cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

RE: SLO srednješolstvo...katastrofa.

  
clock-img

09.05.2009, 22:35

clock-img

Anonimen

Žal.Bi jim z veseljem kaj bolj življenjskega dal, povedal, predebatiral z njmi...pa si ne smeš privoščit.



zakaj ne? mislim da to pa noben ne more brant, no...



Po moje tudi ne.
Tukaj se ustvarja meja med "dobrimi in slabimi", med birokrati in ucitelji, med tistimi, ki jih dijaki spostujejo in tistimi, za katere jim je vseeno.

clock-img

09.05.2009, 22:35

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: bumerang

Za srednjo šolo ne vem, v osnovni šoli še nisem srečala osebe, ki bi delala po liniji najmanjšega odpora, največkrat imajo učitelji svoje delo za osebno poslanstvo, vanj vlagajo poleg službenega še velik del svojega prostega časa (neplačano) in veliko lastnih finančnih sredstev.



no, jst pa ne poznam glih velik takih, prej zelo nasprotno, nekaj iz osebnih izkušenj, pa v familiji sem taki, da mam ogromno stikov pa jih lohk na prste ene roke (tišlerskeuser posted image ) preštejem take, ki bi ustrezali tvojmu opisu.

clock-img

09.05.2009, 22:38

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

Mič, iz majhnega zraste veliko, veš.

Ja, tudi naši starši so verjetno zvijali roke nad glavo nad nami. ampak mi smo vseeno odraščali ne nekem času, kjer je bil red še strog (in tog, če hočeš) - govorim za mojo generacijo, v katero spadata še Volga in Splišni, za ostale ne vem - torej 70-ta. In če boš brala kakšne debate, malo poglej naše odgovore; nikoli ne zaničujemo nižje izobraženih, nikoli ne zmerjamo lenih trgovk, nikoli ne bentimo čez krivično državo in sistem, ker smo pač odraščale v obdobju, kjer je bilo znanje super cenjeno, vsako delo pa super častno; odraščale v času, ko si si mogel sam pomagati in se sam prekleto znajti, da si imel kaj več kot drugi.

Pa beri odgovore kakšnih punc, ki so deset let mlajše od nas - za njih so trgovke itak vse lene in še predobro plačane za svojeo lenobo. Za preživetje bi redkokatera  šla delat delo za kakšno stopnjo izobrazbe manj, kot jo ima, država pa  jim krade in je krivična.

Pa beri odgovore kakšnih 20-letnic: trgovke bi za svojo plačo itak mogle delati še ponoči, same pa bog ne daj da bi metlo vzele v roke za lastno preživetje. Državo je treba goljufat in krast, ker je itak sistem tak, da jih naravnost sili v to ...


Ja, mladina je vedno malček drugačna od ta starih. In mladina vedno postane enkrat "starina". Bog se nas usmili, na stara leta - današnja mladina se nas itak ne bo. Morda nas bodo celo žive zakopali, da ne bodo imeli dolžnosti do nas!user posted image

clock-img

09.05.2009, 22:41

clock-img

sonček33

pencil-img

11583

ulla - ne branit ti praktično ne more nihče, le učni načrt ne dopušča kaj več kot dve, tri ure v celem šolskem letu, da bi se ukvarjal s čim drugim...otroci bi pa blazno radi govorili o  tem in onem...so zvedavi in pametni ...

In škoda, tvoje izkušnje z učitelji so res slabe, sicer pa tudi jaz poznam veliko le-teh, ki se razdajajo za mladino...In prav to ter odziv otrok daje poseben čar poučevanju.

_____________________________

...svet je poln lepih rožic tete Pehte...


clock-img

09.05.2009, 22:41

clock-img

Anonimen

Mič, če nimaš časa niti za obdelavo in dobro pripravo snovi, kje imaš čas za vzgojo? In kaj imaš od vzgoje, če ti vzgajat ne pustijo, ne sistem ne ravnatelji?



