Gina
|
Sama v seminarskih nalogah ne vidim smisla. Sploh pa ne v OŠ. Otrok od tega večinoma nič ne odnese - pa naš recimo popolnoma vse seminarje naredi sam, pa je rezultat isti - to enostavno ni način, na katerega bi osnovnošolski otrok ne vem kaj odnesel. potem pa nekateri učitelji veselo zahtevajo, da si drugi otroci zapomnijo, kaj je njihov sošolec pri seminarski "predaval" in morajo tisto še znati. Vsaj pri našem je pri eni učiteljici tako. Bad, bad, bad... sem že hotela parkrat v šolo, pa pri treh frocih in množici res neumnnih reči, ki se v šolah dogajajo, enostavno nimam energije da bi vsakič tja laufala, ker itak butaš ob steno, ker nekateri ne razumejo niti če se na glavo postaviš in v končni fazi se mi ocene ne zdijo tolk pomemben faktor v lajfu, nič ne povedo o dejanskem znanju niti se zanje ne sekiram. Vzrok da to nekateri deljo? Pojma nimam. Eden je najbrž lahko zahtevano število ocen po moje. Veliko ocen moraš dobit. Ni treba spraševat in pisat, daš zadolžitev in imaš mir, malo pregledaš in imaš oceno (žalostno, res, da se nekateri tega poslužujejo, sram me je zanje) Drugi je ta, da so svoje čase govorili, kolk so projekti fajn, so bili zelo in, in seminarji so del projektov (nesmiselih, obremenjujočih projektov, od katerih se nič, ampak nič ne odnese dolgoročnega, če realno pogledamo, samo projektov se še vedno lotevamo, sicer nismo konkurenčni z drugimi šolami, ker menda starši hočejo ravno to - projekte ). Tretji razlog je ta, da so svoje čase zelo propagirali, da se mora otrok naučiti javno nastopati. Ajd, tukaj nekaj tega odnese, ajd, pri slovenščini, ampak pri vsakem premetu , halo, to je malo tu mač. Skratka, jaz sem proti seminarskim nalogam, referatom in enostavno ne razumem svojih kolegov, kolegic, ki otroke s tem maltretirajo čist brez učinka nekega dolgoročnega znanja. Ne vem kaj jim je, tega nikdar ne bom štekala. Žal. Samo jaz sem itak čudna, ravno tako ne štekam, zakaj se mora nekdo sploh dokazovat recimo z neko maturo na koncu srednje šole, kot da to pove kaj o njegovem dejanskem znanju ali da ga to kaj obogati ali dokaže? Pa kakšna gnila družba smo, da to rabimo, da to počnemo našim otrokom? Ne, marsičesa ne štekam. Tragokomedija se mi zdi celo naše šolstvo.
|