cookie-img

Spletno mesto uporablja piškotke

za zagotavljanje spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.

writing-img

Učenje branja

clock-img

10.10.2011, 19:05

clock-img

tikatonka

pencil-img

343

Naši drugošolčki so letos začeli z abecedo in sicer so do sedaj vzeli vsega skupaj 12 črk. V šoli so že začeli z nareki in dokler je bil narek samo črke je bilo vse ok. Sedaj so pa že besede in našemu drugošolčku to povzroča kar veliko preglavic. On sicer pozna vse črke ampak če mu pa rečem naj naprimer napiše besedo Maja pa ne bo napisal vseh črk ampak napiše samo Mja. Kot da ne bi slišal drugega glasu oz. druge črke. Se zelo trudi amapk ne gre. Nimam pojma kako mu lahko pomgam. Ali mi lahko kaj svetujete kako se lotiti tega .
Hvala .

_____________________________

"Odločitev imeti otroka je pomembna. To pomeni odločiti se za vedno, da bo naše srce hodilo naokoli zunaj našega telesa."

Prijatelji so kot baloni: če jih spustiš, jih morda nikoli več ne ujameš.

clock-img

10.10.2011, 19:14

clock-img

katy83

pencil-img

6488

Glede na to, da sem na tem področju študirala, ti svetujem samo da veliko, veliko, veliko bereš z njim. Pa tudi v šoli bo še napredoval, saj so letos komaj začeli, vse bo. user posted image

Mi smo sicer z učenci delali vaje "glaskovanja". Ziher kaj takega delajo tudi v šoli. Gre pa za to, da z otrokom besede "bereš" in govoriš tako, da se zraven "pačiš". Uf, težko razložim. Npr, če hočeš glaskovat besedo riba, jo izgovoriš tako: rrrrr ---- iiiii--- bbbb---aaaaaaa. Skratka vsak glas v besedi močno poudariš. Nam se je takrat to zdelo zelo čudno, ampak pri učencih smo opazili velik napredek. user posted image


clock-img

10.10.2011, 19:20

clock-img

ZARA

pencil-img

17227

Midve sva iz šeleshamerja izrezali kartončke, kakih 50, na kateri so z velikimi tiskanimi črkami napisane stvari. Naprimer, na prvi strani je napisano HI-ŠA po zlogih, na drugi strani pa cela beseda HIŠA. In ji full pomaga pri branju. Za pisat mora pa najprej narisat 10 stvari. Od hiše, kozolca, psa, drevesa.... vsakega v svojo vrsto (itak več vrst rabiš) in zraven potem napišem recimo:
H _ ŠA
DR_VO
P_S
K_ZOLEC

In mora vstavljat manjkajoče črke. Ali pa ji dam kartice, da jih sama izvleče 20. Potem mora prebrati in najti vse besede, ki imajo drugo črko A, ali O, ipd ... full je variant. Vsak drugi dan eno vajo, tako ene 10-15 minut dela.

< Sporočilo je popravil ZARA -- 10.10.2011 19:21:48 >


_____________________________

This will take some time depending on
your operating sistem and hardware.
(plačano oglasno sporočilo).

clock-img

10.10.2011, 19:22

clock-img

katy83

pencil-img

6488

zara, odličnouser posted image user posted image user posted image

clock-img

10.10.2011, 23:12

clock-img

mika

pencil-img

6485

Naši drugošolčki so letos začeli z abecedo in sicer so do sedaj vzeli vsega skupaj 12 črk.


Naša je tudi drugošolček, pa so spoznali samo veliki/mali A in I. O narekih ne duha ne sluha zaenkrat.
A ni program v šolah poenoten? Ne rečem, da bi spoznali dve črki manj, ampak da vaši spoznajo 12, naši pa dve črkiuser posted image

Drugače pa sem jaz z našo pisala že prej in to na tak način kot ga je napisala katy.

clock-img

10.10.2011, 23:58

clock-img

katy83

pencil-img

6488

IZVIRNO SPOROČILO: mika

Naši drugošolčki so letos začeli z abecedo in sicer so do sedaj vzeli vsega skupaj 12 črk.