Osebno mislim, da ga vedno imas, nekaj osebnega maneverskega prostora.

Se spomnim dveh uciteljic iz Gimnazije, za glasbo. Prva je rekla "vi ne boste nikoli rabili poznati not". In smo peli :), ker je bilo fajn. Pa vsako uro narisali za vzorec not; verjetno je bilo treba vsaj v osnovi slediti programu.

Druga nas je ucila glasbene teorije in nam ze kmalu na zacetku povedala, da ne znamo peti. In smo bili tiho, ko je dala takt. Potem je itak cisto ven padla. In potem smo delali ne vem kaj, bilo je brezveze, total, je** smo jo v glavo, kot je ona nas. Brezveze, vse skupaj.

Obe sta delali po enakem programu, predvidevam, saj sta se zamenjali sredi solskega leta, na isti soli.

Grob primer, ampak tako je bilo.

clock-img

09.05.2009, 22:44

clock-img

Anonimen

nikoli ne zmerjamo lenih trgovk,

za njih so trgovke itak vse lene in še predobro plačane za svojeo lenobo



Oboje je ekstrem, vsak v svojo smer, resnica pa je vmes.

Vse trgovke niso lene, a med trgovkami obstajajo tudi take.

clock-img

09.05.2009, 22:45

clock-img

Volga

pencil-img

9346

IZVIRNO SPOROČILO: nejcko

Mič, iz majhnega zraste veliko, veš.

Ja, tudi naši starši so verjetno zvijali roke nad glavo nad nami. ampak mi smo vseeno odraščali ne nekem času, kjer je bil red še strog (in tog, če hočeš) - govorim za mojo generacijo, v katero spadata še Volga in Splišni, za ostale ne vem - torej 70-ta. In če boš brala kakšne debate, malo poglej naše odgovore; nikoli ne zaničujemo nižje izobraženih, nikoli ne zmerjamo lenih trgovk, nikoli ne bentimo čez krivično državo in sistem, ker smo pač odraščale v obdobju, kjer je bilo znanje super cenjeno, vsako delo pa super častno; odraščale v času, ko si si mogel sam pomagati in se sam prekleto znajti, da si imel kaj več kot drugi.

Pa beri odgovore kakšnih punc, ki so deset let mlajše od nas - za njih so trgovke itak vse lene in še predobro plačane za svojeo lenobo. Za preživetje bi redkokatera  šla delat delo za kakšno stopnjo izobrazbe manj, kot jo ima, država pa  jim krade in je krivična.

Pa beri odgovore kakšnih 20-letnic: trgovke bi za svojo plačo itak mogle delati še ponoči, same pa bog ne daj da bi metlo vzele v roke za lastno preživetje. Državo je treba goljufat in krast, ker je itak sistem tak, da jih naravnost sili v to ...


Ja, mladina je vedno malček drugačna od ta starih. In mladina vedno postane enkrat "starina". Bog se nas usmili, na stara leta - današnja mladina se nas itak ne bo. Morda nas bodo celo žive zakopali, da ne bodo imeli dolžnosti do nas!user posted image



Enkrat ti bom dala za pir, ko znaš tako lepo povedat stvari. user posted image

clock-img

09.05.2009, 22:46

clock-img

Anonimen

In škoda, tvoje izkušnje z učitelji so res slabe, sicer pa tudi jaz poznam veliko le-teh, ki se razdajajo za mladino...I



ma niso glih res slabeuser posted image je blo nekaj briljantnih, ampak ti so bli fleksibilni, odprti, ti so si vedno ustvarli avtoriteto, pa najbolj sproščeno je blo pri njih in tud naučili so nas največ.

vse ostalo je pa bolj tko...so pač hodli v službo, kar je žalostno...

