|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   reklamacija
13.9.2008 19:12:37   
maca24
Pozdravljene.
Ali mi lahko kdo pomaga s kakšnim nasvetom?
Kupila sem gsm aparat v Prodajalni big bang in si podaljšala moditelovo naročniško razmerje. Aparat sem kupila 1.8.2008. Ker aparat ni pravilno deloval sem ga nesla nazaj in poslali so ga a servis 6.8.2008, čeprav še ni minilo 8 dni od nakupa, ker baje imajo tako pogodbo. Danes dne 13.9.2008 sem dobila obvestilo, da je aparat popravljen in ga lahko dvignem. Ko sem vzela aparat v roke sem ugotovila, da je še vedno pokvarjen (ista napaka). Seveda ga baje morajo poslati še enkrat na servis in še enkrat bom morala čakati, če mi bodo morda vseeno aparat popravili. Baje se servisni dnevi zopet štejejo od začetka (ker bi mi po 45 dneh servisa morali dati nov aparat).
Zanima me kaj od tega je res in kako lahko ukrepam, da bom prišla čimprej do svojega gsm, ker mi je žal teh 150 eur, ki sem jih dala zanj in ga uporabljala praktično 4 dni.

_____________________________

Ko se lestev prevrne, vsak ve, kako ne bi smela biti postavljena.
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: reklamacija
13.9.2008 20:13:55   
Shuka
Men se je enkrat zgodilo, da je telefon večkrat zaspal, pa sem vsakokrat mogla it na Mobitel ga zbuditi, pol k sem mela pa tega sranja dosti saj telefon ni bil niti 2 meseca star sem jim zagrozila z tržno inšpekcijo ker 3x je pa že čist prevečkrat, da telefon zaspi. Pol so nam pa novga dal.

Sicer kot prodajalec ima obveznost do kupca in sicer, da ti popravijo okvarjen aparat, če okvare ne morejo popraviti, ti dajo novega, če nimajo novega pa ti morajo povrniti denar. Zdej najbolje je prebrati še pogodbo ali aneks, ki si ga podpisala, ker Mobitel se zna z raznimi cakami zavarovati.

Vsekakor sama na tvojem mestu ne bi čakala še 45 dni, odločno nastopi in jim povej, da imaš občutek, da se norca s tebe delajo, vsekakor, da ne bi niti pod razno plačala računa, če si naročnik, ker ti enostavno ne omogočajo nemoteno izkoriščanje naročnine in telefoniranja, ker telefona niti nimaš. Pojdi no dnjih in jim povej, da poznaš svoje pravice kot kupec in če jih oni ne poznajo, da ne bo problema, če bi radi imeli opravka s tvojim odvetnikom, ker kupljen in plačan aparat ne obratuje, za kar ni tvoja krivica in če so ti pokvarjenega dali, ga zato ne bi smeli dati v popravilo ampak bi morala avtomatično dobiti novega. Zgovarjaj se, da ti onemogočajo poslovne odnose s svojimi poslovnimi partnerji in bla, bla, bla.

Zahtevaj novega ali pa jih boš prijavila Zvezi potrošnikov (za kar se še vedno lahko odločiš), da se ti zdi nedopustno njihovo početje.

Nekaj moraš storiti, tole je res nekaj nesramnega, kaj pa če bi ti dali v uporabo nadomestni telefon, dokler ne dobiš svojega?

Srečno.


_____________________________

Pot ni vedno rožnata, je pa cilj zato toliko lepši.

(odgovor članu maca24)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: reklamacija
13.9.2008 21:18:23   
lotoska
Se strinjam z napisanim, zahtevaj nadomestni telefon. Jaz sem ga na Nokii dobila.  Verjetno bi pa že takoj na začetku morala vztrajati, da ga zamenjajo z novim.

(odgovor članu Shuka)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: reklamacija
1.10.2008 21:10:07   
guppy
Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo ZVPot-UPB2 (2004),
ne vem če je zadnja verzija... a v vsakem primeru velja:

37.c člen (1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

in še:

37.č člen
(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.


Če aparat torej NE DELUJE (stvarna napaka!!) in so to napako ugotovili na servisu, bi lahko zahtevala menjavo aparata za novega. Pokliči Urad za varstvo potrošnikov in vprašaj, kaj lahko storiš. Brezplačno svetovanje: 080 88 99 (njihova stran)

(odgovor članu lotoska)
Neposredna povezava do sporočila: 4
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Ovulacija in plodni dnevi
Kaj je ovulacija? Kako izračunati kdaj ovulacija nastopi? Načini ugotavljanja ovulacije.
Nosečnost: Tabela rasti ploda po tednih
Kako velik je plod v posameznem tednu nosečnosti? Preveri, kako izgleda nosečnost po tednih!
To so najbolj redka otroška imena
Med izumirajočimi imeni so po našem mnenju čudovita imena tudi za sodobne novorojenčke. Katera imena vse bolj izginjajo ...
Učenje skozi igro: Zakaj je igra najboljša...
Učenje skozi igro omogoča otrokom naraven razvoj, izboljšuje njihove kognitivne, socialne in čustvene veščine. Otroci se...
Zdravo prehranjevanje se začne že v vrtcu
Marjeta Podpečan, odgovorna za prehrano predšolskih otrok v zavodu Kranjski vrtci, nam je pojasnila, zakaj pogosto vklju...




Risanke.
пеперутка16

So vaši otroci gledali (gledajo) risanke kot so Teenage Mutant Ninja Turtles, Yu Gi Oh, Pokemon ... in zaradi njih postali nasilni?