Vprašanje za učiteljice (Polna verzija)

Forum >> [Otrok] >> Od šolarčka do šolarja



Sporočilo


tinca35 -> Vprašanje za učiteljice (6.2.2006 11:52:35)

Zanima me ali je res, da v šoli učitelji naučite otroke za pozitivno oceno in nič več kot to. Za višje ocene se morajo otroci sami doma naučiti. Na roditeljskem sestanku je to povedala učiteljica, ki uči 4/9.
Jaz razumem, da otroci ponovijo, utrjujejo snov iz šole doma.Moteče mi je samo to, da otroke naučijo samo za pozitivno oceno.
Rečem samo to, da hvala bogu ne uči mojga otroka.
Hvala za vaša mnenja.    




bskrle -> RE: Vprašanje za učiteljice (6.2.2006 12:07:07)

A si prepričana, da je to rekla?[image]http://www.ringaraja.net/forum/smileys/zmeden.gif[/image]

Učitelj mora snov razložiti, ponoviti, utrditi, preveriti in tudi oceniti. zagotovo pa ne samo toliko,da dosegajo minimalne standarde znanja.

Učenec naj bi bil vajen tudi samostojnega učenja že v 4. r.




ma-ja -> RE: Vprašanje za učiteljice (6.2.2006 12:09:57)

Sicer nisem učiteljica, je pa moja mama. Kolikor jaz vem, je učiteljeva naloga, da uči. Kolikor se bo pa kdo naučil, je pa stvar vsakega posameznika. Nekateri res ne rabijo doma ponavljat, drugi pa morajo malo več delat. In tudi ne verjamem, da lahko samo od učiteljeve razlage vsi dobijo pozitivno.

 




tinca35 -> RE: Vprašanje za učiteljice (6.2.2006 12:47:59)

Bskrle sem prepričana sem previrila še enkrat pri prijateljici. pa še govorila jim je kako ne utegne vsem otrokom razlagati posebej. In naj starši več delajo z njimi doma. V razredu ima 15 otrok.Učiteljica je še stara generacija  šolnikov.
Nevem kaj naj si sploh mislim. Saj večina staršev vemo, da otroci morajo tudi doma kaj povadit in se naučit. Samo poslušanje snovi v  šoli ni dovolj.  




Mojca P. -> RE: Vprašanje za učiteljice (6.2.2006 14:15:05)

Ce nimate nivojskega pouka, bo to naceloma kar veljalo. Ostaneta se edino dopolnilni in dodatni pouk, kjer se uciteljica lahko posveti samo eni stopnji znanja in omogoci otrockom, da napredujejo.
Gre pa bolj za iznajdljivost uciteljice. Pri vsaki uri bi morala predvideti diferencirano delo, kar pomeni z vsakemu posamezniku omogociti napredovanje. Je pa to res tezko, saj mora vse potekati tako, da gres s snovjo naprej po predvidenem urniku, kar je pa tezko ce moras delati s posamezniki. Vseeno je v razredu sama....tvoj post samo potrjuje nelogicnost v tem,da je vecinoma starsev proti nivojskemu pouku in dejstvo, da je drugace posameznikove potrebe v razredu zelo tezko pokriti.




dulcinea -> RE: Vprašanje za učiteljice (6.2.2006 16:20:39)

strinjam se z bskrle




Gina -> RE: Vprašanje za učiteljice (8.2.2006 22:37:21)

Če mene vprašaš, bi moral vsak učitelj na nižji stopnji naučiti otroka najmanj za 4, ne da bi otrok moral doma sploh kaj mignit. In če tega ne zmore naredit z večino otrok v razredu, potem je ne prav zelo sposoben. In večina učiteljev res tako dela. Naučijo otroke zelo dobro. Žal pa se najdejo tudi taki, ki tega ne znajo in ne zmorejo. Vendar uradno nikjer nič ne piše o tem, kaj bi moral in kaj ne. Mora obravnavati snov, mora preveriti, koliko otroci znajo, preden pišejo test in mora oceniti, za koliko znajo. Samo v primeru preveč negativnih, mora razveljaviti test. Drugih omejitev nima. Še pri ocenjevanju si nekateri vzamejo popolnoma drugačne kriterije, kot drugi. Žal tudi to ni določeno. Kriteriji, ki veljajo za eksterce, ne veljajo za vsakodnevno ocenjevanje. 

Jaz bi najbrž bila kar sitna mama, pri taki učiteljici. Zelo sitna. No, pa veš, vsako leto imaš možnost naleteti na take in drugačne primerke. Tako kot v vsaki službi, je tudi pri nas mnogo vrst ljudi. Eni ti bolj ustrezajo, drugi malo manj, s tretjimi pa ne najdeš stične točke. Kaj češ. 




Stran: [1]