|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   Zaključena ocena
31.5.2005 16:56:27   
tesa
Mene pa zanima sledeče;
Moja mlajša hči hodi v peti razred.Pri matematiki je imela prve dve konference čisto petico. Zdaj v tretji pa ji gre malo slabše in ima tri štirice. Učiteljica ji je rekla, da ji bo zaključila 4. Moja tamalčka pa je čisto nesrečna, saj bo vse drugo imela 5.
Ali mislite, da bi ji glede na dve konferenci morala zaključiti 5 ali je ravnala prav? Ali naj se grem pogovorit z učiteljico? Ali je bolje, da pustim vse pri miru, saj bo vseeno odlična?
Bojim se, da jo bo potem imela učiteljica kaj na "piki". Ja vem kaj to pomeni; še dobro pomnim:zmeden:
Hvala za vaše mnenje.
Lp:miska:
Neposredna povezava do sporočila: 1
   Zaključena ocena
31.5.2005 17:15:33   
Gina
Če je tvoja nesrečna zato, ker se ji je naredila krivica, potem pojdi vsekakor v šolo. Če je pa nesrečna zato, ker ni popolna, če nima vsega 5, potem se pa mora naučit, da je ona vseeno super punca, kljub temu dejstvu.
Ponavadi pa meme dobro vemo, koliko si otrok v resnici zasluži. Če si zasluži 5, potem ni nič hudega, če se kakšni učiteljici "zameriš". Večina potem razmisli, če si otrok morda res ne zasluži tiste ocene, ali pa vsaj v bodoče 3x razmisli, ali je prav zaključila ali ne. Sicer pa če otrok zna, ga ne more kaj dosti zezat, ne glede na to, da se bojijo staršev. No, jaz vem, da mene niso mogli, mogoče kdaj za kakšno oceno gor ali dol, samo jaz se nisem sekirala, če nisem imela vse 5. Je bilo pač kaj 4. Kaj pa ocena pove o meni? Nič.
Če pa misliš zaradi vpisa v SŠ, potem je pa tako, da jaz zagovarjam mnenje, da je vseeno v katero gimnazijo hodi. Vse naučijo približno enako. Le da se mora v enih ful matrat in živeti stresno življenje 4 leta, v drugih pa normalno živi svoj lajf. Razlike v znanju ne vem kakšne pa ni. Pa itak se človek večino stvari ne nauči v šoli, ampak kje drugje.
No, zdaj pa že preveč nakladam. Skratka: ja, pojdi v šolo, če se ji dogaja krivica.

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   Zaključena ocena
31.5.2005 20:01:07   
india
No, tudi moja hodi v 5. razred in vem, kako jih začne metat zdajle spomladi. Je pa malo obrnjena situacija kot pri tvoji, saj ima sedaj najboljše ocene odkar je v 5. razredu in ji je zato ravno pri matematiki učitelj dejal, da ji bo dal še priložnost, če želi popravit staro oceno.
Kaj bo naredila, se bo sama odločila,s eveda ji bom potem pomagala, če se bo hotela javit.
Vprašaj hčero, če bi se bila pripravljena javit to novo snov in potem pojdi do učiteljice.
Sicer pa,kot pravi Gina, 4 je zelo v redu ocena in razen zaradi povprečja za vpis se ji res ni treba sekirat.:miska:

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   Zaključena ocena
31.5.2005 21:48:14   
tesa
Ja sej če bi ji bilo vseeno se res ne bi sekirala al je 4 al pa 5. Samo je tolk prizadevna in se trudi, potem pa je razočarnje tukaj. Dvakrat ji je zmanjkalo za pol točke in to jo še bolj jezi. Je pa snov zanjo zdaj malo manj všečna; pretvorbe in geometrija. Pa ne da ne bi znala; ampak površna je da je joj:zmeden:
Je pa rekla, da ima še eno možnost za popravek, tako da upam da ji uspe.
Sam men se je čudno zdelo, če ima dve konferenci 5 in samo zadnjo 4 zakaj ni to dovolj? Razredničarka je rekla, da je, ampak za učiteljico matematike, očitno ne:zmeden2: Zgleda, da ima vsak svoja merila ocenjevanja.
Bi pa želela komentar kakšne učiteljice glede kriterijev. Je res najpomembnejša zadnja konferenca ali sklop vseh treh ocenjevalnih obdobij?

