BlažJ
|
Takale je moja osebna izkušnja z robotskim sesalcem Gakaxy II. Moje mnenje je STRAN OD NJEGA - kupite dražji, a bolj zanesljiv produkt in boljši support s strani trgovca. Takol gre: ROBOTSKI SESALEC GALAXY II Bralko d.o.o.: Pred dobrim letom sem se v Mercator centru v Ljubljani razveselil ponudbe podjetja Bralko d.o.o iz Šmartnega ob Paki. Prodajali so robotski sesalnik GALAXY II. Sesalnik je podoben robotskemu sesalniku iRobot Roomba, po funkcijah in na pogled, le cenovno bolj dostopen. Premamila me je cena in sem ga kupil za cca 160,00€ Nekaj mesecev je deloval normalno, potem pa se čas sesanja začel zelo hitro skrajševati, kmalu je padel na 30-40 minut (iz prvotnih 90!). Klical sem na Bralko d.o.o., kjer so mi osorno dali vedeti, da je garancijski rok za robotski sesalec GalaxyII in njegove dele 6 mesecev in da lahko kupim novo baterijo, ki stane cca 40,00 EUR. Baterijo sem kupil. Po zelo kratkem času so se spet pojavile težave - sesalec se je takoj po vklopu ugasnil in javljal napako. Poslal sem ga na Bralko d.o.o., od koder so mi osorno sporočili, da je crknilo vezje in da ga lahko zamenjajo za 70,00 EUR, ali pa mi ponudijo nek nov super robotski sesalec po zelo ugodni ceni, ki pa seveda ni bila ugodna. Odločil sem se za menjavo vezja. Po kratkem času sem opazil, da sesalec spet obratuje zelo kratek čas, med 30 in 40 minut, le da je bila baterija še v garanciji (še en mesec od šestih!). Ko sem javil na servis so mi osorno povedali, da sesalec v tem času posesa dovolj kvadratnih metrov in da je baterija pred iztekom garancijskega roka in da menjava ne pride v poštev. Ker, da gre za potrošni material in da se trgovec sam odloča če in kako dolgo bo kril garancijo, in da se spoznajo na zakon o varstvu potrošnikov. Za hip sem pomislil, da imam opravka s kakšnim pravnikom, ki dela prakso na servisu za sesalce ... Bolj verjetno pa gre za to, da imajo ob prodaji tako slabih produktov še preveč izkušenj z reklamacijami in jeznimi strankami, pa so se naučili, kako jih utišajo, da sploh preživijo. Seveda sem bil spet povabljen k nakupu nove baterije ali novega sesalca. Super ugodno ... Primer komunikacije s strani podjetja Bralko d.o.o. - takle odgovor sem dobil: "Pozdravljeni. Kot sem vam napisal, vam ne moremo priznati garancije na vašo baterijo. Morem vam povedat, da z vašo baterijo ni nič narobe. Če pa ste že omenili ZVPOT vam pa lahko iz prve roke povem, kako vam bodo odgovorili… »baterija je potrošni material pri teh sesalnikih, in prodajalec (oziroma priozvajalec) se sam odloči kakšna bo doba garancije«. Upam, da se zdaj razumemo. Hvala, lep pozdrav" Sam pri sebi sem zavzel stališče, da so v podjetju Bralko d.o.o. očitno gluhi za potrebe stranke in kratkovidni. Odločil sem se, da baterije ne bom menjal, pa naj dela dokler dela. A poglej ga zlomka - teden dni kasneje je moj robotski sesalec Galaxy II spet crknil - že drugič! Brez napornega pregovarjanja in najavljanja sem ga poslal na servis, kjer je trenutno že skoraj cel teden, pa me ni nihče obvestil, da so ga prejeli ali javil, kaj je narobe in seveda - koliko bo zadeva stala ... Zaključek: vsem potencialnim kupcem robotskega sesalca GalaxyII (Bralko d.o.o.) svetujem, da se ga izognejo v velikem loku in nabavijo kaj drugega. Tukaj se žal izkaže resnica, da nismo tako bogati, da bi kupovali poceni, saj se lahko strošek kupnine (na prvi pogled poceni) v letu ali dveh podvoji ali potroji, potem smo pa že v rangu bistveno dražjih robotskih sesalcev Roomba, ki jih prodajajo recimo v BigBangu in nimajo garancije le 6 mesecev, kot pri Bralko d.o.o. 6 mesecev??? Bolje, da dajo na račun klavzulo videno-kupljeno, bo manj sitnosti za vse. ROBOTSKI SESALEC GALAXY II Bralko d.o.o. - ADIJO IN NIKOLI VEČ.
|