dulcinea
|
IZVIRNO SPOROČILO: Gina Hecno, jaz sem slišala pa to, da bodo opisne samo še v prvih treh razredih, v 4. pa nič več. Meni se zdijo obstoječe opisne ocene čisto brezvezne, ker so kriteriji itak na vsaki šoli drugačni, niso enotni za vso Slo., starši jih ne razumejo, še celo učitelji moramo včasih 5x prebrati en cilj, da razumemo, kaj je kdo iz komisije, ki je sestavljala spričevala sploh mislil povedati. Evo, bom enega za 1. razred skopirala: Prepozna izrazna sredstva v likovnih stvaritvah. A je komu kaj jasno, kaj mora otrok doseči? Mogoče polovici že, ostali pa normalno da ne vedo, ker je nejasno napisan. In takih je ciljev, ki naj bi jih otrok dosegel, je čisto preveč. Bom se malo pozanimala, me firbec matra. Ampak kot pravim, obstoječe opisne so zanič, je čisto vseeno, če uvedejo nazaj ocene, ni razlike. Gina ne moreš vedet, kako se strinjam s tabo. Jaz poučujem že drugo leto v 4. razredu in starše sploh ne zanimajo opisniki. Ker pač dobijo številčno oceno, ki jim več pove. Saj se vidi iz kontrolke, če je dosegel, delno dosegel ali pa ni dosegel nekega cilja. No tako sem že drugo leto napisala opisnike in ko sem odprla mapo (ki sem si jo morala sama narediti, saj za to sploh ni obrazca), so rekli, da naj pokažem številke. Jaz bi dala te, ki sestavljajo učne načrte in zakone povezane s šolo, v razred za par let, pa bodo videli, kaj pa kako. Tisto o ukinitvi splošnega uspeha pa naj bi bilo res. Ampak samo uspeh.
_____________________________
----------------------------------------------------------------- Otroci so vredni najboljšega, ker so otroci in iz nobenega drugega razloga. Svoje dostojanstvo in svojo vrednost imajo preprosto zato, ker so.
|