajalin*

pencil-img

1402

Moja je stara 4,pa pozna že lep čas črke,piše po nareku,pri povezovanju ji pa pomagam kr po domače,ponavlja črke dokler ne sliši in prebere.Vse je začela sama,interes že ima ves čas,šteje do 100,računa pa do 10.
Če je tako kot pravite zdaj v oš,je skregano s tem,češ nič otroka pred šolo učiti,očitno mora že vse znati.

clock-img

08.10.2009, 18:31

clock-img

Gina

pencil-img

12402

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

ja, tempo je ubijalski, ampak počakaj na 3. razred, da o 4. ne govorimuser posted image

Tale 9-letka je tako glupo zastavljena, da človek ostane brez besed. Namesto, da bi v 1. razredu otroke počasi začeli opismenjevati vsaj z velikimi tiskanimi črkami, se pol leta samo ˝igrajo˝, potem pa vzamejo številke do 10user posted image V drugem pa je natrpano do amena.

Hvala bogu, se je naš lani sam od sebe naučil brati, pozna velike in male tiskane črke, se pa bojim, kako bo z matematiko, ker ima do računanja ful odporuser posted image




Joj, tule se pa ne strinjam s tabo, nejcko. Tudi 1. razred je zelo natrpan s snovjo. Morda starši to manj občutite, ampak če bi v 1. razred stlačili še kaj notri, bi otroci vsi po vrsti od utrujenosti vsak dan celo popoldne menda samo še spali. V 1. razredu komaj zdržijo in to na silo, kaj več od tričetrt ure, vse ostale tri ure so koma komarum. Moraš vleči iz njih ven karkoli in to s tovornjakom.

Resnica pa je, da je 2. razred tudi strašno nabutan s snovjo. Vsaj na začetku prva tri mesece je obupno grozno. Vsaj pri nas, po naših učbenikih. Potem se situacija malo umiri, počiva se pa nikdar ne. nikdar 9-letka ni bila mišljena kot nekaj, kjer bi otroci lahko počivali. Trpanje v možgane, kdo lahko več sprejme v čim krajšem času na kratek rok. Nikdar pa ni bila praktično zastavljena za neko dolgoročno znanje. Žal.

clock-img

08.10.2009, 22:15

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

Gina, saj nisem mislila, da 1. razred ni natrpan s snovjo; seveda je tudi, le snov je takšna ... kako bi rekla, nekako bolj življenjska, ki od otrok ne zahteva toliko drila, neprestanega memoriranja itd. ... praktična pač. Se mi zdi, da je v 1. razredu največji poudarek na spoznavanju okolja, pri čemer se učenci učijo stvari, ki so jim že od prej znane, se z njimi vsakodnevno srečujejo in jih uporabljajo.

V 2. razredu pa se začnejo intenzivno ukvarjati že z bolj abstrakno snovjo, mnogo več je drila in memoriranja na pamet, in to pri vseh predmetih hkrati oz. predvsem pri slo in mat.To pa se potem v vsakem razredu in pri vseh predmetih samo še stopnjuje.

clock-img

08.10.2009, 22:55

clock-img

Pupica

pencil-img

4847

IZVIRNO SPOROČILO: kajalin*

Moja je stara 4,pa pozna že lep čas črke,piše po nareku,pri povezovanju ji pa pomagam kr po domače,ponavlja črke dokler ne sliši in prebere.Vse je začela sama,interes že ima ves čas,šteje do 100,računa pa do 10.
Če je tako kot pravite zdaj v oš,je skregano s tem,češ nič otroka pred šolo učiti,očitno mora že vse znati.