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 4
   Zaključena ocena
31.5.2005 22:41:18   
Gina
To je pa odvisno od tega, kaj preverjaš. Če se ena snov navezuje na drugo, pa mora na koncu otrok znati vse naenkrat (npr. če jemlješ pri ma seštevanje do 100, mora najprej znati sešt. do 10, potem brez prehoda, potem s prehodom, pa z vsemi vmesnimi fazami, mora pa na koncu znati sešt. do 100,... se pravi tiste prejšnje ocene povedo znanje nekega nižjega nivoja znanja, čeprav so bile 5....v tem primeru je logočno, da če zna seštevati do 100 samo brez prehoda, da ne more imeti 5, čeprav je tisti test pisala 5).
Če pa se znanje ne navezuje, potem je pa čisto vseeno, v kateri konferenci je kakšno oceno dobila. Če v splošnem zna za 5, potem je prav, da ima 5. Ne more se pa ocen kar tako malo seštevat. Je pa tako, da nekateri učitelji ne razumejo, da se človek rodi bolj analitično usmerjen (in s tem zelo natančen), drugi pa je bolj celosten človek (in posledič no zelo hitro dojame bistvo, natančen pa ni). Meni se zdi, da se nenatančnosti v principu ne sme kaznovat, ampak se mora gledat, ali otrok razume, zna obravnavano vsebino. Druga stvar je, če snov ni utrjena. Takrat izgleda, kot da otroci niso natančni, v bistvu pa gre za to, da otroci sicer razumejo reči, vendar jih je sploh pri mat. potrebno zvaditi, da pridejo v možgane tudi v uporabnem pomenu. Potem je zelo možno kriv učitelj, ker ni dovolj utrjeval, je prehitro dal test za pisat.

Je pa tako, da jaz ali katerakoli druga zdajle težko sodimo o nečem, kar ne učimo, v bistvu poznamo situacijo samo z ene strani. Niti ne vemo točno, kakšne napake dela pri testih (to je ena od najbolj pomembnih stvareh pri končni oceni), niti kaj točno sploh obravnavajo....tako da...


(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 5
   Zaključena ocena
1.6.2005 6:27:19   
tesa
Gina hvala, saj vse razumem:rozica:
Sej veš, včasih smo starši pač preveč zaščitniški do svojih otrok, sej vem;)
lp:miska:

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 6
   Zaključena ocena
2.6.2005 11:26:19   
Anonimen
Jaz sicer še nimam toliko starega otroka, pa bi vseeno rada dodala tole.
Tretja konferenca je nadgradnja prve in druge, sinteza vsega znanja. In če ima otrok v 3. konferenci slabše ocene kot v prvih dveh, se zdi meni logično, da prevaga ta, zadnja.

(odgovor članu tesa)
  Neposredna povezava do sporočila: 7
   Zaključena ocena
4.6.2005 16:57:18   
india
Ja,nekako tako,kot je napisla Meta. sem tudi jaz vedno zaključevala. Na koncu smo vedno še enkrat preverali komplet snov, ali vsaj tisto bistveno,ki so jo potem potrebovali za naslednje šolsko leto bolj kot katero drugo. Je pa res, da učitelji, predmetni, otroka manj poznajo kot razredniki in ne morejo otrrku spregledati trenutne površnosti, razpoloženja in ostalih dejavnikov, ki močno vplivajo na ocene, zato pač dejansko merijo samo znanje.
No, saj če se ima možnost še enkrat javiti, naj se dobro pripravi in javi, pri nas na šoli celo učitelji povedo,katera snov je tista odločilna.
:miska:

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 8
   Zaključena ocena
4.6.2005 18:54:21   
Anonimen
Pri nas ni bila najpomembnejša končna ocena oz. ni, razen če dejansko pišeš celoletno šolsko nalogo, potem pa ima večji pomen.

