cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

Negativna nastrojenost do šole

  
clock-img

27.03.2008, 13:29

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Ko takole prebiram ta forum opažam, da je veliko staršev negativno nastrojenih proti šoli, delovanju le te in metodah dela v šoli. Sama delam na šoli in opažam, da so otroci, katerih starši nimajo najboljšega mnenja o šoli navadno tudi sami tako nastrojeni. To za seboj potegne disciplinske in velikokrat tudi učne težave (sploh v višjih razredih) teh otrok. Verjamem, da se večina učiteljev trudi po svojih najboljših močeh. Sploh pri današnji vzgoji otrok in pristojnostih, ki so nam dane.
V dobrem sodelovanju s starši se da veliko naredit in menim, da je to sodelovanje zelo pomembno.
Zato se takrat, ko pride do težav vprašajte, kakšen odnos imate vi do šole in zaposlenih na šoli. Otroci čutijo, kako vi gledate na vse skupaj in se temu primerno tudi vedejo.
To je enako kot takrat, ko otroka prvič pelješ v vrtec. Če si ves prestrašen in mu govoriš, da je ubogi, ker gre v vrtec, bodo težave z uvajanjem definitivno večje kot pa če otroku vrtec predstaviš kot nekaj lepega, nova doživetja...
To je pač moje mnenje, ki se je velikokrat pokazalo za resnično.

clock-img

27.03.2008, 13:41

clock-img

maruškaŠ

pencil-img

1282

Verjamem, da se marsikateri učitelj trudi - prav tako sem prepričana, da se jih veliko ne trudi in so totalno nesrečni v svojem poklicu.

Generalni problem je v tem, da se šole še do dandanes niso uspele zčeti zavedati, da so to kot mala podjetja, trgovine in da smo starši preko svojih otrok kupci njihovih storitev. Trgovine s prilagajajo potrošnikom - se šole uprabnikom?? Zelo, zelo malo in zelo, zelo počasi.

Naš šolski sistem bi se moral malo zgledaovati po konceptih v tujini, kjer so učenci cenjeni in ne odveč. Resda so pri nas to javne šole, ki pa bi se morale ravno tako zavedati, da smo plačniki teh storitev vsi davkoplačevalci in v tem primeru tudi kupci teh storitev... Za svojo kupljeno storitev pričakujemo določen standard kakovosti in tega večinoma ni, ker to ni odvisno samo od vsakega posameznega ućitelja (ki sicer lahko zadevo oteži ali izboljša), temveč koncepta šole in tudi konepta ministrstva....

clock-img

27.03.2008, 13:46

clock-img

Anonimen

V dobrem sodelovanju s starši se da veliko naredit in menim, da je to sodelovanje zelo pomembno.



Točno to je tudi moje mnenje. Če pa tega sodelovanja ni, ker s strani šole ni zaželeno ... potem pa ni čudno, da se pojavlja vse sorte.

Je pa tako, da se ti je tale misel poroduila najbrž ob mojem pisanju. Tako da naj povem, da jaz mojo negativno nastrojenost do šole pred otrokom temeljito skrivam.

clock-img

27.03.2008, 13:51

clock-img

aluš

pencil-img

704

Če pogledam kako je pri nas , bi rekla takole: do same šole, učiteljic smo zelo pozitivno naravnani, ker moj fant( še letos) hodi na podružnično šolo v kraju, kjer je v petih razredih cca 35 otok. In res dobro sodelujemo s šolo, zadeve funkcionirajo. Sploh ko sem zadnjič brala na sosednjem forumu npr.  o tekmovanju za kenguruja, sem ugotavljala, da je to pri nas res v redu urejeno.

Ampak drugo poglavje pa je program devetletke. To je pa noro. Enostavno postaneš negativo nastrojen, kot ti praviš. Vem, da se v šoli učiteljice trudijo (pač ena bolj, druga mal manj), ampak otroci so reveži. Da se v petem razredu devetletke uči stvari, ki smo se jih mi tri leta kasneje. Pa da mora sedet za knjigami skoraj pred vsakim spraševanjem, preverjanjem. Toliko kot se moj sedaj uči, se jaz nisem v sedmem razredu. Pa sem bila prav dobra, ampak večino sem se naučila v šoli. V glavnem, da ne bom predolga, itak je bilo že  1000x napisano o tej devetletki kako je vse preveč natrpano.