Naša je tudi drugošolček, pa so spoznali samo veliki/mali A in I. O narekih ne duha ne sluha zaenkrat.
A ni program v šolah poenoten? Ne rečem, da bi spoznali dve črki manj, ampak da vaši spoznajo 12, naši pa dve črkiuser posted image

Drugače pa sem jaz z našo pisala že prej in to na tak način kot ga je napisala katy.



Mika, glede na to kar si napisala, imajo pri vas sistem opismenjevanja nastavljen tako, da se hkrati učijo opismenjevanja malih in velikih črk, medtem ko imajo pri Tikatonki tak sistem, da najprej vzamejo vse veliko črke in nato šele vse male.
Na koncu 2.razreda je pomembno, da znajo pisat male in velike črke, kako pa to dosežejo, pa je odvisno od izbire učiteljice.

Punce, nič bat. user posted image

clock-img

11.10.2011, 08:05

clock-img

**Tinkara78**

pencil-img

992

Sicer ne vem koliko črk točno so vzeli naši drugošolčki - gredo po vrsti v delovnem zvesku. Je zelo hitro osvojila zloge in branje. Tu mislim, da ji je veliko pomagala glasbena šola. Vem pa, da učiteljica pričakuje do do novega leta vsi samostojno berejo. Po novem letu pa imajo tekmovanje kdo po prebral več knjig samostojno. S tem, da je zdaj prvo knjigo za domače branje prebrala sama najprej potiho, potem pa še meni na glas.

Naša je sicer znala napisati besede po nareku že pred šolo, lani so potem prerisovali, prepisovali črke s table. Zdaj pa jih obravnavajo v besedi. Bere tudi male tiskane s tem, da je nisem učila ne brati in ne pisati malih črk. Pisala mislim, da ni še nikoli z malimi tiskanimi.

< Sporočilo je popravil **Tinkara78** -- 11.10.2011 8:09:43 >

clock-img

11.10.2011, 09:28

clock-img

Nika v službi

pencil-img

5222

No, pri nas večino tega, kar omenjate, delajo v 1. razredu. Pišejo črke, delajo črtice za vsak zlog in potem nanje napišejo zloge, jih preštejejo. Prepisujejo s table in krajše besede zapišejo. Tudi naša še spušča posamezne črke, ampak opažam, da to naredi predvsem takrat, ko si sama ne izgovori natančno cele besede. Če ji besedo povem jaz, bo praviloma napisala pravilno. Počasi začenja z branjem po zlogih, težave ji delajo kombinacije, kjer moraš vzeti 3 črke skupaj in se zaključujejo na L (prišel, prepognil...). Zdaj ji poskušam razložiti razliko med zapisano besedo in glasovno izgovorjavo. Bom pa vsekakor zdaj v oktobru na govorilnih urah povprašala, kako so si zamislili opismenjevanje, da bomo tudi doma pravilneje delali. Naša prvošolka sicer kaže veliko zanimanje za branje in pisanje, tako da na tem področju ne pričakujem večjih težav.


_____________________________

..... Poljubi me nežno, ko drugi hitijo, povabi me v mesto, ko drugi že spijo.... Napravi to zmeraj, ne bodi kot drugi, ljubezen ni reka, ki teče po strugi.....
F. Lainšček

clock-img

11.10.2011, 09:36

clock-img

**Tinkara78**

pencil-img

992

IZVIRNO SPOROČILO: **Tinkara78**

Sicer ne vem koliko črk točno so vzeli naši drugošolčki - gredo po vrsti v delovnem zvesku. Je zelo hitro osvojila zloge in branje. Tu mislim, da ji je veliko pomagala glasbena šola. Vem pa, da učiteljica pričakuje do do novega leta vsi samostojno berejo. Po novem letu pa imajo tekmovanje kdo po prebral več knjig samostojno. S tem, da je zdaj prvo knjigo za domače branje prebrala sama najprej potiho, potem pa še meni na glas.

Naša je sicer znala napisati besede po nareku že pred šolo, lani so potem prerisovali, prepisovali črke s table. Zdaj pa jih obravnavajo v besedi. Bere tudi male tiskane s tem, da je nisem učila ne brati in ne pisati malih črk. Pisala mislim, da ni še nikoli z malimi tiskanimi.



jaz bi pa morala iti na tečaj pravilnega pisanja user posted image ... ignorirajte napakeuser posted image

clock-img

11.10.2011, 10:25

clock-img

ZARA

pencil-img

17227

IZVIRNO SPOROČILO: Nika v službi

No, pri nas večino tega, kar omenjate, delajo v 1. razredu. Pišejo črke, delajo črtice za vsak zlog in potem nanje napišejo zloge, jih preštejejo. Prepisujejo s table in krajše besede zapišejo. Tudi naša še spušča posamezne črke, ampak opažam, da to naredi predvsem takrat, ko si sama ne izgovori natančno cele besede. Če ji besedo povem jaz, bo praviloma napisala pravilno. Počasi začenja z branjem po zlogih, težave ji delajo kombinacije, kjer moraš vzeti 3 črke skupaj in se zaključujejo na L (prišel, prepognil...). Zdaj ji poskušam razložiti razliko med zapisano besedo in glasovno izgovorjavo. Bom pa vsekakor zdaj v oktobru na govorilnih urah povprašala, kako so si zamislili opismenjevanje, da bomo tudi doma pravilneje delali. Naša prvošolka sicer kaže veliko zanimanje za branje in pisanje, tako da na tem področju ne pričakujem večjih težav.


Letos se je učni načrt spet spremenil in so vse preselili eno leto nižje (prej). Drugače so se pa naši že lani učili črke, letos se učijo pravilno pisat, pa računajo in berejo na orto.

_____________________________

This will take some time depending on
your operating sistem and hardware.
(plačano oglasno sporočilo).

clock-img

11.10.2011, 12:36

clock-img

ZARA

pencil-img

17227

IZVIRNO SPOROČILO: katy83
zara, odličnouser posted image user posted image user posted image



Lahko sedem? Pet? user posted image

< Sporočilo je popravil ZARA -- 11.10.2011 12:37:05 >


_____________________________

This will take some time depending on
your operating sistem and hardware.
(plačano oglasno sporočilo).

clock-img

11.10.2011, 21:50

clock-img

katy83

pencil-img

6488

IZVIRNO SPOROČILO: ZARA

IZVIRNO SPOROČILO: katy83
zara, odličnouser posted image user posted image user posted image



Lahko sedem? Pet? user posted image



user posted image user posted image user posted image
upam, da nisi stala do zdajuser posted image
ja, sedi, petuser posted image
Veš kak je...zelo sem vesela, ko slišim za starše, ki se s svojimi otroki na tak način igrajouser posted image

clock-img

08.03.2012, 11:17

clock-img

lunba

pencil-img

1

Po mojih izkušnjah se najbolj obnese kombinacija obojega predlaganega - zvočno poudarjanje in branje s kartončki. Pisateljijca Mojiceja Podgoršek ima pa celo zbirko knjig za take in podobne težave (slikice namesto besed in manjkajoče črke v besedah ...).

Za dvig motivacije se pa - tudi po mojih izkušnjah - izredno obnese igriv pristop s terapevtskim psom. Več: https://sites.google.com/site/lunbanina/home/branje-s-terapevtskim-psom.

Zadnji članki

article-img

DARILNI PAKETI

article-img

Vsak mesec podarjamo bogata darila nosečkam, družinam z novorojenčki, malčki in otroki, parom, ki si želijo otroka in ženskam, ki bi se razvajale.

Klikni in izberi svoj darilni paket!

Darilni paketi - Prijava Nosečka
Darilni paketi - Prijava Novorojenček, dojenček
Darilni paketi - Malček (od 1 do 3 let)
Darilni
Darilni paketi - Želiva si otroka
Darilni paketi - Ženska sem