cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

Vpis v prvi razred devetletke

clock-img

20.11.2005, 23:20

clock-img

KODA

pencil-img

4015

Naš Maj bo maja dopolnil 6 let.Čaka nas vpis v šolo.Razmišljam,da bi za eno leto prestavila vpis.Otrok še zaostaja na govornem področju za svojimi vrstniki(nedonošenček).Obiskujeva logopeda.Mi zna kdo razložiti,kakši so plusi in minusi kasnejšega vpisa?Koliko lahko mama vpliva na to in kakšen je postopek ,če zaprosiš za kasnejši vpis?Za odgovore se vnaprej zahvaljujem!

< Sporočilo je popravil KODA -- 20.11.2005 23:23:25 >


_____________________________

Celemu svetu si le ena oseba,eni osebi pa si ves svet...

clock-img

21.11.2005, 00:03

clock-img

mamči

pencil-img

1722

Od prijateljice fantek ima tud težave z govorom sicer ni bil  nedonošenček, hodita k logopedu. Letos je odšel v šolo, še ne star 6 let (šesto leto je dopolnil novembra).
Bilo jo je zelo strah, kako se bo vse razvijalo in je tud mislila malce prestavit šolo. Zadnjič ravno sem jo vprašala, kako se mali počuti itd. pa je rekla, da je ful super, mali uživa, rekel je celo da bo pogrešal šolo med pčitnicami! In tud vsi njegovi kamaradi iz vrtca so zdaj skupaj, že zarad tega ni tak huda sprememba za njega, ker je obdržal svoje prijatelje.

clock-img

21.11.2005, 09:23

clock-img

iana

pencil-img

69

Moja sestra ( ima veliko otrok, zato je neke vrste specialist za otroške zadeve ) mi je ravno zadnjič rekla, da ji je žal, ker je punčko dala v prvi razred, čeprav se ji je takrat zdelo, da še ni zrela. Zdaj je v 4. razredu in še vedno težko dohaja vrstnike ( da se razumemo, je čisto normalna, samo težje se skoncentrira in hitro izgubi voljo ).
Zdaj naj bi ravno spet eno ( 6 let dopolni novembra ) vpisala v 1. razred, pa bo prosila za kasnejši vpis. Osnova vsega je, da o tem govoriš z otrokovim zdravnikom; on ve kakšen je postopek.
Ima pa to tudi slabe strani; strokovnjaki pravijo, da otrok "izgubi" celo leto, ki mu kasnje vedno manjka.
No, jaz bi na tvojem mestu razmislila in se posvetovala če res zaostaja za drugimi. V tem primeru ga najbrž nima smisla dajati v šolo ( uspeh je pomemben in če se že na začetku samo matra... ).


_____________________________

Ne sam jamrat, naredi kaj!

clock-img

21.11.2005, 09:31

clock-img

Anonimen

mogoče bi ga pa ravno šola vzpodbudila k hitrejšemu razvoju? ne vem samo razmišljam?? pomoje bi blo res najbolje če bi se posvetovala z zdravnikom in logopedom.

clock-img

21.11.2005, 09:41

clock-img

Anonimen

Mi dmo ravno zadnjič v vrtcu na sestanku debatirali o tem, ali dati otroka v šolo prej ali kasnej in kakšne so prdnosti in slabosti. Moje mnenje je, da se s prehitrim vpisom v šolo otroko lahko naredi ogroooomno škode, pridobi se pa nič. Otrok do šole lahko dobi odpor za vedno, ker pač ne more sodelovati, naslednje leto bi pa morda lahko. S tem se je zelo strinjala tudi dr. Zadravčeva, vendar smo govorili o otrocih, rojeni okoli novega leta. Pravi, da zdravniki pri teh "mejnih" otrocih sami podajo mnenje in v kolikor je mnenje enega od njih (psiholog, logopšed, splošni zdravnik in morda še kdo) glede vpisa v šolo odklonilno, se predlaga, naj se z vpisom počaka eno leto.
Jaz bi se, če bi se dalo, v primeru, ko bi se mi zdelo, da otrok lahko do naslednjega leta še kaj nadoknadi ali pridobi nasproti vrstnikom, definitivno počakala, če bi se le dalo. Sicer pa v tvojem primeru mnenja tako ali tako podajo zdravniki, ne verjamem, da bi se lahko sama odločila. Prosiš jih pa lahko za ta mnenja, sami od sebe najbrž otroka, rojenega maja, ne bodo obravnavali kot enega izmed možćnih kandidatovc za vpis prihodnje leto.