clock-img

09.05.2009, 22:46

clock-img

sonček33

pencil-img

11583

Mič - ja, učitelji se med seboj razlikujejo...žal tudi predmeti...pri glasbi si morda lahko privoščiš nekaj ur petja več..., pri matematiki bi težje šlo...račun je račun..., pri zgodovini imaš tisoč in eno možnost, da sicer morda suhoparne podatke in letnice obogatiš s sijajnimi zgodbami, anekdotami...Pri slovenščini se da marsikaj predelati na zanimiv in zabaven način, ampak kako prav postaviti vejice, pa velike in male začetnice, stavčni členi....pač ne gre, no gre, le težje

_____________________________

...svet je poln lepih rožic tete Pehte...


clock-img

09.05.2009, 22:47

clock-img

Anonimen

v katero spadata še Volga

nikoli ne zaničujemo nižje izobraženih



Ta je ekstra močna user posted image .

clock-img

09.05.2009, 22:48

clock-img

Anonimen

Včasih se vprašam, ali je danes svet res tako v razsulu, ali pa smo le mi starejši in zato manj potrpežljivi ter že precej pozabljivi (kaj smo delali v SŠ), če je že Aristotel menda govoril, kakšna je današnja mladina user posted image . Če so bili mladi že več kot 2000 let nazaj nemogoči, potem nam danes ni več rešitve user posted image .

Srednje šole: obnašanje dijakov se zelo razlikuje od šole do šole.
So  šole, kje je znanje velika vrednota. Tam so dijaki ambicioznih staršev, ki skrbijo za svoje otroke, jih spremljajo in spodbujajo. Te šole na maturi dosegajo odlične rezultate (Poljane, Bežigrad, Idrija,...) in te šole imajo malo vedenjskih porblemov.
Potem so šole, kamor gredo otroci samo zato, da bodo dobili eno srednješolsko izobrazbo in poklic, ne njim, ne staršem znanje in šola niso vrednota, ampak samo sredstvo, kako čim prej priti do poklica in službe. Šolo naredit torej s čim manj truda oziroma samo s toliko truda, da skupaj spackaš tisto dvojko. Staršem dol visi, kaj se dogaja z njihovim otrokom oziroma učitelja vidijo kot oviro in svojega nasprotnika. In če že doma velja, da je važna samo služba, potem je šola odveč. Če je večina mentalitete vpletnih v neki šoli takšna, potem so vedenjski problemi. Pa še socialno ozadje, seveda, pripomore marsikaj.
In potem so tu še šole, kamor se vpisujejo predvsem razvajenci, ki jih starši niso naučili nobene odgovornosti, jih pa ščitijo in ujčkajo na vsakem koraku. Zato za svoje otroke tudi pričakujejo največ in najbolje ter bodo za njih naredili vse, tudi grozili učiteljem, neprestano klicarili inšpekcijo in učitelje imeli za svoje podrejene. In so vedenjski problemi, seveda.
Večina šol pa je povsem povprečnih, kjer je v vsakem razredu kakšen poseben primerek, večina pa je povsem normalnih najstnikov. In ti najstniki bod hodili po robu, ker so najstniki, pri učiteljih pa si bodo upali točno toliko, kot jim bo dovoljeno, s strani učiteljev, staršev in ravnatelja.

Sistem pa je itak zašel že en čas nazaj. Piflarija, faktografija, egoizem, (nezdrava) tekmovalnost, predalčkanje, teorija.

< Sporočilo je popravil Ankica -- 9.5.2009 22:51:15 >

clock-img

09.05.2009, 22:50

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

Mič, če nimaš časa niti za obdelavo in dobro pripravo snovi, kje imaš čas za vzgojo? In kaj imaš od vzgoje, če ti vzgajat ne pustijo, ne sistem ne ravnatelji?



Osebno mislim, da ga vedno imas, nekaj osebnega maneverskega prostora.

Se spomnim dveh uciteljic iz Gimnazije, za glasbo. Prva je rekla "vi ne boste nikoli rabili poznati not". In smo peli :), ker je bilo fajn. Pa vsako uro narisali za vzorec not; verjetno je bilo treba vsaj v osnovi slediti programu.

