|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   nastop v 5/9-pomoč prosim
10.11.2008 17:58:20   
chezAnA
Drage mamice (morda tudi kakšen očka)!
Sem študentka pedagoške fakultete in imam ta teden nastop v 5. razredu 9-letke pri uri glasbene vzgoje. Do sedaj sem delala z mlajšimi otroki, tudi bolj mi leži delo z njimi, zato sem sedaj v dilemi. Nimam osnovne ideje, kaj se otrokom, ki so menda v tej starosti že "zelo odrasli in veliki," še zdi primerno in jim je všeč, kaj pa jim je bedno, odveč in otročje.
Če nimate nič proti, bi tu zapisala svojo zamisel, kako bi uro izpeljala, vas pa prosim, da dodate svoje komentarje, ideje, pomisleke, morda izkušnje iz prakse ... Karkoli. Bi? Hvala

tema ure: Urejanje notnih vrednosti
vsebina: Naučili se bomo, kaj je to takt, kaj so taktnice, kako določimo taktovski način in kako sta 2- in 3-četrtinski takt sestavljena.  Če bo se mi bo zdelo primerno, jih lahko naučim še , kaj je to predtakt.
št. otrok: 17, ena deklica je letos začela hoditi v glasbeno šolo, ostali pa je ne obiskujejo. Aja, šola je mestna.

Tako, to so osnovni podatki.
  • uvod:jim povem, da je bila sestra pred kratkim v Afriki. Tam so jo otroci naučili veliko pesmic, ona pa se je bala, da jih bo pozabila.Zato se je naučila zapisa, ki ji je pomagal, da se je pesmic spomnila tudi doma. Zapise je izgledal takole (na tablo  nalepim zapis besedila izštevanke, nad njim so note, pod njim pa označene poudarjene in nepoudarjene dobe) se naučimo izštevanko in besedilo spremljamo s telesnimi zvoki (ploskanje, tleskanje, cepetanje, tolčemo se po prsnem košu ali stegnih...)
  • se prelevim v strogo učiteljico (si dam na nos okvir očal, si spnem lase in primem v roke palico. (Nekoliko se afnam)na zelo strog način jim povem, da se pred poudarjeno dobo zariše navpično črto, ki se ji reče taktnica, prostor med dvema taktnicama pa se imenuje takt. ker so note, ki nastopajo v taktu četrtinke, imamo četrtinski takt, ker pa sta po dve v vsakem taktu, pa je to 2-četrtinski takt
  • nato dam očala spet dol, sem takšna kot prej. Pokažem jim bobne, ki ji imam s seboj (3 veliki bobni), skupaj še 1x prepojemo pesmico, spremljam z bobni. Nato pokličem trostovoljce, spremljajo z bobni, ostali pa spet prepojemo in spremljamo s telesi
  • naslednje leto pa gre k indijancem. pesmic še ne pozna, razen ene, pa se bomo še to naučili (potek je na isti način kot pri prvi izštevanki)
  • ker jih je malo, si lahko privoščimo, da vsi igrajo na bobne, kajne?
  • skupaj se naučimo jingle bells malo drugače, en del skupine rapa besedilo, nekaj jih zadevo po raparsko spremlja, ostali ploskajo, ali pa pojejo vedno iste štiri tone
  • zaključek: skupine otrok po 2 ali 3 bi si s seznama izbrale pesem. imajo nekaj minut, da se dogovorijo, kako jo bodo izvedli (pojejo, rapajo), nato pa nas naučijo, kako naj jih spremljamo(petje 2 ali 3 tonov, spremljava s telesnimi zvoki, raparski stil spremljave: m-c-c), vsaka skupina predstavi svojo pesem ob spremljavi ostalega razreda. pesmice bi bile npr. 1.kitica in refren Čebelice Maje, Hugota, Ringaraja... Izrazito otroške, z enostavnim besedilom, da bi se otroci lahko malo norca delali mogoče?
v glavnem... prosila bi vas za pomoč, ideja je še zelo groba in mi v bistu še ni čisto všeč, zato jo bom še zagotovo spreminjala.Upam pa, da se mi ob vaših komentarjih porodi še kakšna ideja. hvala že v naprejuser posted image
Neposredna povezava do sporočila: 1
   RE: nastop v 5/9-pomoč prosim
10.11.2008 21:55:10   
Gina
Sicer ne učim 5. razreda, ves čas sem nižje, nazadnje sem učila gv v takratnem 4. r osemletke pred 16. leti... mam pa zelo rada gv in še kar precej glasbene izobrazbeuser posted image . Načeloma je ok ideja, ampak....kaj imaš za cilj? Taktnica, takt, ali razvijanje ritm. posluha, ustvarjanje ritmov, spremljave, izmišljanje na dano glasbo, variacije na temo? Lahko dodaš vse sorte notri, kjer imaš dodatne cilje, ampak držat se moraš osnove - takt, taktnica. Zakaj potem ne bi določili še kakšnega takta pri enostavnih pesmih, koliko četrtinski je npr - mislim pogledate pesmi po dz, pa ugotavljate, zakaj je nek takt toliko četrtinski, kot je? POstavljali taktnice na dane note v notnem črtovju najprej na tablo, potem v zvezke? Določili kakšni izštevanki vse to, ker izštevanke so samo ritmične, (če boš vzela pesem za pisanje taktnic, se ti lahko kdo vtakne, da niste pisali not pravilno v svoje vrste, česar še ne znajo),  pa se pohecali s spreminjanjem not med istima dvema taktnicama, npr. enkrat ena četrtinka, drugič dve osminki (a to že imajo, se mi zdi da že, vprašaj). To bi bilo po moje fajn vključit v uro, ne vem no, vprašaj še koga.

