Uporabniki na tej temi: nihče
|
|
| Stran: [1] |
Uporabnik | |
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:20:43
|
|
|
|
baguSka
|
stvarno napako (in s tem vračilo kupnine oz. nov izdelek) baje lohk uveljavljaš največ 2 leti od dneva nakupa..
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:21:46
|
|
|
|
baguSka
|
moras pa zahtevat v tem casu to... kar na lepe oci tega ne nardijo, razen ce gre za manjo stvar, ko jih ceneje pride da zamenjajo kot popravljajo... tezit moras pac.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:24:22
|
|
|
|
*alja*
|
IZVIRNO SPOROČILO: baguSka stvarno napako (in s tem vračilo kupnine oz. nov izdelek) baje lohk uveljavljaš največ 2 leti od dneva nakupa.. A je za to kak zakon, oziroma kje to piše?
_____________________________
25.08.2005 Alja Vse v življenju enkrat mine! Sreča, žalost, smeh in solze; vse je le trenutno stanje. Zato uživajmo vsak trenutek posebej in bodimo srečni.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:25:45
|
|
|
|
baguSka
|
verjetno obstaja nekje... obrni se mogoce na kaksen zavod za varstvo potrosnikov...
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:28:57
|
|
|
|
baguSka
|
evo, ena punca na drugem forumu pise tole: pošlji pisno zahtevo (lahko po e-pošti) za vračilo denarja na tvoj servis. Od mene so potem zahtevali še kopijo računa in mi vrnili točno toliko denarja kot sem dala za pralni stroj. Poskušali so me prepričati, da bi serviser še enkrat prišel in popravil stroj, ampak nisem pristala. Denar so mi nakazali na račun v enem tednu po vložitvi zahtevka. Serviser je potem prišel še po pralni stroj nic pa ne pise v kolkem casu je ona poslala to pismo.. ampak probaj se ti!!
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:30:56
|
|
|
|
baguSka
|
aha, pise da je bil stroj star dve leti, garancijo pa je imel takrat 3 leta.. zdej pa ne vem al imas ti se vedno to moznost al ne. probaj in bos vidla!
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:32:06
|
|
|
|
baguSka
|
drugac pa: - Zakon o varstvu potrošnikov. - Če ne bo šlo zlepa, prosi za posredovanje Zvezo potrošnikov.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:39:57
|
|
|
|
*alja*
|
Najlepša hvala za nasvet. Zdaj počakam da še enkrat pride serviser potem pa napišem pismo. Itak vem da ne bo vredu popravil tak da naslednji teden pošljem pismo pa bomo videli, kar bo pač bo!
_____________________________
25.08.2005 Alja Vse v življenju enkrat mine! Sreča, žalost, smeh in solze; vse je le trenutno stanje. Zato uživajmo vsak trenutek posebej in bodimo srečni.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:40:59
|
|
|
|
baguSka
|
jah ce ze zdej ves, potem kr takoj poslji pismo! al pa se se prej obrni na zvezo potrosnikov in jih povprasaj po tvojih opcijah - ne cakaj na zadnji trenutek!!
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:49:45
|
|
|
|
*alja*
|
Proizvajalec (oz. njegov pooblaščeni servis) mora izdelek, če gre za okvaro ali pomanjkljivost, takoj sprejeti v popravilo. Napako mora odpraviti najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je sprejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti na izdelku. Če tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Kupec pri uveljavljanju garancije ne more izbirati, katero od zakonsko določenih možnosti bo najprej uporabil zoper proizvajalca, tako kot to velja pri uveljavljanju pravic na podlagi stvarne napake. Vrstni red je torej naslednji: kupec lahko najprej zahteva popravilo. Če izdelka ne popravijo v 45 dneh, lahko zahteva, da ga zamenjajo z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Šele če proizvajalec tudi tega ne stori, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo celotne kupnine, ali pa zahteva zmanjšanje kupnine. To sem našla na strani zveze potrošnikov Slovenije. Po tem napisanem sklepam da jaz nimam izbire odločit če hočem menjavo stroja, ker so se serviserji po vsaki prijavi škode res odzvali in prišli ter izdelek "popravili"
< Sporočilo je popravil *alja* -- 14.10.2010 21:50:07 >
_____________________________
25.08.2005 Alja Vse v življenju enkrat mine! Sreča, žalost, smeh in solze; vse je le trenutno stanje. Zato uživajmo vsak trenutek posebej in bodimo srečni.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 14.10.2010 21:52:02
|
|
|
|
*alja*
|
IZVIRNO SPOROČILO: baguSka evo, ena punca na drugem forumu pise tole: pošlji pisno zahtevo (lahko po e-pošti) za vračilo denarja na tvoj servis. Od mene so potem zahtevali še kopijo računa in mi vrnili točno toliko denarja kot sem dala za pralni stroj. Poskušali so me prepričati, da bi serviser še enkrat prišel in popravil stroj, ampak nisem pristala. Denar so mi nakazali na račun v enem tednu po vložitvi zahtevka. Serviser je potem prišel še po pralni stroj nic pa ne pise v kolkem casu je ona poslala to pismo.. ampak probaj se ti!! Mi lahko prosim nalepiš stran, kje si to našla?
_____________________________
25.08.2005 Alja Vse v življenju enkrat mine! Sreča, žalost, smeh in solze; vse je le trenutno stanje. Zato uživajmo vsak trenutek posebej in bodimo srečni.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 15.10.2010 12:44:03
|
|
|
|
alenkica
|
Alja imaš Gorenjev stroj? Jaz sem ga tudi takrat kupila in imam same probleme z njim! Serviserji pa najslabši do sedaj, kot da sem jaz kriva da je stalnov okvari! Gorenja NIKOLI več ne kupim! Slovensko gor ali dol.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 15.10.2010 15:26:51
|
|
|
|
valerija77
|
IZVIRNO SPOROČILO: alenkica Alja imaš Gorenjev stroj? Jaz sem ga tudi takrat kupila in imam same probleme z njim! Serviserji pa najslabši do sedaj, kot da sem jaz kriva da je stalnov okvari! Gorenja NIKOLI več ne kupim! Slovensko gor ali dol. PODPIS!!!
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 15.10.2010 15:55:09
|
|
|
|
*alja*
|
IZVIRNO SPOROČILO: alenkica Alja imaš Gorenjev stroj? Jaz sem ga tudi takrat kupila in imam same probleme z njim! Serviserji pa najslabši do sedaj, kot da sem jaz kriva da je stalnov okvari! Gorenja NIKOLI več ne kupim! Slovensko gor ali dol. Ja Gorenje je! Kaj pa maš za modela?
_____________________________
25.08.2005 Alja Vse v življenju enkrat mine! Sreča, žalost, smeh in solze; vse je le trenutno stanje. Zato uživajmo vsak trenutek posebej in bodimo srečni.
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 15.10.2010 16:00:33
|
|
|
|
KIKI****
|
Moja starša sta imela težave pri novem pomivalne stroju gorenje. Ni in ni posušil posode, kljub temu da sta sprobala čist vse detergente, ki so jih seveda svetovali Gorenjevi tehniki. Pol sta pa od slabe volje zahtevala ali nov pomivalni stroj (drug v tej vrednosti z možnostjo doplačila) ali pa vračilo kupnine in prijavo na inšpektorat, vkolikor zadeve ne bodo rešili. Na dom sta prišla dva tehnika (zelo prijazna) in so se potem dogovorili da jima ga menjajo. Eden izmed tehnikov jima je celo rekel, da naj posodo pustita stati dokler ni suha, s tem da so ga 2x kr neki kao popravljali, ampak 2 dni ni bla suha, ker se je v stroju nabiral kondenz in posoda je bila zopet lisasta. (star je bil pa 6 mesecev, ko sta uveljavljala reklamacijo).
|
|
|
|
RE: menjava stroja - garancija 15.10.2010 16:44:07
|
|
|
|
baguSka
|
IZVIRNO SPOROČILO: alenkica Alja imaš Gorenjev stroj? Jaz sem ga tudi takrat kupila in imam same probleme z njim! Serviserji pa najslabši do sedaj, kot da sem jaz kriva da je stalnov okvari! Gorenja NIKOLI več ne kupim! Slovensko gor ali dol. zanimivo.. ker ga mam tud jst in za1x - ZA1x - dela BP! prav tako pomivalni stroj.. in upam da tako seveda ostane.
|
|
|
| Stran: [1] |
Za doječe matere.
пеперутка16
Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?