clock-img

21.11.2005, 11:19

clock-img

kofetek2010

pencil-img

9555

Naš je decembrski in je bil na testiranju pri psihologinji pred vpisom v 9-letko. In ker je teste opravil pozitivno, je bila odločitev moja, če ga dam ali ne. Druga možnost bi bila eno leto kasneje, ampak ne 9-letka ampak 8-letka. In kaj bi pridobila? Nič, čisto nič. Pri svoji starosti bi imel enak težavnostni program. To kar je imel sin v 3. razredu, je imel sosedin sin (obiskuje 8-letko) že v 2.razredu. user posted image  

Men ni žal, da je šel v OŠ pri 5 letih in 9 mesecih.

Pa še druga stvar je - kljub temu, da je najmlajši v razredu, je 3 največji. Če bi šel leto dni kasneje, bi ful izstopal, saj bi bil za celo glavo večji od ostalih user posted image  

clock-img

22.11.2005, 21:21

clock-img

Gina

pencil-img

12402

Otroka se da vpisati kasneje, čeprav se načeloma to ne dela - gre cela generacija od 1.1.-31.12 tistega leta v šolo. Če vprašate mene, gredo otroci dandanašnji vsi prekmalu v šolo. Vsaj pol leta starejši bi morali biti. Morali bi doživeti v živo to starostno stopnjo, da ib razumeli, kako zelo zelo dozorijo v tem letu 1. razreda.

Sicer pa mora otrok iti "skozi" komisijo, in ta odloči, ali gre lahko kasneje ali ne. Midve imava letos otroke iz treh različnih letnikov. 2 ki sta šla leto kasneje in 1 punčka, ki je januarska in je zdajle stara še 5 let.

Sama bi dala otroka raje kasneje v šolo, kot prej. Kaj pa je eno leto v primerjavi s tem, da otrok potem dela šolo z levo roko, če ne se moraš pa 9 let vsak dan z njim učiti. Malo karikiram, ampak vendarle je razlika očitna. Pri 9-letki ni problem 1. razred. Višje kot gre, bolj obsežno in naporno je, težave se torej pojavijo kasneje, če se pojavijo - mogoče se cela 3 leta nič ne kaže, potem pa izbruhne, ker je sistem 9-letke v vsaki triadi čisto drugačen. Če mamica dvomi, da je otrok zrel,  ji jaz svetujem odlog šole za eno leto. Nič ne bo zgubila. Pa čisto vseeno je, koliko je otrok velik ali majhen, tako velike razlike so med otroki, da se to ne opazi.

clock-img

04.12.2005, 09:38

clock-img

Anonimen

Moj Jan je šel v 1. razred 9-letke s 5-imi leti in 11-imi meseci. Mislim, da zaradi same starosti do sedaj ni imel težav, saj je 1. razred 9-letke po programu takorekoč enak, kot je bila prej mala šola. Se pa določeni problemi pojavljajo sedaj, ko je v 3. razredu 9-letke. Več je učenja oz. same snovi in Jan ima s tem težave, ker je hiperaktiven. Kljub temu, da imajo veliko aktivnosti in kljub temu, da ima (za po potrebi) odobreno učno pomoč, je še vedno težko, čeprav tisto, kar ga zanima, osvoji brez težav, tisto, kar ga pa ne, mu pa nihče ne bo vcepil v glavo. No, ampak to ima verjetno po meni. Če me ne zanima, me ne zanima, pa pika. Po eni strani me prav zanima, kako bo naslednje leto, ko se začne številčno ocenjevanje (sedaj je samo ob koncu ocenjevalnega obdobja procentualno, kjer pa Jan dosega dobre rezultate, saj je test iz matematike rešil 94%-no pravilno, kar bi bila ocena 5). In skrbi me učenje na pamet, kar je pri nekaterih predmetih enostavno treba. Če spregledam hiperaktivnost, se mi kljub temu zdi, da "tako majhni" otroci tega še niso najbolj sposobni, poleg tega pa se mi zdi vprašljivo tudi dojemanje šolskih obveznosti. Prezgodaj je. Čeprav sem pristaš tega, da se učimo celo življenje in da na splošno ni nikoli začeti prezgodaj.

< Sporočilo je popravil Kerensa -- 4.12.2005 9:40:52 >

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem