Žal Pikica76, da ne ploskamo prav vsi ideji o, po domače rečenemu, dudlanju otrok pri 2h letih. Resnično ne razumem, kaj ima otrok od tega, da se uči A ata, M mama...O Obi, S Spar itd.
Prav tako se žal ne strinjam, da so otroci kaj dosti naprednejši kot smo bili mi. Pač pa sem mnenja, da je pritisk informacij, okolice ter v največji meri staršev mnogo večji. S tem, pa prikrajšamo otroke za igro, ter se ne zavedamo, da je to v tem obdobju ena od najpomembnejših oblik učenja.
Glede na to, da sem se sama naučila brati, pisati, seštevati... šele v šoli in kljub temu nisem delavec brez poklica ampak visoko kvalificiran iskan kader, mislim, da lahko damo čas otrokom ter njegovemu razvoju, glede na njegove trenutne zmožnostih, ob tem pa se zavedamo, da bodo našo podporo pri učenju še prehitro potrebovali, če ne prej v šoli.
Ko otrok pride do stopnje v razvoju, da se je pripravljen upismenjevati, se ti zdi to samo po sebi umevno in ne potrebuješ prav nobenih potrditev, v pravilnost ravnanja s strani drugih.