Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.
Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
Pritožba turistični agenciji 21.3.2009 9:46:10
|
|
|
|
pikapolonica 24
|
Pozdravljene. Če nisem na pravi temi, me prosim prestavite. Stvar je sledeča. Januarja od 18-26 smo šli Mauritius. Organizacija poroke + počitnice. In seveda plačali ful drago, pa bili tri dni brez elektrike. Pa polno fint. Pa sem dala pritožbo turistični agenciji, v roku 8 dni, pa sem jo seveda dobila negativno zavrnjeno. In kaj zdaj? Po dveh mesecih še vedno nimava papirjev od poroke. Zakaj ne? Zato ker turistična agencija še vedno ni plačala storitev na Mauritiusu. Pa mi pišejo iz Mauritiusa, naj težim turistični agenciji, da naj plačajo. In ko bodo plačali, bodo poslali dokumente. In res ne vem, kaj naj naredim? Še se lahko kam pritožim? Ali kaj naj? Rada bi imela dokumente. Imam vsa dokazila, da smo mi plačali, v roku. 14 dni pred potovanjem. Zakaj pa agencija ne izvrši plačila? Lahko kaj naredim? Jaz se opravičujem, ampak več ljudi več ve. Prosim da mi predlagate! Lp, Petra
|
|
|
|
RE: Pritožba turistični agenciji 21.3.2009 10:06:28
|
|
|
|
gita10
|
Iz Mauritiusa ti verjetno res ne bodo prej poslali papirjev odkler ne bo agencija plačala storitev, ker samo s tem jih lahko držijo. Mora pa biti očitno ena večjih agencij, da se je vse skupaj sploh speljalo brez predplačila. ker večinoma hoteli zahtevajo 100% avans plačila. Glede elktrike res ni agencija kriva in bi se morala z hotelerjem dogovoriti za neko odškodnino na licu mesta. Če se agencija ne želi z tabo pogovarjati kar jim je verjetno lažje se naj pa pogovorijo z tržnim inšpektorjem. Lahko jih pa prej še pokličeš jim zagrožiš z davčnim in tržnim inšpektorjem ( ni slabo, da tudi z kakšno tv hišo) mislim, da si bodo hitro premilslili in plačali storitve in ti boš dobila kar pač zahtevaš. Kako mi gre na živce ko se nekatere agencije tako neprofesionalno obnašajo do svojih strank.Hvala bogu, da še jaz nisem nikoli naletela na kaj takšnega drugače je pa moje pravilo, da se vse stvari morajo rešiti na licu mesta z predstavnikom turistične agencije ali tvoje z katero potuješ ali pa z njihovim partnerjem lokalno agencijo.
|
|
|
|
RE: Pritožba turistični agenciji 21.3.2009 12:31:30
|
|
|
|
Anonimen
|
In seveda plačali ful drago, pa bili tri dni brez elektrike. Mogoce je bilo to vkljuceno v honey moon paket . Ma sit, no, da ne dobis papirjev, tecno. Zalegla bo pritozba, samo ne vem tocno kam. Trzna inspekcija? Urad za varstvo potrosnikov je tko tko, se mi zdi, brez pooblastil, ki bi imela pravne ucinke. Po moje ena inspekcija,samo ne vem katera.
|
|
|
| Stran: [1] |
Najbolj brane vsebine v rubriki 5 idej za zimski družinski izletČudovite zimske dneve lahko izkoristite tudi za kakšen zanimiv potep z mularijo na prostem. Za vas smo našli pet predlog...
Zadnje s foruma
Jaslice ali varuška
пеперутка16
Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?