(odgovor članu chezAnA)
Neposredna povezava do sporočila: 2
   RE: nastop v 5/9-pomoč prosim
11.11.2008 16:39:37   
chezAnA
oj, res hvala, ker si se potrudila in mi tako hitro odgovorila. user posted image
Ja, danes smo imeli na vajah na faxu mojo uro, smo šli skozi, marsikaj še dodelali, predvsem strokovno besedišče, ki mi dela težave. (tudi v tem opisu ure sem uporabila izraz pesem, v mislih pa sem imela izštevanke.) V izštevankah so tudi osminke, tako da se bomo pogovarjali tudi o vrednosti takta v primeru drugačnih not (da ostane ista). Poslušali bomo tudi glasbene posnetke in določali takt, jih spremljali s telesom, na konkretne pesmice z melodijo pa bi šli šele na koncu ure, če mi bo ostal čas.


Vidiš, naš profesor je imel približno enake pomisleke in ideje. To pa delajo izkušnje, kajneuser posted image Dolga pot je še do tja ...

Misliš, da bi bilo komu zanimivo, če objavim še popravljen koncept ure? Ali naj se ne obremenjujem s tem?

(odgovor članu Gina)
Neposredna povezava do sporočila: 3
   RE: nastop v 5/9-pomoč prosim
11.11.2008 19:19:20   
Gina
Na spletu najdeš naslov: Učiteljska.net
Tam najdeš veliko idej za učne ure. Svoje čase je bila na svizovih straneh klepetalnica, kjer so dosti spreševali tudi študentje ali začetniki, pa marsikdo odgovori, po moje je celo še vedno, nisem že dolgo časa gledala. Da boš za naslednjič vedela, s čim si lahko pomagaš. Če boš imela 1. triado, mi lahko pišeš na z.s., če kaj rabiš.

(odgovor članu chezAnA)
Neposredna povezava do sporočila: 4
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





Kdaj je čas za kahlico?
Tako kot na skoraj vseh področjih otrokove vzgoje se tudi pri navajanju na kahlico teorija in praksa skozi čas spreminja...
Zdrava črevesna mikrobiota
Črevesje in pljuča medsebojno delujeta dvosmerno prek črevesne mikrobiote, njenih presnovnih produktov in imunskega sist...




Jaslice ali varuška
пеперутка16

Bi otroka raje vpisali v vrtec ali najeli varuško?