Nekako so me prepričali pediatrinja in svetovalna delovka na šoli. Da je šola čisto prijazna, da se zavedajo, da imajo opravka z petletniki itd. No, skratka ppotrebovala sem cel prvi razred, da sem ugotovila, da je to ena čisto navadna laž.
Jaz vsaki svetujem, da počaka z vpisom, če majo zimske otroke. Še nikogar nisem slišala, da bi imel probleme, ker so počakali z vpisom, je pa velikokrat obratno. Šola ni vrtec in je razlika... Ponekod imajo v 1. r. vsak dan naloge (pri naši mali so imeli).
Je pa res, da je vse odvisno od učiteljice. Prvorojenka je imela eno, kjer je bilo uvajanje zelo mehko, res so imeli pa v razredu potem kar probleme nadoknadit vse za nazaj. Meni je bila super, ker je dete itak samo rado bralo in računalo in nisem niti videla kakega zaostanka (ker ga ona ni imela, vendar je v razredu veliko otrok in večina ni imela te sreče...) Pri mlajši je bilo takoj na hard - vsak dan domača naloga... To se mi zdi za 5 letnike kar huda... Moja je bila stara 6,5 in ji ni problem napisat naloge, vendar se zavedam, da niso vsi otroci enaki in da so večinoma veliko dlje v šoli in se jim potem popoldne res ne da še enkrat za zvezke...
O dnjih imam tako svoje mnenje (Finci, ki so najbolj uspešni po vseh mednarodnih merilih znanja, jih nimajo;) - torej se da vse naučit v šoli;) - in to mnenje vesta tudi punci in ne boste verjele - jih pišeta ne da bi ju bilo treba kaj posebej priganjat. Kljub moji "nastrojenosti";).
Sama
zagovarjam iskrenost do otrok. Ni ti treba bit navdušen nad vsem, kar prodajajo v šoli kot da je suho zlato, lahko imaš kritičen pogled na svet, to je za pridobivanje znanja na splošno dobro. Videt moraš pa tudi dobro. Mislim, da se z učbeniki in dzju zdaj veliko bolj trudijo - se pozna, da je konkurenca... To je veliko bolj zanimivo kot ko smo bili mi mali. So pa stvari, ki se niso spremenile odkar smo mi hodili v šolo (in že takrat niso bile ok) in so velikokrat navada učiteljic, vsaj po mojem opažanju;). Ni za vse vedno kriv "sistem.
Verjame mi pa lahko vsak študent na visokošolski matematiki, kjer predavatelji ponavadi začneje z osnovami, kajti le tako se pride do temeljnega znanja s katerim lahko uporabno ravnaš in rešuješ še tako težke izzive.
Hm, na naravoslovnih faksih se ne gre ravno od začetka. Sama sicer nisem imela problemov, ker sem prišla iz dobre gimnazije, ki mi je dala dovolj osnov, da sem lahko prvi letnik končala vse izpite junija brez kake hude muje, ampak vem, da se je veliko mojih sošolcev, ki niso imeli te sreče, pritoževalo...
Želela sem si šolo, ki bi motivirala naravno radovednost, spodbujala in priznavala napake kot pot do znanja.
ja, to bi si tudi mi želeli... Pa da bi se smel smejat v šoli... Ne da je to še vedno v pravilih razreda - med poukom se ne smem smejati... Ko v socializmu:D.
Bodi razočarana nad državo, šolskim sistemom in učnimi načrti in ne nad šolo in učiteljicami. Učni program je pač takšen kot je in učiteljice se ga morajo držat.
Jaz imam pa občutek, da imajo učiteljice kar precej avtonomije, vsaj v prvi triadi, pa tudi naprej (zaenkrat vem za prva 4 leta, imam petošolko). Ker je kar velika razlika med učiteljicami, kako in kaj in kdaj jemljejo...
_____________________________
http://vecna-optimistka.blogspot.com/