Druga nas je ucila glasbene teorije in nam ze kmalu na zacetku povedala, da ne znamo peti. In smo bili tiho, ko je dala takt. Potem je itak cisto ven padla. In potem smo delali ne vem kaj, bilo je brezveze, total, je** smo jo v glavo, kot je ona nas. Brezveze, vse skupaj.

Obe sta delali po enakem programu, predvidevam, saj sta se zamenjali sredi solskega leta, na isti soli.

Grob primer, ampak tako je bilo.




Joj, mič ... sori ... ampak ...
Saj ful rada debatiram s tabo, ampak o šolstvu pa vidim, da je nemogoče. Ne ti meni zdaj z učiteljico glasbe, no (pa ne, da njihovega dela ne cenim ali da bi menila, da imajo kaj manj dela kot drugi učitelji) ... daj vprašaj raje, kako folgajo danes učitelji matematike, slovenščine angleščine, ko jim diha za vrat matura, NPZ-ji.

In če misliš, da je tako izi biti učitelj, ko itak lahko samo malo lepo poješ, ali bereš Prešerna ali učiš 3x3=9 ... pejdi, vrata pedagoške fakultete so odprta na stežaj. Stopi v razred in zabavaj mladino. Pa prej ne pozabi na pripravo, ki se mora datumsko ujemati z LDN, pa zajemati more vse točke (od uvodne motivacije, do obravnave snovi, preko ponavljanja in domačega dela), pa ure ne pozabi vpisati v dnevnik ... in glej, da ti bo konec leta vse štimalo, če ne ... bog te obvarij.

clock-img

09.05.2009, 22:51

clock-img

Anonimen

pri matematiki bi težje šlo...račun je račun...,



vidiš, to pa ni res. jaz sem do srednje šole, še cel prvi in polovica drugega letnika bla ziher da sem totalni konj za matematiko. da mi pač ne gre to v glavo, žal, ne rzumem, sem mogoč res neumna in takšno. iz tega ven je pol ratala šala, ki jo še zmeri uporabljam, ko tko nanese - da se mi pozna da mi je učiteljica za matematoko umrla v 2. razreduuser posted image
no, drugem letniku, k smo dobili pa novga prfoksa - ma ko da bi me s kolom po buč al kaj - se mi je odprlo, ne morš verjet, z levo roko sem delala vse, RAZUMELA vse, mma brezveze, ker tako kt je pa ta človk podajal in razlagal snov - pesmica!!!

in sem mela 5 matematiko, čeprov je blo prej skoz loterija, če sem za trojko skup spacala, plus da je treba še upoštevat dejstvo, da se tkole vdaš in sam sebe prepričaš da pač ne gre in da nisi za to in se tud nehaš trudit. pa sem mela ob vsem tem pol 5 matematko!

clock-img

09.05.2009, 22:53

clock-img

Anonimen

Sistem pa je itak zašel že en čas nazaj. Piflarija, faktografija, egoizem, (nezdrava) tekmovalnost, predalčkanje, teorija.



Ankica, pogresala sem te :).

Se strinjam z napisanim, dodala bi samo to, da so te lastnosti bile poznane tudi v nasih casih, razen tekmovalnosti.

clock-img

09.05.2009, 22:54

clock-img

sonček33

pencil-img

11583

 daj vprašaj raje, kako folgajo danes učitelji matematike, slovenščine angleščine, ko jim diha za vrat matura, NPZ-ji.

In če misliš, da je tako izi biti učitelj, ko itak lahko samo malo lepo poješ, ali bereš Prešerna ali učiš 3x3=9 ... pejdi, vrata pedagoške fakultete so odprta na stežaj. Stopi v razred in zabavaj mladino. Pa prej ne pozabi na pripravo, ki se mora datumsko ujemati z LDN, pa zajemati more vse točke (od uvodne motivacije, do obravnave snovi, preko ponavljanja in domačega dela), pa ure ne pozabi vpisati v dnevnik ... in glej, da ti bo konec leta vse štimalo, če ne ... bog te obvarij.

