Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
RE: zamejava socialne delavke 27.7.2009 12:32:23
|
|
|
|
Kerensa*
|
Lahko. Pisno prošnjo (ni nobene vloge, ampak samo tvoj dopis, napisan prosto po Prešernu) nasloviš na direktorja/ico CSD-ja in navedeš (za tvoje pojme) utemeljene razloge za željo po zamenjavi. Ni pa nujno, da ti zamenjavo odobrijo, seveda.
|
|
|
|
RE: zamejava socialne delavke 27.7.2009 19:28:54
|
|
|
|
Anonimen
|
IZVIRNO SPOROČILO: katjuša97 Zanima me, če katera ve ali lahko zamenjaš socialno delavko, če z njenim delom nisi zadovoljen. (vprašanje je strokovnost, čas da napiše odločbo, sperjem vloge. razlaga podatkov....) Moraš imeti zelo tehtne razloge, da bodo nekomu drugemu dodelili zadevo. Predlaganje, da se uradna oseba odstrani iz postopka zahteva svoj postopek. In ni kr tko, da prideš, rečeš, men pa ni všeč (v grobem) in ti pol kr nekoga druzga dajo. Mora bit zelo utemeljeno, če hočeš kej tazga dosečt. Za izdajo odločbe imaš določen rok, ko se ugotovijo dejanska stanja. Sprejem vloge kot tak, ponavad ne sprejema uradnik, temveč posebna služba za sprejem vlog, četud pr uradniku pustiš. Načeloma te mora usmerit tja, kjer sprejmajo vloge. Glede razlage podatkov je pa tko, da več al manj imajo osnovne razlage organi že na spletnih straneh. To kar sem prebrala, ni dober razlog, da bi takega človeka menjal. Bod bolj konkretna.
|
|
|
|
RE: zamejava socialne delavke 28.7.2009 2:16:15
|
|
|
|
Kerensa*
|
Predvidevam, da je govor o vlogi za DSP ali kaj podobnega. To na CSD sprejme socialna delavka, kateri si v svoji občini dodeljen po ulici bivanja ali po prvi črki priimka. Vsako vlogo je dolžna sprejeti, četudi je že vnaprej jasno, da bo zavrnjena - razloga za zavrnitev vloge takorekoč nima, lahko samo naknadno izda odločbo, da vloga ni bila sprejeta/odobrena iz tega ali onega razloga. Za postopek ugotovitve dejanskega stanja, ki je pomemben za to, da se ve, ali vlogo odobriti ali zavrniti, ima socialna delavka po ZUP 60 dni časa (od dneva popolno oddane vloge, da ne bo pomote - čas do dopolnitve vloge se v to ne šteje, kolikor je meni znano). Velika večina socialnih delavk vloge obravnava tekoče tedensko ali enkrat mesečno skupaj - osebno poznam samo eno, ki je vsako odločbo izdala točno na 60. dan (neka stara tercialka, ki se je psihično izživljala nad reveži - najbrž se še, ker še ni dovolj stara za penzijo). O tem, ali bo vloga odobrena ali zavrnjena, ne odloča socialna delavka sama. Ona je samo dolžna po uradni dolžnosti pridobiti vse potrebne podatke, ki so potrebni za realno odločitev. Celotna mapa gre potem pred komisijo CSD, katero ponavadi (menda) sestavljajo tri strokovno usposobljene delavke (v to strokovno usposobljenost marsikdo dvomi, ampak nevermind - tako je) in komisija potem odloči, kako in kaj. Socialna delavka potem odločbo, pa kakršnokoli že, samo sprinta in pošlje vlagatelju. Kaj je pa mišljeno pod "razlaga podatkov", pa ne vem.
|
|
|
| Stran: [1] |
gripaLelly28 RRAli ste cepljeni proti gripi?da (
7%)
ne (
93%)
Število vseh glasov: 27Hvala za glasove. Glasoval/a si že za vse aktualne ankete. Lahko pa ustvariš
svojo anketo!