Mene so že v vrtcu seznanili s tem, da imam ogromnega sanjača. Pa sm jih opozarjala v prvem razredu, da naj mal pritisnejo nanj, da ne bo kasneje problemov, pa so mi rekli, da je še majhen. Pol sem v drugem razredu spet opozorila, da naj ga mal probajo pospešit, pa so mi rekli, da bo to prerastel. No, pol smo pa prišli v tretji razred, pa so se začele mal resne stvari dogajat v šoli, sm pa začela poslušat, da je Nik v svojem svetu, da ne dohaja kar pišejo(pa mu je res 3/4 stvari manjkal v zvezkih), da sicer je zelo pameten in da z znanjem nič ne zaostaja, vendar da je moteč za razred, ker je vedno miselno odsoten. Jst sm se sicer doma pogovorila z njim, zmenila sva se, da v primeru, da bodo stvari v zvezkih nepopolne sledi kazen ( al brez računalnika kak dan, al vikend doma namesto pri babici...). Sem jim pa tut v šoli povedala, da sm jih dve leti opozarjala na obtoječi problem, pa se nikomur ni zdelo pomembno ( še celo po nasvetu logopedinje, ki je zelo dobro poznala njegov problem sem jim povedala, da ga predrami dotik npr. po licu ali rami), zdej naj pa tut oni kaj naredijo na tem. No sicer so se stvari mal spremenile, sam res hitr ne bo pa nikol, ker on res vse v življenju dela počasi (se oblači, umiva, je, se igra...). Priznam, da sem bila nekaj časa zelo obremenjena z njegovim paralelnim svetom, sedaj ga pa pač sprejemam takega kot je. Pač ga moramo zelo pogosto opozarjat, da naj pohiti, pa ko on hiti, si pač vzamemo mal več časa
.
No, sej moj drugi sin je pa njegovo čisto nasprotje. Je živahen, hiter, hoče 100% prisotnost, kar je pa tut po svoje zelo naporno. Zdej pa julija pričakujemo tretjega in verjamem, da me skor nič več ne more presenetit.