Tako, da kako naj bom dobre volje, če se učiva angleščino, pri slovnici se jemlje snov, ki jo še pri slovenščini niso (svojina). Enostavno začneš pizdit in pihat ko vidiš, da otrok sicer besede razume, se zapomni, ampak v knjgi je kar nekaj - slovnica, pa dialogi (kjer pol besed še niso vzel, kaj šele stavčne zveze).

Za konec pa še to. Moj otrok je v šoli sicer priden (ima v večini petice,nekaj štiric), ampak zato je treba res kar delat tudi doma. Če doma ne bi delal, bi imel trojke, štirke.

< Sporočilo je popravil aluš -- 27.3.2008 13:53:33 >

clock-img

27.03.2008, 13:52

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Staršev problematičnih otrok po 4-5 mesecev ni na govorilne ure. Kdo torej nima interesa po sodelovanju?

clock-img

27.03.2008, 13:52

clock-img

maruškaŠ

pencil-img

1282

Je pa tako, da se ti je tale misel poroduila najbrž ob mojem pisanju. Tako da naj povem, da jaz mojo negativno nastrojenost do šole pred otrokom temeljito skrivam.



Jaz pa ne bi rekla, da imam negativno nastorjenost. Imam pač realen odnos. (moja mami je učiteljica in poznam tudi veliko ozadja...) - pred sinom se kdaj kakšne izjave sicer vzdržim (ker je še majhen) vendar pa želim, da z leti gleda na te stvari realno (pa če bodo takrat šole dobre ali pa slabe) istočasno pa želim, da se zaveda da slabe ali dobre šole - potrebuje jih, oni pa njega.

clock-img

27.03.2008, 13:59

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: lenika

Staršev problematičnih otrok po 4-5 mesecev ni na govorilne ure. Kdo torej nima interesa po sodelovanju?



Lenika, jaz govorim za moj primer.

clock-img

27.03.2008, 14:00

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Hočem povedat samo to, da če iščeš napake, jih vedno in pri vsakem delu najdeš. Vsi smo samo ljudje. Lahko pa trdim, da si večina želi opravljat svoje delo dobro in želimo otrkom samo najbolje. Tudi nam je v interesu, da bi otroke veliko naučili, da bi veliko znali.
In še to, ko vidiš, da starši zaupajo v tvoje delo, si še veliko bolj motiviran in narediš veliko več kot pa če samo iščejo napake in jim nič ni dobro.

clock-img

27.03.2008, 14:01

clock-img

lenika

pencil-img

6143

IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

IZVIRNO SPOROČILO: lenika

Staršev problematičnih otrok po 4-5 mesecev ni na govorilne ure. Kdo torej nima interesa po sodelovanju?



Lenika, jaz govorim za moj primer.



Jaz pa sem odgovorila MaruškiŠ.

clock-img

27.03.2008, 14:03

clock-img

Anonimen

Joj, lenika, ne smeš tak osebno jemati tega. Poglej, na tej šoli, o kateri jaz govorim, je ravnateljica taka, da nihče od učiteljev ne upa ničesar narediti malo "drugače". Če se pogovarjaš s katarim izmed njih in pade kakšen medsebojen predlog, kaj da bi bilo pa fino, dobiš odgovor, da bi on v tem primeru iz šole letel, če bi kaj podobnega samo poskusil. Tako da ni vedno vsa slaba volja samo na starših, no.

clock-img

27.03.2008, 14:05

clock-img

lenika

pencil-img

6143

V takem primeru ste pa vi starši tisti, ki bi morali podpreti učitelje in s predlogi stopiti do ravnateljice.

clock-img

27.03.2008, 14:07

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: Splišni
Točno to je tudi moje mnenje. Če pa tega sodelovanja ni, ker s strani šole ni zaželeno ... potem pa ni čudno, da se pojavlja vse sorte.



IZVIRNO SPOROČILO: lenika

Staršev problematičnih otrok po 4-5 mesecev ni na govorilne ure. Kdo torej nima interesa po sodelovanju?




Ma tule se meni zdi, da si meni odgovorila.

clock-img

27.03.2008, 14:08

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Zakaj tebi? Saj ti nimaš še otroka v šoli.

clock-img

27.03.2008, 14:08

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: lenika

V takem primeru ste pa vi starši tisti, ki bi morali podpreti učitelje in s predlogi stopiti do ravnateljice.



Brez skrbi, da so poskušali, že ogroooomnokrat. Ampak tam se VEDNO vse ustavi.

clock-img

27.03.2008, 14:09

clock-img

lenika

pencil-img

6143

O tem bi bilo potreno potem resno spregovorit na svetu staršev in svetu zavoda.

clock-img

27.03.2008, 14:09

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: lenika

Zakaj tebi? Saj ti nimaš še otroka v šoli.



