|      
Ops :( Si prepričan/-a, da ne želiš več sodelovati?
Preden potrdiš svojo odločitev, preberi podrobnosti.
Če potrdiš, da želiš odnehati, se ti bo avtomatično naložil poseben piškotek (cookie), s pomočjo katerega bomo ob ponovnem prihodu na našo spletno stran prepoznali tvoj račun in poskrbeli, da boš lahko v času trajanja nagradnega tekmovanja (od 17. 12. do 21. 12. 2018) nemoteno brskal/-a po Ringaraja.net brez prikazovanja ikon naših sponzorjev oziroma brez okenca na desnem delu zaslona.

Obenem boš izgubil/-a vse že osvojene točke in s tem, žal, izgubiš tudi možnost, da osvojiš odlično nagrado. Raje še enkrat premisli, preden klikneš da.

Si še vedno želiš odnehati?
Ringaraja.net uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih sicer ne bi mogli nuditi.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.   Več o tem
Uporabniki na tej temi: nihče
  Natisni
Stran: [1]
Uporabnik
Sporočilo << Starejša tema   Novejša tema >>
   poročilo o poteku predstavitve - waldorfska š...
4.6.2006 22:37:41   
Iren@
Društvo Misel:

Sredi meseca maja, je društvo ljubiteljev waldorfske pedagogike pripravilo drugo predstavitev w.š., gostje iz w.š.Lj so nam predstavili teme: zakaj v w.š in učni načrt ter naš delovni dan.
Zbralo se je čez 70 ljudi, mnogi med njimi so poslali informativne prijave svojih otrok, trenutno jih je 60.
Oglasili so se novi interesenti, ki bi radi učili na w.š., ki bi radi opravili specializacijo iz w. pedagogike. Med njimi posamezni starši, ki bi radi to opravili iz svojega zanimanja.


V septembru bomo s predstvitvami nadaljevali, organizirali bomo delavnice za otroke in starše, da spoznamo w. pedagogiko tudi v praksi, tako da se starši lažje odločimo ali je to tisto, kar naš otrok potrebuje.

Trenutno imamo v pripravi predlog za obravnavo v občinskih svetih v 6 občinah Zgornje Gorenjske. V pomoč pri tem nam je RAGOR.

Nekaj misli o predavanju

Delovni dan na w.š. je oblikovan po naslednjem načinu: zjutraj je otrok najbolj razpoložen za miselna dela. Zato se zjutraj učijo predmete, pri katerih je potrebno jasno mišljenje, razumevanje in predstavljanje. Vsak tak predmet je na urniku v prvih dveh jutranjih urah, in to nekaj tednov zapored kot obdobje, oziroma kot večja učna enota - t.i. glavni pouk.
Potem sledijo predmeti, ki jih je potrebno ritmično ponavljati, v samostojnih urah: tuji jeziki, evritmija, telovadba, glasba.
Nazadnje so na vrsti ročna in rokodelska dela, vrtnarstvo, vaje iz naravoznanstva.
Po urah, ki zahtevajo stalno ponavljanje, so na vrsti praktična in umetniška dela. Enakomerno se ponavlja sprejemanaje, doživljanje, izvajanje, oblikovanje, vzdih, izdih.


Poudarek je na posebnem pristopu podajanja snovi, ki omogoča, da si otrok snov še posebej zapomni. Učbenikov več ali manj nimajo; otroci jih v nižjih razredih pišejo in rišejo sami, skupaj z učitelji, v višjih pa so pri tem že samostojni.
Otroci tako bolj sodelujejo pri pri pouku, imajo občutek, da sami nekaj zmorejo, s čimer si krepijo samozaupanje.

Še več informacij najdete na naši spletni strani: www.waldorfska-sola.com,
na kateri je tudi informativna prijava, podatki o društvu, možnosti za vključitev v društvo.


Najlepša hvala za vaš čas, trud in pomoč.

Društvo Misel

Neposredna povezava do sporočila: 1
Stran:   [1]
Stran: [1]
Pojdi na:





7 stvari, ki jih počnejo inteligentni otroci
Inteligentni otroci včasih počnejo neobičajne stvari. To je 7 najbolj pogostih.
Pravice iz naslova krajšega delovnega časa
photo
Eden od staršev, ki neguje in varuje otroka do tretjega leta starosti, ima pravico delati krajši delovni čas, ki pa mora...




Za doječe matere.
пеперутка16

Malo čudno vprašanje, ampak me zanima, ali so doječe mamice poskusile svoje mleko?