Gina
|
bravo, sand! to si pa tolk dobr napisala! Oh, v resnici je pa tako, da pol učiteljev hoče še od staršev, da smo doma učitelji namesto mame. Jaz sem predvčerajšnjim to tudi povedala v šoli, ampak kaj češ, kdor je konzervativen in živi v veri, da mora otrok doma ful delat, bo tak tudi ostal. Jaz pa menim, da otrok na razredni stopnji nima doma kaj delat, da mora iz šole odnesti čisto vse (z izjemo branja in poštevanke - to morajo doma zvadit, ni mogoče v šoli). Problem rata tam, kjer učitelji nimajo dovolj avtoritete, da bi jih otroci poslušali, ali kjer ne znajo fajn predstavit snovi, pa je otroci ali ne razumejo, ali jim je dolgočasna. Drugače je pa v prvem razredu tako, da res veliiiika večina otrok doseže praktično vse cilje. Z grafomotoriko ima težave kar nekaj otrok, ker je to ravno tako obdobje, da se grafom. najbolj razvija. S tem povezana je uporaba škarij. Nekateri res ne znajo izrezat niti ravne črte, kaj šele kroga, ampak to ni nobena katastrofa, ampak normalen razvoj, saj so stari šele 6 let in imajo pravico si vzeti čas za razvoj le-tega. Vzorčki in podobne vaje so del učnega načrta, tako da ne vem, zakaj bi sploh kdaj imeli otroci kakšno nalogo, saj večkrat na teden delamo to pri pouku. PO moje si se preveč zasekirala brez veze. Ali si ti vzela preveč resno, ali je pa učiteljica malo čudna. Kaj pa če imajo v razredu dva Nejca, pa je zamešala mamici?
|