Iz zgoraj citiranih odgovorov.

clock-img

27.03.2008, 14:11

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: lenika

O tem bi bilo potreno potem resno spregovorit na svetu staršev in svetu zavoda.



Brez skrbi, da tudi to so.


Lenika, a ti ne verajameš, da je kakšen človek samosvoj, brezkompromisen, nepripravljen se dogovarjat, da misli, da ima samo on prav in nihče drug? Da ni pripravljen poslušat nikogar, je avtoritativen do konca? A misliš, da taki ljudje ne obstajajo?

clock-img

27.03.2008, 14:11

clock-img

Brisani uporabnik

pencil-img

5637

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

clock-img

27.03.2008, 14:13

clock-img

maruškaŠ

pencil-img

1282

IZVIRNO SPOROČILO: lenika

Hočem povedat samo to, da če iščeš napake, jih vedno in pri vsakem delu najdeš. Vsi smo samo ljudje. Lahko pa trdim, da si večina želi opravljat svoje delo dobro in želimo otrkom samo najbolje. Tudi nam je v interesu, da bi otroke veliko naučili, da bi veliko znali.
In še to, ko vidiš, da starši zaupajo v tvoje delo, si še veliko bolj motiviran in narediš veliko več kot pa če samo iščejo napake in jim nič ni dobro.



Se strinjam. Ti se morda trudiš, pa še kakšen učitelj se tudi trudi - prav tako poznam učitelje, ki se ne trudijo, ki vse naredijo po liniji najmanjšega odpora...

Pa ne gre za napake - ampak zgrešen generalni odnos. Šole se še ne obnašajo do otrok (in staršev) kot da so le-ti njihovi odjemalci, kupci - ampak vzvišeno (večinoma).

Učitelj dobi za svoje delo plačo, pri starših pa vidi odzive na kvaliteto svojega dela - če so le-ti večinoma pozitivni pomeni, da svoje delo dobro opravlja. Če so le-ti večinoma negativni bi se moral dotični učitelj zamisliti nad kvaliteto svojega dela, pristopa, ipd...  - vedno pa se najdejo ekstremi - vendar so le-ti v zanemarljivem odstotku (torej dobri pri slabem učitelji in slabi pri dobrem učitelju).

clock-img

27.03.2008, 14:13

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: sivkamivka

IZVIRNO SPOROČILO: Splišni

Joj, lenika, ne smeš tak osebno jemati tega. Poglej, na tej šoli, o kateri jaz govorim, je ravnateljica taka, da nihče od učiteljev ne upa ničesar narediti malo "drugače". Če se pogovarjaš s katarim izmed njih in pade kakšen medsebojen predlog, kaj da bi bilo pa fino, dobiš odgovor, da bi on v tem primeru iz šole letel, če bi kaj podobnega samo poskusil. Tako da ni vedno vsa slaba volja samo na starših, no.



splišni, zakaj vztrajaš pri tej šoli, saj jih je v kranju kar nekaj



Zato, ker je ta šola čisto blizu našega doma in ker bodo prijateljčki iz vrtca šli vsi na to šolo. Pa ker se bo mandat tej ravnateljici kmalu iztekel. Vsaj upam.

clock-img

27.03.2008, 14:14

clock-img

Brisani uporabnik

pencil-img

5637

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

clock-img

27.03.2008, 14:16

clock-img

Anonimen

IZVIRNO SPOROČILO: sivkamivka
potem ti pa predlagam, da se vključiš v svet staršev in si aktivna mama, seveda na pozitiven način



Mislim, da sem že napisala, da svet staršev še nikoli ni dosegel, kar je želel. Vsaj v primerih, za katere jaz vem, ne.

clock-img

27.03.2008, 14:16

clock-img

Brisani uporabnik

pencil-img

5637

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

clock-img

27.03.2008, 14:17

clock-img

Primoza

pencil-img

4733

Govorilne ure so ena izmed oblik komuniciranja. Po drugi strani se veliko računalniško nepismenih ali polpismenih učiteljev na vse kriplje brani elektronske redovalnice, ki je ena izmed poti do boljše komunikacije.

clock-img

27.03.2008, 14:18

clock-img

Brisani uporabnik

pencil-img

5637

[Vsebina sporočila je bila izbrisana]

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem