Moj mali je bil pri teh mesecih isti in to je trajalo dober mesec ali pa mogoče še malo dlej. Sploh mu nisem mogla dopovedat, da se to ne sme. Vedno sem ga takoj popokala stran, še prej se je moral opravičit (seveda sem se namesto njega jaz, ker on se ni hotel, pa se mi zdi, da tudi ni čisto razumel kaj to pomeni in kaj hočem od njega). Ma nič ni pomagal, pa sem se lahko še tako kregala nanj, ali pa mu na lep način dopovedovala. Potem pa je nekega dne kar izzvenelo, se je zgleda naveličal.
Glede hitrega napredka v govoru, pa imam tudi jaz tako frčafelo doma, ki je govorila kot navita v stavkih s čistim R že pred letom in pol. Ma, se je čisto kot en odrasel pogovarjala z mano (je bilo prav čudno na trenutke, ampak tako pač je). So se vsi ozirali za njo in je pediatrinja pri dveh letih rekla, da je za 4-5 let starega otroka razvita. Pri dveh je poznala vse črke abecede, pa je nismo učili. Ona je vprašala npr, katera je ta črka (npr. na cesti ko piše šola), pa sem ji povedala in si je zapomnila in potem je povsod kazala, glej črka o ali pa a... isto je bilo pri številkah in njej je bilo že pri dveh logično, npr. tam so trije avtomobili, ali pa glej 4 stoli... Tudi shodila je zgodaj, kar vstala je in šla. Pri vseh stvareh je bila zelo napredna. tako da diva4, jaz ti čisto verjamem in res tisti, ki tega ne vidijo, tudi težko verjamejo, ker sedaj pri drugem, je pa čist kontra. Do leta in pol sploh ni spregovoril, AMPAK UDARIT JE PA ZNAL . Pač otroci so si zelo različni. Je pa res, da sem se s hčerjo veliko pogovarjala, z malim, pa ni bilo več toliko časa.
Lp, s