Jaz sme mu tudi veliko pustila, mogoče tudi za to, ker mojemu otroku beseda NE ni bila razumljiva. Eni so taki. Se pa spomnim, da s emi je zdelo pa čudno, kako to, da mož ni nič popizdil, ko se je mali lotil daljincev in stolpa. Ko sem ga o tem vprašala, je rekel, da se otrok danes pač mora čimprej spoznati s tehniko, tako da ga je raje naučil, kje se prižge ali kakšen program najde in je to kar delovalo. Tisto dajanje stvari iz predalov mi je kmalu začelo presedati, pospravljanje namreč, zato sem določene predale in omare zvezala tako, da se jih ni dalo odpreti. Saj zraven sem isto rekla, da ne, da tega ne sme, samo če ni bil "onemogočen dostop", bi to lahko rekla 1000-krat, pa ne bi bilo efekta.
Je pa tako, da to, da sem mu pač po mnenju nekaterih, ki otroka poznajo le bežno, pustila kar precej, nima nobenih posledic. Danes je star 4 leta in če mamica npr. z gromkim glasom reče, naj gre pospravit kocke v sobo, jih gre. Pa tudi druge stvari kar uboga, bi rekla. Pač sedaj dojame, zakaj je kakšna stvar tako, kot se reče, prej pa ni.
Po moje ne delaš nič narobe. Zaenkrat. Pač beri otroka, kaj že zmore, kaj lahko že razume in česa ne. Potem se sproti prilagajaš.