IZVIRNO SPOROČILO: mateyka
IZVIRNO SPOROČILO: petea
Se vedno ne razumem, zakaj bi naj bilo nehumano, ce starsem duhovnik ne godi zelji po krstu nezakonskega otroka.
hm, mogoče je nerazumljivo za nevernega. če pa človek resnično verjame, da gre otrok v pekel, če umre nekrščen v mladosti, pa bi lahko rekli da je nehumano ga ne krstit..
Dajmo se vrnit na izhodiščno točko:
gre za
nadaljnje otroke istega neporočenega para, ki od inštitucije zahtevajo, da jim ugodi v določeni želji, oni pa svojih dolžnosti do nje (še) ne želijo opraviti.
Torej ta par očitno ni tako veren, da bi ga bilo strah pekla, ker v tem primeru bi že svoje ravnanje zastavil malo drugače, namreč v stilu 'najprej poroka (pred bogom), nato otroci'.
In potem tak par, ki se mu godi neznanska krivica, ker ga duhovnik opomni, da je slab zgled za svoje otroke, tuli, kakšna krivica se mu je zgodila, ker bi moral še sam kaj prispevati k vzgledu za svoje otroke.
No, glede na to, kako smo Slovenci pogosto ponosni na to, da koga 'okrog prinesemo', me celotna zadeva pravzaprav vedno manj čudi.
P.S.: Poznam par, ki je cerkveno poročen, civilno pa ne in starša ne živita skupaj. Tako sta se, ko je ona zanosila, poročila zato, da je otrok pred bogom zakonski in da je, recimo temu, 'varen'.
Njuna odločitev mi je zaradi njunega sprejemanja svoje odgovornosti in dolžnosti veliko bolj všečna od vpitij iz te teme, kako nezaslišano je, da se neporočenim parom godi nedoumljiva krivica z odklonitvijo krsta pri drugem, petem ali desetem
skupnem otroku.