 
Nejcko....ja tega nihče ne vidi.

_____________________________

...svet je poln lepih rožic tete Pehte...


clock-img

09.05.2009, 22:58

clock-img

sonček33

pencil-img

11583

ula- ne govorim o tem, kako nekdo podaja snov...to je spretnost, ki je nima vsak. Govorim o tem, da če učenci radi pojejo, si pri glasbi pač lahko privoščijo to in zihr je tut prfoksa kar vesela, da vsaj to radi počnejo... Pri matematiki je pa pač treba računat...pa če tega ne maraš, ti je odveč... Enako je pri slovenščini - je pač treba pisat, pisat, pisat...to je slovenščina. Težko se izogneš spisom, obnovam, interpretaciji, razmišljanju - v pisni obliki(ustno so še zagreti, pisat jim je pa muka, predvsem tudi zato, ker se ne znajo pisno izražat)

_____________________________

...svet je poln lepih rožic tete Pehte...


clock-img

09.05.2009, 23:03

clock-img

Anonimen

ula- ne govorim o tem, kako nekdo podaja snov...to je spretnost, ki je nima vsak.



sam tist k nima te spretnosti, nebi smel bit učiteljuser posted image lohk ti odlično obvladaš, vse veš, sam če tega ne znaš podat naprej, nisi naredil nič.

clock-img

09.05.2009, 23:05

clock-img

sonček33

pencil-img

11583

ja, to se pa strinjam, žal je tko in tko je povsod...tud trgovka, ki ji je muka narezat salamo vsaj približno spodobno, naj ne bi bila trgovka...je pa res, da učitelj bit mal bolj odgovorno

_____________________________

...svet je poln lepih rožic tete Pehte...


clock-img

09.05.2009, 23:07

clock-img

Anonimen

.tud trgovka, ki ji je muka narezat salamo vsaj približno spodobno, naj ne bi bila trgovka...je pa res, da učitelj bit mal bolj odgovorno



ja, zarad slabo narezane in s kislim frisom vržene salame na un papir ne bo noben mel pokvarjenga in zafuranga življenja. zarad za en drek učiteljev ga maš pa hitro.

clock-img

09.05.2009, 23:10

clock-img

Anonimen

In če misliš, da je tako izi biti učitelj, ko itak lahko samo malo lepo poješ, ali bereš Prešerna ali učiš 3x3=9 ... pejdi, vrata pedagoške fakultete so odprta na stežaj. Stopi v razred in zabavaj mladino. Pa prej ne pozabi na pripravo, ki se mora datumsko ujemati z LDN, pa zajemati more vse točke (od uvodne motivacije, do obravnave snovi, preko ponavljanja in domačega dela), pa ure ne pozabi vpisati v dnevnik ... in glej, da ti bo konec leta vse štimalo, če ne ... bog te obvarij.



Brezveze.

Ves cas govorim, da biti dober ucitelj zahteva oseben napor.
Ampak tako je v vsaki sluzbi.

Sicer pa ja...ucim, kar pogosto.
In ujemat se mi mora...in rezultat "mora" bit.

Samo uzivam v tem, kar delam, zato lahko delam po svoje, tako kot najbolje znam.
In ne jamram, kako je hudo, ker mi je fajn delat. Ker raje delam in uzivam, kot pa jamram, kako je hudo, koliko je birokracije, kako nemogoci so ljudje in da se v tako velikem sistemu nic ne da naredit.


clock-img

09.05.2009, 23:13

clock-img

Anonimen

Ne ti meni zdaj z učiteljico glasbe, no (pa ne, da njihovega dela ne cenim ali da bi menila, da imajo kaj manj dela kot drugi učitelji) ... daj vprašaj raje, kako folgajo danes učitelji matematike, slovenščine angleščine, ko jim diha za vrat matura, NPZ-ji.



