Jaz se strinjam z rijo. V šoli so zaposleni tam prav zato, da mu pomagajo. Ali imaš ti dovolj energije in potrpljenja, da bi z njim sedela, ne vem. Jaz osebno ga zihr nimam in bi bila vesela pomoči. Da je brez efekta ne verjamem, moraš pa vedet, da najbrž pač ni šolski tip človeka in itak najbrž ne bi ustrezal temu stereotipu. Predvidevam da gre za eno ali eno in pol oceno razlike v znanju. A je to vredno ali ne, ne vem. Če gre za razliko med zdelati ali ne zdelati razred, bi jaz pomoč pustila.
Tablet jaz svojemu otroku, glede na izkušnje s šolskimi otroki ne bi dajala, razen če bi opazila res veliko razliko in ne bi vplivale sicer na njegovo vedenje (beri ne bi izgubil na nek način svoje osebnosti)
IZVIRNO SPOROČILO: Kerensa*
A si predstavljate, kako je otroku, ko mu v šoli dajo prilagojen test, pri katerem ne more dobiti ocene, višje od 3, ampak zna pa za 5? In podobnih situacij je spet malo morje.
Tega v bistvu ne bi smeli delati. Vsak test bi načeloma moral biti napisan za vse nivoje, se pravi lahko dobiš tako 5, kot karkoli drugega zanj. Druga reč je, da oni lahko pišejo nekaj, česar recimo v slabšem nivoju niso tako zelo utrjevali, ker so se z bazičnimi rečmi ukvarjali. Ampak dat pisat test, kjer je najvišja možna ocena 3, je pa sporno. Vprašaj na ministrstvo, kako je s tem.
IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
jaz sem in še vedno trdim, da hiperaktivnost ni bolezen ampak priučeno vedenje/reakcija. ponavadi priučena od najožjih družiskih članov.
Tole se v zrak brcnila. Tako hiperaktivnost kot disleksija, disgrafija sta motnji v možganih, ki se jih tudi vidi na raznih skeniranjih in podobnem, da o tem da recimo disleksijo pa disgrafijo težko zamešaš že po kliničnih znakih, sploh ne govorimo.
Druga reč je, da je ta stvar v veliki meri dedna. Zato vedenja spominjajo na vedenje staršev recimo.
Tretja stvar je, da prihaja dostikrat do napačnih diagnoz s strani prisologov in drugih strokovnih delavcev. Pa še marsikateri starš kar samovoljno označi otroka za hihperaktivnega, četudi ni. Nekateri otroci niso hiperaktivni, ampak so razvajeni, ali kaj podobnega. Doživela sem na šolskih otrocih že take napačne diagnoze. Tudi iz tega razloga resnično prave hiperaktivce postavljajo v zelo neprijeten položaj, ko jih obtožijo za nekoga, ki si komot pomaga, pa si v resnici ne morejo. To je isto kot recimo odrasle hude alergike včasih označujejo za nekoga, ki bi si lahko pomagal, pa si noče, ker se ne potrudi dovolj. Pri motnjah delovanja telesa, razmišljanja in delovanja"tvojega tkiva" in drugih vitalnih nezavednih delovanj telesa človek nima vpliva.
IZVIRNO SPOROČILO: rija
mene pa samo nekaj zanima: a so v socializmu obstajali hiperaktivni otroci
Seveda so obstajali, pa dislektiki tudi. Tedaj so jim rekli legasteniki in veljalo je prepričanje, da bodo že enkrat lažje brali, če se bodo dovolj potrudili.

Bulšit. Traparija. Danes vemo, da temu ni tako. In ti otroci so imeli precej dolgotrajne psihične posledice daleč v odraslo dobo, če ne do smrti, ker jih ni nihče razumel, pa celo če so bili še tako nadpovprečno inteligentni, so jih označili za butle. Saj ne vem, če je danes kaj dosti drugače. Vsaj ukvarja se stroka z njimi, malo jim prilagodijo razmere, pogoje dela, malo se učijo z njimi, po drugi strnai pa jih izpostavijo enakemu videnju ljudi, ki vsesplošno trdijo, da so samo leni, neumni, da je to pridobljeno od doma... Posledično še kaj resnično navlečejo nase, saj če ti nekdo non stop pripoveduje, da si malo čuden, hočeš nočeš to postaneš še malo bolj.... družba nikdar , ampak nikdar v zgodovini ni, niti najbrž ne bo sprejmeala ničesar, kar ne sovpada v povprečje.
Ma ni fajn niti danes tem otrokom. Žal.