cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

Matematika 4. razred - rešite nalogo

  
clock-img

19.11.2008, 19:42

clock-img

špelin@

pencil-img

16873

Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki.

V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves?

clock-img

19.11.2008, 19:53

clock-img

Felicita

pencil-img

5145

64 je vseh
1/6 je jablan, torej 64/6 = 10 pa neki
1/4 je hrušk, torej 64/4 = 16
1/2 je breskev, torej 64/2 = 32
ostalo so marelice: 64-10-16-32 = 6

jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo.


< Sporočilo je popravil Felicita -- 19.11.2008 19:55:11 >


_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

clock-img

19.11.2008, 19:57

clock-img

K_a_t_i

pencil-img

5246

IZVIRNO SPOROČILO: špelin@

Prosim, če mi pomagate rešiti matematično nalogo za 4. razred OŠ. Naj samo povem, da trenutno računajo z ulomki.

V sadovnjaku so sadili sadno drevje. Posadili so 64 dreves. Šestina je bila jablan, četrtina hrušk, polovica breskev. Ostalo so bile marelice. Koliko je bilo vsakih dreves?



Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva user posted image . Matematično pa:
jabolk 64/6=10,6666666
hrušk 64/4=16
breskev 64/2=32
MArelice = 64-10,6666-16-32=5,33333333333


_____________________________

Žiga, 27.02.07
Gašper, 22.5.10

clock-img

19.11.2008, 20:21

clock-img

špelin@

pencil-img

16873

IZVIRNO SPOROČILO: K_a_t_i
Razen če ni v jablano in mrelico udarila strela, je enačba smiselno nerešljiva user posted image .


user posted image  V tem je ravno štos... Ker so dosedaj delili samo z ostankom, decimalk pa še ne poznajo.

clock-img

19.11.2008, 20:28

clock-img

Felicita

pencil-img

5145

pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne?

_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

clock-img

19.11.2008, 20:29

clock-img

tinica

pencil-img

501

Hey

Mi smo se tudi lani obadali s to nalogo, ampak žal ne vem rešitve. Sem šla gledat matematični delovni zvezek pa ne najdem tega primera. A mi lahko prosim napišeš na kateri strani je ta naloga in v katere, delu.

Hvala

_____________________________

Kritizirati zna vsak bedak in mnogi to počno.

clock-img

19.11.2008, 20:44

clock-img

špelin@

pencil-img

16873

IZVIRNO SPOROČILO: Felicita
pa je potem jablan 10 in 2/3 pa ostane marelic 6 in 1/3? sej si rekla da z ulomki delajo, ne?


To je matematično izvedljivo, smiselno pa adijo pamet... user posted image  Si pa super izračunala, hvala.

clock-img

19.11.2008, 20:44

clock-img

špelin@

pencil-img

16873

tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.

clock-img

19.11.2008, 20:49

clock-img

crci06

pencil-img

1854

verjetno je poanta naloge ravno v tem, da zahteva premislek.
ne vem, kako je to razdeljeno po razredih, ampak mogoče je pa uvod v računanje z decimalkami user posted image
čeprav mislim, da je prezgodaj.

Drugače pa  - teoretično in praktičo - je danes povsem mogoče kupit sdiko drevesa, na katerem sta 2 cepljenca, jabolko in marelica na primer. Mogoče bi moral kakšen otrok to povedat kot rezultat user posted image user posted image user posted image

clock-img

19.11.2008, 20:50

clock-img

klavdiy4

pencil-img

606

 


čaw
Upam, da še nisem prepozna..po mojem je tako:


:
breskev je 32 dreves....1/2 od vseh dreves...
hrušk je 8 dreves..1/4 od 32 dreves, ki so ostale..
jablan je... 64dreves - 32dreves breskev- 8dreves  hrušk = 24 dreves, ki ostanejo...1/6 jablan od 24 dreves, ki ostanejo so 4 drevesa..

marelice.... 64dreves - (32breskev+8hrušk+4jablana)= 64 dreves - 44dreves =20dreves marelic....

clock-img

19.11.2008, 20:51

clock-img

lelaval

pencil-img

7882

Jaz pa se ne spomnim te naloge od nobenega - očitno so jo preskočili. user posted image

_____________________________

V življenju sta nam dani 2 čaši, sladka in grenka: vsi moramo izpiti obe, življenje pa nam obe čaši toči nepredvidljivo.

clock-img

19.11.2008, 20:54

clock-img

Felicita

pencil-img

5145

klavdiy, tole tvoje nima logike... ker potem bi bil tekst 'x/y preostalih dreves so jablane'. tko se pa vse napisano nanaša na 64 osnovnih dreves.

špelin@, kr navadi se, mene so dans na faksu (pri statistiki) prepričal, da je možno narest 0,72 avta user posted image sploh nalog za OŠ so večinoma skregane z zdravo logiko in kmečko pametjo...


_____________________________

Accept certain inalienable truths: prices will rise, politicians will
philander, you too will get old. And when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

clock-img

19.11.2008, 21:38

clock-img

lenika

pencil-img

6143

Že v osnovi nekaj ni v rdu, ker računamo odstotke od vseh dreves in šestina jablan pač ne pride celo število.

clock-img

19.11.2008, 21:41

clock-img

tinica

pencil-img

501

tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.

IZVIRNO SPOROČILO: špelin@

tinica, ta naloga je na fotokopiranem listu.



No sej zato je pa nisem našla v nobenem matematičnem delovnem zvezku. Spomnim pa se, da so jo morali narediti.

_____________________________

Kritizirati zna vsak bedak in mnogi to počno.

clock-img

19.11.2008, 21:51

clock-img

Anonimen

jablane so čudne (razen če so posadil 2/3 drevesa), pa recimo.



Ja, cudni racuni user posted image .
Kaj ce je napak v tekstu, da je misljeno ena osmina (in ne sestina)?

clock-img

20.11.2008, 07:29

clock-img

Luni

pencil-img

1371

Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19?user posted image  No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko user posted image

_____________________________


clock-img

20.11.2008, 10:15

clock-img

asso

pencil-img

3700

IZVIRNO SPOROČILO: Luni

Ja, res je čudna stvar tale matematika. Moj ta mali (2.razred) je imel ene 14 dni nazaj pri matematiki račune seštevanja in odštevanja. In račun, kot je ta: 15-3+5-2=15 je o.k. ; račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19?user posted image  No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. Sploh ne vem več, kako otroka učit matematiko user posted image



user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

_____________________________

Everything will be OK in the end. If it`s not OK, it´s not the end yet.

clock-img

20.11.2008, 14:49

clock-img

Luni

pencil-img

1371

Ja, ti rečem user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image , da ne govorim o simetriji user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image

_____________________________


clock-img

20.11.2008, 18:03

clock-img

špelin@

pencil-img

16873

Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne.

clock-img

22.11.2008, 20:56

clock-img

marelicaa

pencil-img

201

IZVIRNO SPOROČILO: Luni
račun kot je ta: 14+4-8+9=1 ali 19?user posted image  No, učiteljica jih je učila tako računat, kot da bi bil račun z oklepaji (pa ni bil!!!!) (14+4)-(8+9)=1. 



To sta pa ja dva različna računa!

clock-img

22.11.2008, 21:57

clock-img

zmajaz

pencil-img

5781

IZVIRNO SPOROČILO: špelin@
Še odgovor s strani učiteljice: nalogo se da polovično rešiti. Otroci lahko izračunajo, koliko je breskev in hrušk, ostalega dvojega pa ne.



Grem v šolo pa ji nekaj v glavo vržem! user posted image
Ne more dajat otrokom polovično rešiljivih nalog. user posted image

clock-img

24.11.2008, 11:59

clock-img

crci06

pencil-img

1854

men bi bilo pa zanimivo kaj takega, ampak mogoče bolj za kakšen dodaten pouk.
in za razširjat logiko razmišljanja, da se otroci na vse možne načine poskušajo dokopat do rešitve, da jim je zanimivo... žalostno je, če rešitve ni, žalostno je pa tudi, če se doma starši skupaj z otrokom hudujejo proti učiteljici.
in potem gredo otroci v SŠ in se napiflajo možnih potekov reševanja naloge in potem je besedilo okrog obrnjeno inzmrznejo... vejemtre, sem videla to...
zdaj se vam bo to zdelo filozifiranje, ampak npr. pri taki vaši nalogi bi najprej pisalo, da se 9 dreves sploh ni prijelo, torej bi moral izmed ostlaih računat, kolk je ena šestina in marsikdo ne bi pomisli, da je treba odšteti 9.


pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe. user posted image

clock-img

26.11.2008, 08:25

clock-img

TiaSara

pencil-img

867

pa dobro, različni smo si, meni so bili izzivi pač vedno všeč in mi je tudi pri otrocih zelo fajn, če jim daš kakšen težak izziv in potem vidit, kako so navdušeni, ko jim uspe.



Ja, to je fajn, ampak v štartu mora biti naloga rešljiva, da lahko rešijo izziv user posted image .

clock-img

26.11.2008, 10:57

clock-img

staši

pencil-img

367

64 je vseh
namesto 1/6 je 1/8 se pravi 8 jablan

1/4 hrušk je 16 hrušk

1/2 breskev je 32 breskev in

ostalo so marelice in sicer 8 marelic.

Se pravi 8+16+32+8=64 dreves YESSSSSSSuser posted image

clock-img

26.11.2008, 19:59

clock-img

čipka

pencil-img

1652

oo.bravo staši user posted image user posted image

_____________________________

my little babygirl - moja največja sreča
-

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem