cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

fragilni x kromosom

clock-img

24.05.2007, 09:10

clock-img

jind

pencil-img

1

Eden od treh otrok ima potrjen fragilni x kromosom. Prva preiskava je pokazala 13% , druga pa 6,5 %.  Otrok je star sedem let in hodi v normalno šolo. V vrtcu je imel tri ure tedensko dodatno pomoč, pred vstopom v šolo pa je bil s strani prvostopenjske komisije za usmerjanje otok s posebnimi potrebami razvrščen kot otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju. Kot tak je bil predlagan za v šolo z nižjim izobraževalnim programom. Ker se starša s tem nisva strinjala, hodi v prvi razred normalne šole. Dodatno pomoč mu 5ur tedensko nudimo sami- domov hodi specialna pedagoginja. V šoli rabi nekaj več individualnega dela, je pa do sedaj že osvojil vsa števila do deset, gre mu odštevanje in seštevanje. Z uvrstitvijo v prilagojen program se starša nisva strinjala iz razloga, ker misliva, da sva mu dolžna vsaj poskusiti nuditi čim več dokler to ni v otrokovo škodo.
Drugostopenjska komisija o usmerjanju je odločala pred kratkim. Odločila je isto kot prva. Pred izdajo odločbe sva starša vabljena na razgovor.

Prosim za pomoč, kako naj zagovarjava otrokovo nadaljevanje šolanja v normali šoli.

V šolo hodi rad, sošolci ga imajo radi, tudi ravnatelj šole ne nasprotuje vključitvi. Starša misliva, da naj v normalni šoli vztrajamo vsaj to tretjega razreda, potem pa bomo razmislili o prilagojenem programu.

clock-img

24.05.2007, 09:23

clock-img

Lusa

pencil-img

1269

Nimam tovrstnih problemov ,bi pa jih imela ,če bi še Ajša živela.

Ne obsojam te niti približno ,vendar bi pa rada vseeno povedala ,da se žal starši mnogokrat ne morejo soočit z resnico ,da imajo drugačnega otroka in ga silijo po nepotrebnem v "normalno"  devetletko ,otrok pa se samo matra.Ne vem kako je v vašem primeru ,če mu v šoli kar gre in če so učiteljice ob njegovem napredku zadovoljne ,pol ni skrbi ,da ne bi obiskoval naprej te šole.Vendar morajo tudi le-te povedat svoje mnenje komisiji ,kakšen je njegov napredek ,ker ga one najbolje poznajo.

Vam pa povem en primer ,ko sem ležala na pediatriji Lj z eno mamico 9mesečnih dvojčkov in eden je bil kar precej zaostal,niti pod razno za normalno devetletko in ker je pač mamica učiteljica ,mi je govorila ,da bo ga po vsej sili dala v devetletkouser posted image  ,bo pa mu samo malce slabše šlo.A kakšno škodo bo delala otroku ,to pa ne ve?

Jaz sem samo za mojo princesko povedala ,da si samo želim ,da shodi in govori ,pa je zame že uspeh dokončen ,o kakšni normalni šoli ,pa nisem nikoli pomislila ,ker vem ,da bi v njenem primeru bilo nemogoče.

Jind-upam da rešite tako ,da se bo fantiček vredu počutil.Pa brez zamere.

clock-img

24.05.2007, 09:24

clock-img

Marogica

pencil-img

10594

Oprosti, ampak jaz te ne razumem, zakaj vztrajata. Meni se zdi boljše, da otroku omogočita šolanje, ki je prilagojeno njegovi stopnji in zmožnostim. Kaj ti pomaga, če boš nekoč rekla, da je tvoj otrok obiskoval 3 razredne osnovne šole. Kakšna bo razlika za njegov razvoj in njegovo nadaljne življenje?

Mislim, da je otroku enostavno lažje, vam pa najbrž tudi. Osebno nisem mnenja, da se mora z glavo skozi zid zaradi nekih ambicij staršev.

Prisluhnite otroku.

Tako, da na tvoje vprašanje, kako zagovarjati obiskovanje "normalne" šole, ne znam  in nočem odgovoriti.

_____________________________

"Vrabec zavida pavu breme njegovega repa".
R. Tagore

clock-img

24.05.2007, 09:43

clock-img

Laubica

pencil-img

4493

Mislim da se strinjam z Marogico -pa prosim brez zamere

clock-img

24.05.2007, 11:31

clock-img

eya

pencil-img

4615

Poskušajta najprej prisluhnit otroku-kako se počuti v šoli, gre rad, ali je preobremenjen? Če rad hodi v to šolo, imata super razlog za to, da še naprej ostane v tej šoli. Kaj rečejo ostali, sploh ni pomembno, vidva ga najbolje poznata.