No, še en lep ''fer'' primer:grrr: - ocene so 5, 1 popravljena na 5 (test vzet in ne neznanje), 5, 5 pa je zaključil 4:grrr:

(odgovor članu tesa)
  Neposredna povezava do sporočila: 9
   Zaključena ocena
5.6.2005 9:54:50   
tesa
Smo popravile zadnjo konferenco in imamo 5:bravo:
Drugače mi je pa čisto jasno, da je najpomembnejša zadnja konferenca, če se stvari nadgrajujejo. Vendar
tukaj ni bilo tako, ker so vsako konferenco jemali čisto drugo snov. Anpak glavno, da smo zrihtali:)-

Ribica tvoj seštevek mi pa tut ni jasn? Čist razumem, da si:grrr:
Lp:miska:

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 10
   Zaključena ocena
5.6.2005 13:47:23   
india
No,tesa, čestitam! To je lepo, sedaj bod eklica vesela, pa ti tudi!
Ja, Ribica, žal ti tista enica kvari povprečje in razumem, da ti ni hotel-a zalkjučiti 5, vem pa,d asi ti jezna in tega ne razumeš. Žal se ne upošteva le zanje, amapak tudi način kako ga dokažeš.:(

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 11
   Zaključena ocena
6.6.2005 0:43:23   
Anonimen
Ma ne bi me tolk jezilo, če ne bi delala pri pouku in to. Ampak ker sem RES prva zmeraj vse končala, pa zmeri je bilo vse narejeno tako, kot je treba. In boli to, da te samo zarad tega tko kaznuje. Da se neznanje ceni, znanje pa ne. In to me jezi, boli .. karkoli pač. Ja ok, bi mogla na to prej mislit, samo vsakemu se kdaj zalomi.

(odgovor članu tesa)
  Neposredna povezava do sporočila: 12
   Zaključena ocena
6.6.2005 9:37:24   
Gina
Saj imaš prav, ribica, jaz se čisto strinjam, da se ti je zgodila krivica in da ni prav, da se išče ali ceni neznanje. Ampak eni ljudje so pač krivični in nesramni. Ne moreš pomagat, niti jih spremenit. Taki so. Saj jih ni treba spoštovat. Lahko jih jemlješ kot da so pač bolni. Da jim en kolešček manjka v glavi. Saj v bistvu jim. Tista tvoja štirica se pa itak sveti kot petka. Pa ocena v bistvu sploh ni važna. Važno je, da si ti v življenju srečna. Tudi če ne dobiš nagrade za delo. :):):)

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 13
   Zaključena ocena
6.6.2005 10:24:32   
india
Točno tako Ribica. V bistvu si se ti potrudila in je tvoja ocena, v tvoji glavi 5. Kar pa piše na papirju pa itak ni tako sila pomembno. Saj zdaj na SŠ ti ocene v spričevalu niso več tako pomembne kot v OŠ ko si se borila zaradi vpisa. Je pa res, da je to zdaj izkušnja za vnaprej.
Mene je vedno jezilo, da smo se pri angleščini punce lahko po zobeh metale, če smo hotele dobit 5, fantje so pa prfokso samo pogledali in so že dobili 5. Kaj češ, pa smo tudi preživeli.

(odgovor članu tesa)
Neposredna povezava do sporočila: 14
   Zaključena ocena
8.6.2005 10:40:24   
Anonimen
Zaenkrat je res vseeno kake ocene so v spirčevalu (mislim, končni uspeh mora bit še vedno dober), v 3. in 4. letniku pa ravno tako so.
Tale informatka mi ne bo šla iz glave. In sem jo misnla vzet za maturo, samo če me bo mel ta :hudicek:, potem ne hvala. Itak mi ni jasno, kako bi nas psloh kaj naučil, ker nima kaj preveč pojma:zmeden: Pa dokler uči take stvari, k jih tut mi obvladamo že itak, potem ni panike. Samo tam je potem programiranje:zmeden:
lp,:fis:

(odgovor članu tesa)
  Neposredna povezava do sporočila: 15
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...
Prehlad, gripa ali angina?
Smrkav nosek, pordele oči, kašelj, kihanje, razbolelo grlo in splošno slabo počutje – vam je znano? Kako prepoznati, ali...




Risanke.
пеперутка16

So vaši otroci gledali (gledajo) risanke kot so Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu Gi Oh, Pokemon ... in zaradi njih postali nasilni?