zvesta
|
Evo, rabim nasvete, kako nekomu odgrizniti glavo. Situacija je sledeča: Imam pralno-sušilni stroj, ki je po zadnji nevihti 3 tedne nazaj naenkrat nehal sušit, pral pa je. Stroj ni več v garanciji, je pa bila leto in pol nazaj zamenjana vsa elektronika. Torej poklicala sem pooblaščenega serviserja, ki je naslednji dan prišel, pogledal, v roku 10 minut zamenjal neko varovalko, si zaračunal 46 € in odšel. Še isti dan dam prat in sušit, cunje opere, posuši pa ne. Uuu, sem bila jezna... Kličem naslednji dan nazaj na servis, kjer so me 14 dni imeli za norca, da pridejo, pa levo in desno, dokler nisem pošizla in zagrozila z inšpekcijo. Vmes sem perilo pač samo prala in ga sušila zunaj. No, potem so se v ponedeljek nenajavljeni prikazali, seveda je bila doma le mami, ki ni seznanjena s situacijo. Ponovno je nekaj sčaral v 10 minutah, si celo nič zaračunal in mami naročil, da naj sprobam, in če še vedno ne suši, je potem kriva elektronika, katera pa stane nova 180 €. In da v tem primeru priporoča nakup novega sušilca. Seveda spet takoj ob prihodu domov napolnim stroj, vklopim in po nekem čudežu ostanem v kopalnici, kjer se začne naenkrat smoditi, stroj začne takoj centrifugirati in metati vodo ven. In sploh ga nisem mogla ne resetirati ne ugasniti. Lahko sem ga samo odklopla ven iz elektrike. Tudi pere ne več. Kličem nazaj, zahtevam šefa, ki mi pa hladnokrvno reče, da je pač šla elektronika in da ne more nič. Da mi lahko povrnejo 13 € za varovalko, dela in potnih stroškov pa ne vračajo. Ma, sem podivjala. Da bom zahtevala še ve kot to, ker so dodatno pokvarili še tisto kar je prej lepo delalo. Da naj ne popravljajo, če ne znajo. Da bi rekli, da se en da popraviti, pa bi kupila samo sušilni stroj, po njihovem popravilu pa moram kupiti še pralnega. In da bom ukrepala... Zdaj pa rabim nasvete, kako se naj učikovito lotim tega, ker trenutno iz mene vre jeza in gnev in nisem sposobna trezno in jasno razmišljat. Hvala vsem
< Sporočilo je popravil zvesta -- 23.9.2009 15:01:53 >
|