Evo isto je pri nas. S tem, da je večino sama kazala zanimanje za učenje. In zdej tole berem pa me je strah, kaj bo potem drugo letov prvem razredu delala. Ker če se pa otrok začne dolgočasit je pa spet problem.user posted image

clock-img

09.10.2009, 08:44

clock-img

mojcaziga

pencil-img

1897

IZVIRNO SPOROČILO: Pupica
Evo isto je pri nas. S tem, da je večino sama kazala zanimanje za učenje. In zdej tole berem pa me je strah, kaj bo potem drugo letov prvem razredu delala. Ker če se pa otrok začne dolgočasit je pa spet problem.user posted image



Pri nas je tamali kar veliko zadev obvladal že pred vstopom v 1. razred. Razen pri spoznavanju okolja, se je na veliko dolgočasil. Sicer sem učiteljico opozorila na to že kar na začetku in mu je po enem mesecu, ko je videla, da sem imela prav, začela v razred prinašari dodatno gradivo. Na koncu se je tega nabralo za en debel fascikel. Proti koncu mu je pustila barvati in risati, reševati cicibana, brati knjige,.......... Ponavadi je bližnjim sošolcem rešil kako nalogo in enemu celo razlagal kar pri pouku ni razumel. Se je še učiteljici zdelo smešno, ampak na koncu sta znala oba user posted image
No, zdaj v 2. razredu ima še vedno kar nekaj prednosti pri ostalih, vendar s snovjo hitijo in kar naenkrat mu med poukom ni več dolgčas. Pač ta čas, ko opravi zahtevano, vadi črke, v smislu estetike. Pa pri matematiki reši namesti 20 računov 40.

lp

clock-img

09.10.2009, 09:37

clock-img

2XXL

pencil-img

50

Res gredo hitro, ampak je zelo odvisno od učiteljice, kako zanimivo naredi. Sinu v 1. razredu ni bilo preveč fajn, zdaj pa je navdušen. Ugotovila sem, da se zdaj delajo bolj konkretne stvari (branje, pisanje, računanje) in je bolj zanimivo. Naš ne jamra nič. Res me pa moti, da prepisujejo besede s table, pa jih ne znajo pisati in jih pišejo narobe. Starejšega sina sem naučila pisati še pred šolo (ker je imel strašno željo, jaz pa verjetno tudi user posted image ) in še zdaj grdo in nepravilno piše (npr. vsako črko napiše od spodaj navzgor). Opozorili so me, naj pri drugem te napake ne delam in sem ga štopala, češ, se boš že naučil v šoli. Potem pa, preden se naučijo pisati črke, že prepisujejo oz. prerisujejo. To mi res ne štima. Ko sem vprašala učiteljico, je rekla, da zdaj preslika, ko jim bo pa povedalala, kako se piše prav, bodo pa morali tako tudi pisati. Ja, kako, če se bodo že naučili narobe. Ne razumem. Sistema v šolstvu NI.user posted image user posted image

clock-img

09.10.2009, 11:54

clock-img

Splišni

pencil-img

2373

IZVIRNO SPOROČILO: klavdijas
Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Isto je s pisanjem črk in številk.



He, he, pri nas gre tudi branje po tem reku.

Drugale oa ja, si ne predstavljam, kako bi bilo, če otrok res še ne bi črk poznal. Moj jih je že prej, ampak bere pa bolj tako - počasi. Po zlogih prebere besedo. To je tudi že znal prej, takod  anejmu res samo še vaja manjka. Zdaj sva tudi začela brat vsak dan po 10 minut in po moje ne bo problema, samo ers je treba biti vztrajen.

Če pa ne bi poznal črk pa da bis e porala še povezovanja učit, potem pa res ne vem, kako bi to izgledalo.

clock-img

09.10.2009, 15:10

clock-img

al1*

pencil-img

2246

pri našem so začeli s črkami - vzamejo približno dve na teden. Učiteljica je rekla, da bodo leto letos spoznali samo male in velike tiskane, pisane pa drugo leto. Berejo še ne oziroma do sedaj še niso dobili bralnih listov. Pišejo besede iz črk, ki jih poznajo.
Nalogo imajo skoraj vsak dan - ali slo ali mat, včasih mora končati kakšno risbico.

Tudi naš se zaenkrat ne pritožuje.