_____________________________

Razvajeni otroci vedno kaj zahtevajo, ustvarjalni vedno kaj ušpičijo.

clock-img

24.05.2007, 12:45

clock-img

jakaracman

pencil-img

2011

Nimam izkušenj s tem, vedndar sem dostikrat brala in poslušala zgodbe staršev, ki se morajo boriti za to, da so otroci v šoli.Če se vam zdi da je otrok srečen v tej šoli vztrajajta.Včasih šole kaj dajo nastran tudi zaradi komotnosti.Vem kako je vztrajala znana prof., da je njena hčerka hodila v šolo in koliko je dosegla.Da bi pa tu kdorkoli sodil kam tvoj otrok spada je pa smešno saj samo ti veš kako je , kje je srečen, kako ga sprejema okolica, kje se dobro počuti.Srečno in upam, da boste uspeli.

clock-img

24.05.2007, 12:55

clock-img

Anonimen

Opazujta otroka, kako se počuti v normalni šoli, vendar bodita pri opazovanju iskrena, brez delanja utvar in pritiskanja nanj, da bi on vama dajal vtis, da se super počuti, samo da vaju ne bi razočaral. In dokler se bo v normalni šoli dobro počutil, naj bo tam, forsirat pa ne, da ne bo več škode kot koristi.

clock-img

24.05.2007, 14:31

clock-img

živa

pencil-img

2366

Samo razmišljam, nimam takih izkušenj.

Dokler obstaja opisno ocenjevanje, se otroci težje medsebojno primerjajo in razvijajo občutek več- oziroma manjvrednosti. Ko pa bo prišlo do številčnega ocenjevanja, pa vprašanje, če se ne bi otrok bolje počutil, če bi dobival petice v šoli s prilagojenim programom kot pa dvojke v "redni" OŠ. 

Po drugi strani je pa res, da že sama razvrstitev v šolo s PP lahko ustvarja občutek manjvrednosti pri otroku, čeprav bi bil odličen.  

Problem pri višjih razredih je, da učenci s kakršnimikoli PP vedno težje sledijo pouku, ker se učna snov vedno hitreje podaja in jo je treba vedno hitreje razumeti in znati. Učitelj pa se nima časa ukvarjati še posebej s takimi učenci oz. jim posebej razlagati. Vprašljivo je tudi, kako je z individualno učno pomočjo, če zadostuje oz. je dovolj kakovostna. Potem je tukaj še vprašanje časa staršev, s čimer je zagotovo povezana njihova angažiranost - ob današnjih službah cele dneve in vikende presedeti ob otroku in mu razlagati snov, zna biti preveč obremenjujoče ne le za starše, pač pa tudi za otroka, ker mu s takim - sicer nujnim - načinom dela lahko kratimo prosti čas, počitek in sprostitev.

Če sta res prepričana, da je "redna" OŠ najboljša za vajinega otroka (razmislita tudi, kako bo sprejel ločitev od sošolcev in razvrstitev v prilagojeno izobraževanje, ko bo starejši), potem najbrž to lahko argumentirata s šolskimi rezultati (zaenkrat opisnimi), naj vama učiteljice napišejo mnenje, pa kak defektolog oz. specialni pedagog, ki se ukvarja z vašim otrokom. Ali pa se z njimi posvetujta o svojih argumentih, morda najdete ustrezne.

Vso srečo!

Lp,

živa

P.S.: Poznam primere integracije močno slabovidnega otroka v redno šolo v času, ko so se vsi slepi in slabovidni šolali v zavodu in še ni bilo zakona o usmerjanju otrok s PP. Starši teh otrok so vztrajali. Nekateri vsaj toliko, da je otrok končal OŠ in se je potem izšolal za poklic v zavodu (potem pa se samoinciativno izobraževal v redni večerni šoli in celo doštudiral na faksu), drugi do konca. Oba meni poznana otroka sta danes intelektualca. 

< Sporočilo je popravil živa -- 24.5.2007 14:33:36 >

clock-img

24.05.2007, 14:48

clock-img

bskrle

pencil-img

3409

Sama pogosto učim otroke, ki imajo PP. Moram reči,da prilezejo do 6. r devetletke, potem pa vsi zagovarjajo naj gre do konca. Pa  v resnici ne gre. Otroci nimajo družbe, dobri so le  športni vzgoji in likovni ali tehniki ali glasbi.
POSTAVI SI VPRAŠANJE:
Kateri poklic bo moj otrok lahko opravljal in se z njim preživljal?
V skladu s tem,ga usmerite.

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem