Gina
|
Po moje je najboljše, da greš kar v kakšen vrtec vprašat. Pa v bistvu je najbrž lažje pisat za kakšno drugo starostno obdobje diplomo iz te tematike. Tako majhni sicer radi listajo, pa poslušajo pripovedovanje, ampak pri eno leto starem, ki še ne razume vsebine, tudi ne moreš ne vem kakšno besedišče izbrat. Se pravi mora biti kartonka, z velikimi slikami, ali vsaj konkretnimi, da jih otrok sploh spozna. Lahko ima zanimive barve, ki ga pritegnejo. Tudi kratke pesmice po moje pridejo v tem obdobju v poštev, ker ta mali radi poslušajo, če se rima, tudi če ne razumejo. Pa kakšne kratke zgodbice. Samo jaz ne delam v jaslih, tako da ti ne morem pomagat. Pa še to, da ne boš na koncu prišla do ugotovitve, da če majhen otrok rad "bere", posluša, da ima bolj bogato besedišče, ker to ni nujno. Moja dva oba obožujeta knjige, ta mala sploh, jih kar golta, pa do drugega leta knjig ni povohala(čeprav sem jaz knjigožder) , pa je imela že takrat zelo bogat besedni zaklad, brez knjig. sin pa je rad poslušal in tudi danes veliko prebere. Je pa res, da če imajo starši ljubezen do knjige, da bo tudi otrok slej ko prej segel po njej, že zato, ker mu ne bo jasno, kaj se tam čarobnega skriva, da mamica skoz not visi. Nisem ti nič pomagala, samo na glas sem razmišljala. LP
|