Zakaj pa ne, a ona je izven sistema, al kako?

clock-img

09.05.2009, 23:14

clock-img

Volga

pencil-img

9346

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

In če misliš, da je tako izi biti učitelj, ko itak lahko samo malo lepo poješ, ali bereš Prešerna ali učiš 3x3=9 ... pejdi, vrata pedagoške fakultete so odprta na stežaj. Stopi v razred in zabavaj mladino. Pa prej ne pozabi na pripravo, ki se mora datumsko ujemati z LDN, pa zajemati more vse točke (od uvodne motivacije, do obravnave snovi, preko ponavljanja in domačega dela), pa ure ne pozabi vpisati v dnevnik ... in glej, da ti bo konec leta vse štimalo, če ne ... bog te obvarij.



Brezveze.

Ves cas govorim, da biti dober ucitelj zahteva oseben napor.
Ampak tako je v vsaki sluzbi.

Sicer pa ja...ucim, kar pogosto.
In ujemat se mi mora...in rezultat "mora" bit.

Samo uzivam v tem, kar delam, zato lahko delam po svoje, tako kot najbolje znam.
In ne jamram, kako je hudo, ker mi je fajn delat. Ker raje delam in uzivam, kot pa jamram, kako je hudo, koliko je birokracije, kako nemogoci so ljudje in da se v tako velikem sistemu nic ne da naredit.





E, vidiš, učitelji pa ne morejo. Zaradi vseh obveznosti, ko jih je nejcko zgoraj omenila.

clock-img

09.05.2009, 23:28

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: Mič II

Sistem pa je itak zašel že en čas nazaj. Piflarija, faktografija, egoizem, (nezdrava) tekmovalnost, predalčkanje, teorija.



Ankica, pogresala sem te :).

Se strinjam z napisanim, dodala bi samo to, da so te lastnosti bile poznane tudi v nasih casih, razen tekmovalnosti.



Lepo in enako nazaj :-).

Jap, sistem je bil tudi včasih zgreše, ampak danes je še veliko bolj. Informacij je danes 10000000000x več kot 20 let nazaj, internet dela svoje. In večina teh informacij je plev, le malo zrnja, UN pa so narejeni tako, da otroke uči samo piflanja informacij, ne pa tudi in predvsem njihovega iskanja ter izbiranja kvalitete od nekvalitete.

Večina učiteljev se zelo trudi. Seveda so tudi taki, ki nimajo osnovnega občutka za opravljanje svojega poklica, ampak večina svoje delo rada opravlja in jim je poslanstvo. Eni imajo več občutka za posredovanje snovi, drugi nekoliko manj, kot v vsakem poklicu. In velika večina, ki jih poznam, začne svojo učiteljsko pot z velikim navdušenjem in veseljem. Ki pa po nekaj letih mine. Zaradi preutrujenosti in spoznanja, da se borijo z mlini na veter. Če te ravnatelj ne podpira (ker večina svoj čas porabi za prilizovanje trenutnemu ministru, da jih bodo požegnali še v en mandat), če nobeden ne upošteva mnenja učiteljev pri sestavljanju novih učnih načrtv, če ti starši apriori (seveda ne vsi) zbijajo avtoriteto, če porabiš tri leta samo za to, da sam sebe usposobiš za poklic, ker so pedagoški programi na faksih povsem neprimerni, če si omejen pri osnovnih sredstvih za svoje delo (od krede in papirja naprej), po drugi strani pa od tebe vsi pričakujejo, da bo vsaka ura super truper inovativna, zabavna, napeta, motivirana, nafilana z informacijami, tabelami, slikami, delovnim materialom,... potem mi je jasno, da učitelji svojega dela ne morajo opravljati z večnim veseljem in optimizmom, ker preprosto tega ne sfolgajo. Nekje po poti pregoriš.

