- devetletka mi že zato ni všeč, ker traja 9 let, po tem času pa itak vsak normalen človek šolo že najmanj nima rad, kakšen pa zasovraži
- v devetletki so otroci preobremenjeni in imajo veliko preveč ur pouka, naučijo se pa ravno zato premalo, ker ne vedo česa naj bi se lotili, učijo se za jutri, nič ne ostane za vedno, ker se učijo preveč veliko reči, osnove so pa seveda potem slabe
- najbolj zgrešena stvar devetletke (no tudi prej 8-letke) so pa sploh kakšni eksterci, ki nikakor ne povečajo splošnega znanja otrok, ampak samo povečajo stres in ločijo otroke na tiste, ki se znajo piflat, na pamet zapomnit in na tiste, ki nimajo zicledra - to pa o njihovem splošnem znanju, ki jim bo ostalo za življenje, ne pove NIČ in je neprimeren način za razvrščanje otrok
- v devetletki so opisno ocenjevanje iz konkretnega, ki je veliko povedalo o otrokovem znanju, pretvorili v nekaj abstraktnega, ki nikomur nič ne pove o dejanskem znanju otroka. Tega niso krivi učitelji, ampak naši vladni uslužbenci, kiis o to na tak način naprej peljali. Ocene (številčne) se mi ne zdijo primerne za prvo triado, opisne bi pa bilo treba prilagoditi širšemu razumevanju ljudi, poenostaviti jezik in ga konkretizirati
- zdi se mi, da načeloma v prvih razredih otroci niso preobremenjeni, razen v tistih šolah, kjer delajo po starem sistemu naše 8-letke, kar pa se ponekod dogaja. Problem 9-letke postane večji, čim višje otrok gre (preobremenjenost - še tisti predmeti, ki so bili nam sprostitev, so njim stres, saj je vse za oceno od glasbe do športne....
- ne bom več razlagala, sem že prevečkrat - jaz sem proti šolskemu sistemu, kakršen je danes, bi ga spremenila v takega, da bi otrok v resnici dobil zelo dobro splošno izobrazbo z razumevanjem za vse življenje, pa ne s povečevanjem obsega snovi, ampak z aktivnim razumevanjem osnov vsega. zato se osnovna šola tudi imenuje osnovna, mar ne. zdaj pa teh osnov žal ni, in jih ob toliko snovi, tudi ne more biti