IZVIRNO SPOROČILO: big mamma
Sem pa mnenja ,da če otrok že preveč zna(in tudi učiteljičino je tako),potem mu je v razredu kmalu dolgčas ,ker stvari ,ki jih komaj jemljejo že zna in se začne dolgočasiti.Da bi pa samo en učenec delal stalno neke dodatne naloge je pa za učiteljico tudi napor,in nimajo preveč rade ,da je nekdo malo preveč pameten.
Prav takega mnenja sem bila in sem še tudi sama, ampak saj pravim, da se je bolj kot ne naučil sam, res pa je, da ga, po tem ko je začel kazati interes, nisem zavirala oz. mu prepovedovala. Sem ga sicer preusmerjala v razne športe (vpisala sem ga na tečaj drsanja, rolanja, v atletsko šolo, smučanje), ampak on bi najraje bil doma in računal. Če mu sama ne napišem nekaj nalog, si jih izmisli kar sam.
Da pa se dolgočasi v razredu, pa smo že tudi ugotovili. Oziroma delujemo preventivno. Ko opravi naloge kot vsi ostali, mu učiteljica da še dodatne delovne liste ali pa mu dovoli likovno ustvarjati, kar je njegova druga strast. Zaenkrat še gre tako.
Si pa ne delam nekih utvar, da imamo doma genija oz. ga tako niti ne tretiram. Velikokrat se zgodba o geniju hitro preobrne. Njemu gre dobro sedaj, kaj kmali se lahko zgodi, da ga bodo dohiteli in prehiteli drugi in bo do konca šole on capljal za ostalimi. Celo pričakujem probleme, ker stvari mu res letijo v glavo in je kar razgledan za 6- letnika, ampak ko pa nekje ne vidi interesa zakaj se kaj naučiti, se pa tega ne bo naučil, pa da dol pademo zraven. In vem koliko njemu "nepotrebnih" stvari se bo tekom šole še moral naučiti. Hočeš, nočeš je nepotrebne faktografije v naših šolah juhuhu zadosti...
lp, mojca