bori2
|
IZVIRNO SPOROČILO: mika Prijavo škode je bilo treba podati v treh dneh, kar je mene presenetilo. Še dobro da smo čez dva dni prišli z morja in videli poškodovane žaluzije. Tast, ki je bil doma tega ni opazil, tako da bi se lahko obrisali pod nosom.....no, to najbrž ne, ampak bi lahko imeli težave. Sicer ne vem kje imaš zavarovano, ampak Generali je del denarja nakazal proizvajalcu žaluzij, del pa nam. Tako da je možno, da denarja brez menjave žaluzij, ne moreš dobit. A vi to resno? Ker tale s tremi dnevi je totalno bosa,... Seveda so zavarovalni cenilci zadovoljni, da se zadeva ogleda in likvidira čimprej, samo za vse veljajo isti zastaralni roki - in to je tri leta od škodnega dogodka. No sicer z izjemo kraje, oziroma nedostavitve blaga, oz. če je podan ugovor pri prevzemuu blaga- reklamacijo. Takrat je po ogojih določeno v kolikem času je potrebno podati prijavo, pa še to samo zato, da se zavarovalnica pravočasno angažira. Po tej tvoji 3 dnevni logiki : v nezavesti ležiš na KC-ju, nesposoben, napol živ, zatorej v treh dneh ne sporočiš, da so te povozili. Da nisi upravičen do odškodnine? Ah dejte no mir,... Torej. Če imaš svojo zavarovalno polico jo vzemi sabo na enoto, kjer si zavarovanje sklenila in preveri, seveda, če ne veš na pamet, pod kakimi pogoji si jo sklenila, predvidevam, da ti lahko pomaga tudi tvoj zavarovalni zastopnik. Na zavarovalnici prijavi škodo in povej, da ne nameravaš popravljati, ampak želiš dobiti zavarovalnino,...
< Sporočilo je popravil bori2 -- 15.5.2009 14:26:02 >
|