_____________________________

lp

clock-img

09.10.2009, 16:20

clock-img

Gina

pencil-img

12402

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Gina, saj nisem mislila, da 1. razred ni natrpan s snovjo; seveda je tudi, le snov je takšna ... kako bi rekla, nekako bolj življenjska, ki od otrok ne zahteva toliko drila, neprestanega memoriranja itd. ... praktična pač. Se mi zdi, da je v 1. razredu največji poudarek na spoznavanju okolja, pri čemer se učenci učijo stvari, ki so jim že od prej znane, se z njimi vsakodnevno srečujejo in jih uporabljajo.

V 2. razredu pa se začnejo intenzivno ukvarjati že z bolj abstrakno snovjo, mnogo več je drila in memoriranja na pamet, in to pri vseh predmetih hkrati oz. predvsem pri slo in mat.To pa se potem v vsakem razredu in pri vseh predmetih samo še stopnjuje.




Ma ne, okolja je še najmanj.user posted image  Hecam se, vsega je veliko. Otroci pridejo s strašno velikimi razlikami v predznanju. V 1. razredu se ogromno bere otrokom, ker resnično ogromno besed, pojmov sploh še ne poznajo (recimo banalne reči kot kaj so trepalnice, kaj je to hvaležen biti, ne vejo kaj pomeni nad, med....ogromno tega v bistvu, povprečno mnooooogo več ne vedo, kot starši menijo o svojem otroku), s tem sploh spoznavajo kako se reči oblikujejo, ko jih zapišemo ali povemo. Veliko jih je dvojezičnih in se učijo dobrih osnov slovenskega jezika. Pripovedovat jih tudi še veliko ne zna - kako pa naj ti pove, recimo kje je narisano oko, če ne pozna pojma trepalnica in med? Ko ga vprašaš kje je oko, reče: Tam. Poslušati pa sploh veliko otrok ne zna niti ne zmore. V 1. razredu se učimo glasovne analize - kako češ brat, zapisovat, če ne znaš analizirat besede??? Ne moreš se začet učit pisat, brat dokler tega ne obvladaš. Grafomotorika je ena velika šibka točka otrok v modernih časih. Ne vseh, nekaterim gre ta reč fajn od rok, drugim čisto nič. Kako se naj otrok začne učit pisat, če drži svinčnik kot kol, če ima trdo roko, če ne zmore potegnit črte po listu vsaj približno tja, kamor možgani hočejo?? Kako lahko začneš brat, pisat, če se otrok ne znajde na papirju, ne ve, da gredo reči od zgoraj navzdol in od leve proti desni, strani preskakuje, vleče v narobno smer, ne obvlada pisala, nima občutka, koliko pritisnit svinčnik.... Ma osnov se učimo in to zelo zelo zelo intenzivno. Niti pod točko razno ni možnosti še kaj dodatnega stlačit notri. NI!!! Štekaš? NI. Razen če povprečne otroke povozimo, pa upoštevamo samo najboljše v razredu in se gremo njihov tempo.

A ti naštevam še naprej za matematiko, pa okolje kaj vse se počne v 1. razredu, da se ne da ničesar, ampak ničesar več notri zbasat, kljub občutku staršev, da se nič posebnega ne dela?

V 1. razred se ne da vnesti prav ničesar dodatnega. NIčesar. POlno je. Tulim to že leta dolgo, učni načrti so preobsežni. Ne v nižje razrede prenašat, ven je treba metat.

clock-img

11.10.2009, 22:35

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

Ma osnov se učimo in to zelo zelo zelo intenzivno. Niti pod točko razno ni možnosti še kaj dodatnega stlačit notri. NI!!! Štekaš? NI. Razen če povprečne otroke povozimo, pa upoštevamo samo najboljše v razredu in se gremo njihov tempo.

A ti naštevam še naprej za matematiko, pa okolje kaj vse se počne v 1. razredu, da se ne da ničesar, ampak ničesar več notri zbasat, kljub občutku staršev, da se nič posebnega ne dela?

V 1. razred se ne da vnesti prav ničesar dodatnega. NIčesar. POlno je. Tulim to že leta dolgo, učni načrti so preobsežni. Ne v nižje razrede prenašat, ven je treba metat.



