Niki, tole v vaši šoli mi je pa čudno. Jaz delam v 1.r9 (sicer sem letos na porodniški, pa ne vem točno do kam so prišle), ampak takle način preverjanja je pa res čisto mimo in jaz bi zagnala že živ cirkus. Samo meni je lažje, ker vem, kaj in kako bi učiteljice morale delat, starši pa to ne vedo. Cilje v 1.r praviloma osvojijo vsi učenci, so pa zapisani tako butasto, da jih moram še jaz včasih pri kakšnem likovnem 2x prebrat, čeprav jih po 6-ih letih 9-letke znam že na pamet. Torej zaradi ciljev se ne sekiraj. Da pa mora otrok pripovedovat naprej naučeno temo pa v bistvu ni tako mišljeno, kot si predstavlja vaša učiteljica, ki je očitno ušla iz stare osemletke in ima ob sebi vzg., ki ji ne zna povedat, da to ni ok.
Zakaj prihaja do razlik pri matematiki:
Obstaja več različnih založb - npr pri DZS-jevem učbeniku najprej obravnavajo štetje in števila, potem jih pa v enem tednu kar vse naenkrat zapišejo. Pri npr. Modrijanu gredo števila in štetje počasi in enakomerno ampak se obravnavajo skupaj. Poleg tega ene učiteljice menijo, da otroci že obvladajo snov in gredo hitreje, druge pa gredo s snovjo raje bolj počasi. Do tega imajo pravico. Važno je, da gredo po učnem načrtu in da vse obdelajo.
Moraš vedeti še to: preverjanje ni ocenjevanje. Najprej morajo preverit, da potem lahko ocenijo, vendar nekatere to naredijo, čeprav ne smejo, hkrati. V 1. razredu ponavadi počakamo, da vsi usvojijo snov, preden gremo naprej in nikakor ne prelagamo tega bremena na starše - to ni njihova naloga. Vsako stvar preverimo sproti in iz tega ne delamo nekega cirkusa. Starše o tem obveščamo. Domačih nalog ni, ker bi se otrok moral vse naučiti v šoli, zato ima 9-letka več ur pouka. Vendar nekateri učitelji dajejo DN, kljub opozorilom zavoda za šolstvo, da se to naj ne bi delalo - v nobenem razredu, ne samo v 1. - razen če je nujno neobhodno.
Veš kaj, tega je preveč, da bi jaz tukaj še pisala. Če te kaj zanima, mi pa piši na privat. LP