IZVIRNO SPOROČILO: maui1
Sodobna pedagogika pravi, da se moramo ukvarjati z otroci, toda nihče nam ne pove kako.
Kaj pa vem. Malo prisluhneš sebi, malo otrokom, pa že najdeš nekaj. Jaz recimo nisem ravno blazno ustvarjalen tip, sploh me ne veseli kakšno ročno delo. Če že ravno otroka hočeta, se seveda potrudim. Tako da tega se ne lotim ravno pogosto. Lani smo tako naredili čudovite novoletne voščilnice.
Večinoma se itak igrata drug z drugim, take igre, kjer mama nima kaj iskat
. Najraje pa gremo vsi skupaj ven. Včasih na sprehod, včasih s kolesi (onadva, jaz grem zraven peš). Nogometa ne morem igrati prav dolgo, ker mi je trebuh malo v napoto, a kakšne pol ure že spravimo skupaj. Včeraj recimo sem si prinesla stolček h kupu zemlje, ki ga imamo prav zato, da kopljeta po njem. Razglasila sem se za nadzornico del, tavečji je kopal pri dnu in to je bila Postojnska jama, tamali pa na vrhu in to je bil vulkan.
Ko smo notri, se s petletnikom igrava družabne igre, triletnik pa raje skače okoli naju in nama prevrača figurice, kot da bi se nama pridružil. Občasno se dlje časa zamotita s pobarvankami, najraje pa si izmišljujeta igre z Gormiti. Zadnje čase se veliko igrata, da sta dojenčka in cvilita v postelji (reakcija na prihajajočega bratca). Ampak pri večini teh iger me ne potrebujeta, sta eden drugemu dovolj.
Pomembno se mi zdi, da ju ne usmerjam preveč, ampak da ju bolj spodbujam, da si sama najdeta zabavo, pa se jima raje potem pridružim. Opažam, da jima največ pomeni to, da sem v bližini, ne toliko, da se direkt ukvarjam z njima. Če grem iz prostora, pritavata za mano, pa se še zavedata ne, da sta preselila prizorišče igre.
< Sporočilo je popravil Jančika RR -- 15.8.2009 22:26:45 >