Saj štekam, Gina, no, ne se razburjatuser posted image In vem, da se veliko učite, ampak, kot sem že prej napisala, nekako bolj ˝življenjske˝ reči, take na ven nevidne. Samo to sem hotela reči. Računanje, branje, pisanje pa so stvari, ki so vidne na ven ... upam, da šetkaš, kaj hočem reči, definitivno ne mislim, da se praskate, no.

In absolutno se strinjam, kar sem pa tudi že entavžentkrat napisala, da je tale 9-letka v podnu, da so UN prenatrpani, da ni praktičnega znanja ... da je poden od podna. In se tudi strinjam, da je treba ven metati in ne prestavljati v nižje razrede. Ker če bi se to naredilo sistematsko, se ne bi ustvarjal vtis, da se tempo stopnjuje, da je v 2. razredu kar naenkrat vsega preveč.




clock-img

12.10.2009, 10:03

clock-img

hejdi

pencil-img

41

Nejcko, a se ti Gini na kruh mažeš?  user posted image  

clock-img

12.10.2009, 13:58

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

IZVIRNO SPOROČILO: hejdi

Nejcko, a se ti Gini na kruh mažeš?  user posted image  



Lahko temu rečeš tudi stanovska solidarnostuser posted image In bodi brez skrbi, da kot šolnik prekleto dobro vem, da ga v slovenskem šolskem sistemu ni učitelja, ki bi lahko zabušavaluser posted image

clock-img

12.10.2009, 20:52

clock-img

Gina

pencil-img

12402

IZVIRNO SPOROČILO: hejdi

Nejcko, a se ti Gini na kruh mažeš?  user posted image  



Nejcko je realna. A ti pa mene čekiraš, hejdi? Nice.user posted image Pazi nejcko, ogrožena si, hitro nazaj besede vzet.

clock-img

12.10.2009, 23:15

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

IZVIRNO SPOROČILO: Gina

IZVIRNO SPOROČILO: hejdi

Nejcko, a se ti Gini na kruh mažeš?  user posted image  



Nejcko je realna. A ti pa mene čekiraš, hejdi? Nice.user posted image Pazi nejcko, ogrožena si, hitro nazaj besede vzet.



A praviš, da je tale hejdi hudauser posted image No, potem pa že bežiiiiiiiiiiiiiiiiiiimuser posted image

clock-img

14.10.2009, 10:11

clock-img

Teja K

pencil-img

916

Jaz se strinjam, da je devetletka čisto zabluzena. Pri nas morajo brati knjige za bralno značko sami in jo potem učitelji obnoviti pa še prebrati user posted image , naj povem, da niti niso vzeli vseh črk, kako potem naj berejo? Moj sin sicer večino črk pozna, a včasih zamenjuje k in r in še kakšno. Bereva vsak dan in napredujeva, ampak je pa težko sploh ko prebere besede kjer je ozek e ali pa l, ki se spremeni v u in tega še ne znajo. Tudi pri povezovanju črk imamo težavo, če prav se borimo... Ja devetletka prisli starše, da veliko delajo z otroki doma in najbolje da se med počitnicami učijo že stvari, ki jih bodo delali v naslednjem razredu user posted image .. no pa smo spet starši v osnovni šoli...

clock-img

15.12.2009, 21:25

clock-img

Moyca_

pencil-img

4144

eh ne bom več pisala, ven me je vrglo, nek eror na rr, jaz sem se pa razpisala

clock-img

16.12.2009, 08:55

clock-img

noranate

pencil-img

2143

Se strinjam, drugi razred je res nametan s snovjo in za te male glavce pretežak. Sem to dala skoz, pa me drugo leto tud še čaka. Rada bi vam samo povedala, da delajte sprot in se učite delovnih navad, ker ko pride 3. razred, boste videle, kaj vam govorim . Ne samo, da je velik snovi in se hitro jemlje, je tudi zelooo težak in če ni učnih navad, ne vem kako bo. Srečno vsem mamicam in otročkomuser posted image

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem