Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 9:23:57
|
|
|
|
mateya24
|
Pozdravljene! Bi mi lahko katera povedala kaj več o tem, kako je s temi zakoni ob reklamacijah določenih artiklov. No naj vam opišem moj primer. Mobilni telefon star niti 2 meseca sem nesla nazaj, saj se je konstantno izklapljal. Sedaj je preteklo že več kot 3 mesece od tega. Vmes sem ga že 4 krat dobila nazaj, so trdili da je popravljen, ampak telefon se je kljub temu v pričo njih tam izklapljal, in so ga spet pošiljali nazaj...vedno najdejo tisoč in en izgovor zakaj je to tako..sedaj so prišli celo na to, da bi naj bila kriva sim kartica...za katero sem jih že 3 krat prosila naj jo zamenjajo...a je do zdaj niso.. Vmes sem že prosila, da mi naj daj drug nov aparat, ali pa vrnejo denar...nazaj dobim vedno, češ da na serviso testi pokažejo da telefon dela... No pač, začaran krog, nima smisla da opisujem naprej... Sedaj pa me zanima kako je s tem zakonom, no če sploh obstaja, da če ne dobiš vrnjene stvari s servisa v roku 45 dni, da si upravičen do nove??!? A to drži? Kje bi lahko našla kak zakon glede tega? Ker počasi me že mineva potrpljenje, ker se dobesedno norčujejo iz svojih strank Ve katera kaj več o tem? Že vnaprej vam hvala! lp
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 9:40:51
|
|
|
|
kajajaka
|
Ja, rok je 45 dni. Če imaš dokazila (dokument s katerim so prevzemali ta tel. v servis... pošlješ s prijavo na inšpekcijo.
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 10:04:39
|
|
|
|
mateya24
|
Kje v zakonu pa lahko najdem, da je napisano, da je ta doba 45 dni? Iščem in iščem...pa ne najdem Našla sem samo, da mi morajo v 8 dneh odgovoriti na mojo reklamacijo. Saj to so mi, samo problem je v tem, da oni na servisu trdijo, da aparat brezhibno deluje...kar pa ni res.. tud prodajalec je sam na svojo oči videl oz stestiral, da ne deluje, kar je tudi napisal.
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 10:22:15
|
|
|
|
Anonimen
|
20. člen (1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. (2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. (3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve. Napiši dopis in ga pošlji priporočeno na servis. V njem opisši vse, kar se je dogajalo, od a do ž, naštej vse datume ipd. in napiši svoje zahteve (ali da ti popravijo oziroma zamenjajo aparat z novim). Postavi jim neke roke, npr. 10 dni, po tem boš zadeve predala pristojnim službam.
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 10:32:41
|
|
|
|
mateya24
|
Hvala!
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 13:28:33
|
|
|
|
ninocka
|
Ponavadi ze na garancijskem listu pise, da ce stvari v 45 dneh ne morejo popraviti, dobis novo. Jst bi na tvojem mestu uveljavljala stvarno napako, in sicer da aparat ne deluje, kot bi moral in se konstantno ugasa in ga ne mores normalno uporabljati oz. ti je onemogocena normalna uporaba - torej telefoniranje, kar je namen aparata. Zraven bi dodala se vse kopije, kolikokrat je bil aparat na servisu zaradi iste napaka in zahtevala novega, saj se omenjena napaka ne da odpraviti (dokaz za to so servisni listi). Kot ZADEVO v dopisu pa bi napisal URGENTNA REKLAMACIJA - UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE PO xx CLENU...
_____________________________
Never argue with an idiot. They drag you down to their level and beat you with experiences.
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 18:19:29
|
|
|
|
mateya24
|
Problem je v tem, da smo stvarno napako že uveljavljali in sicer 2 krat. In obakrat sem dobila s tega servisa odgovor, da so oni aparat testirali in se v času testiranja aparat ni ugašal. Po njihovem mnenju se pravi da z aparatom ni nič narobe. Gospod na mobitelu, ki je telefon vedno prevzemal pa je na lastne oči videl da se tel izklaplja, in ga zato dsam tam malo stestiral...v roku 5 min se mi je enih 7krat izklopil, kar je tudi napisal na list, ki mi ga je dal in katerega kopijo je tudi poslal na dotični servis. Tam bi naj telefon še enkrat stestirali in naj se pri njih napaka nebi pojavljala in da zato ni možno govoriti o stvarni napaki, ter da zato nisem upravičena do drugega telefon ali pa vračila denarja. Res ne vem več kaj mi je storiti, saj šefica sedaj na mobitelu pravi, da oni ne morejo čez mnenje servisa, in da pol telefon že deluje, če oni tako rečejo. Ma resnično se počutim prav bebasto, ker me imajo za norca...
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 21:16:29
|
|
|
|
ninocka
|
Za kateri aparat pa gre? Kaj pa ce se obrnes na reklamacijsko sluzbo mobitela in tam lepo napises kaj se dogaja in da zaradi tega, ker servis noce zamenjati aparata, ki nenehno ugasa (kar lahko potrdi tudi zaposleni v njihovem centru) ne mores uporabljati njihovih storitev. IN da zato lepo prosis, ce se da kaj urediti z njihove strani (npr. da ti dajo oni nov aparat in tega vzamejo nazaj ali da se lahko predcasno ponovno vezes, pa se stari aneks zbrise - da storijo nekaj v smislu dobrih poslovnih odnosov do stranke.
_____________________________
Never argue with an idiot. They drag you down to their level and beat you with experiences.
|
|
|
|
RE: Zakon glede reklamacij ?! 24.11.2009 21:59:37
|
|
|
|
mateya24
|
Ninocka, nekaj v tem smislu sem še poskušala. Ampak je ravno problem v tem, ker oni na servisu trdijo da so aparat testirali in da je ok...na mobitelu pa mi trdijo da pač oni ne smejo dati novega aparata, ne vrnit denarja...ničesar, ...ker morajo upoštevati mnenje servisa. Češ da se je ta uslužbenec pač motil ko je napisal da tel ne deluje..in da imajo oni na servisu prav... kr nekaj... brezveze.. Mi je šefica zatrjevala da sedaj ni več tako, da se za vsako figo menja aparat, ker imajo nove zakone..in bla bla bla.. Sem si pa danes kar natisnila zakon, podčrtala nekaj členov...in se grem jutri malo kregat tja... ni druge.. V skrajnem primeru pa bom podala prijavo na tržni inšpektorat... Dovolj imam tega sprenevedanja in norčevanja... imam vse papire kdaj se je telefon oddal, kaj so mi pošiljali nazaj...in tudi tale kos papirja na katerem se je uslužbenec podpisal da telefon v pričo njega ni deloval... in konec!! 3 mesece sem vsa mila in prijazna, razumljiva...enkrat pa ti tudi lahko prekipi... Kaj za vraga pa bi imela od tega, da bi se lagala, da te ne deluje,iz veselja in dolgčasa očitno skoraj vsaki teden lazim tja in poslušam njihove zgodbice... grrr...
|
|
|
| Stran: [1] |
Teža med nosečnostjo.
пеперутка16
Ste se med porodom kaj zredile? Koliko?