clock-img

09.05.2009, 23:33

clock-img

nejcko

pencil-img

6556

Glej, mič, ne mislim več debatirati o tem, ker smo itak že zašli. Samo to bi še dodala;
res mi je hecno, kako se lahko čisto vsak spozna na pedagosški poklic, ga komentira, kritizira učitelje itd. Ne vem, no, ampak jaz si ne bi nikoli upala biti tako pametna o poklicu zdravnikov, med. sester, vzgojiteljic, tgovk, dimnikarjev ... pismu, kaj pa jaz vem, kako in kaj oni počnejo 8 ur na dan, kakšen je njihov sistem, kaj vse imajo zadaj in zraven. Ok, pošimfam sem pa tja, se mogoče pritožim čez odnos, ki ga imajo OSEBNO DO MENE ali čez delo, ki ga imajo OSEBNO Z MANO, da bi pa srala kar tako povprek čez njih, pa niti pod razno.

In kaj ti veš OSEBNO o današnjem šolstvu? Kakšne stike imaš z njim OSEBNO, da lahko sodiš kar vsepovprek o učiteljih, ki zgleda da samo jamramouser posted image Tvoja pupa, kolikor vem, še ne hodi v šolo, od tvojega šolanja pa je tudi verjetno minilo že 10 ali več let, stvari so se vmes že 100x spremenile (očitno ne veš tega) - od kod ti potem toliko podatkov, da smo danes vsi učitelji zanič, da samo suhoparno nabijamo snov, ki je itak bv, zraven pa itak zehamo in jamramo???

Sem ti že enkrat v eni debati napisala, pa bom še enkrat, in vsem, ki mislijo, da vsak, ki ne ustreza profilu učitelja, ne bi smel poučevati: 10-15% učiteljev je učitejev z veliko začetnico (a s to žilico v sebi so se že rodili), vsaj 60-70% učiteljev je dobrih učiteljev, ki morda res niso čisto in povsem rojeni za ta poklic, a v svojo uspešnost zato vlagajo  toliko več truda in ljubezni, ostali pa rmogoče v šolo res hodijo samo na šiht.

Šole po svetu lahko kar zaprejo, ker tistih 10-15% učiteljev žal ne more poučevati vse svetovne populacije.

In zaprejo lahko tudi bolnice, ker je mogoče le 10-20% od vseh zdravnikov, res zdravnikov z veliko začetnico.

In lahko zaprejo kar vse urade, ker v njih z vsem srcem in z veseljem do dela z ljudmi dela mogoče le 15% uradnikov.

In zaprejo lahko vse trgovine, ker v njih dela mogoče le 5% trgovcev s pravo prirojeno trgovsko žilico ...

etc.

etc.

Očitno si res imela slabo prfokso za slovenščino, da te ni naučila, da le čevlje sodi naj kopitar.


< Sporočilo je popravil nejcko -- 9.5.2009 23:36:40 >

clock-img

09.05.2009, 23:35

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: sonček33

Mič - ja, učitelji se med seboj razlikujejo...žal tudi predmeti...pri glasbi si morda lahko privoščiš nekaj ur petja več..., pri matematiki bi težje šlo...račun je račun..., pri zgodovini imaš tisoč in eno možnost, da sicer morda suhoparne podatke in letnice obogatiš s sijajnimi zgodbami, anekdotami...Pri slovenščini se da marsikaj predelati na zanimiv in zabaven način, ampak kako prav postaviti vejice, pa velike in male začetnice, stavčni členi....pač ne gre, no gre, le težje



user posted image  in zakaj naj bi bilo pri matematiki težje? tud račun ni samo račun in tud matematika je lahko zabavna, če se je le učitelj pripravljen potrudit. Mi smo šli v srednji šoli peš na Brezje, ker smo dvakrat prestavili kontrolko.user posted image  (a je kakšna sošolka tu na RR)user posted image

Kaj naj rečem zase? Sem profesor matematike na papirju, ker nimam želje ukvarjat se z disciplino v razredu. Pri inštrukcijah pa sodelujemo tako dobro, da iz 1 zlezejo na 5. In na koncu imajo boljšo oceno, kot sem jo jaz imela v srednji šoli.user posted image

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem