Anonimen
|
Moram vam povedati svojo slabo izkušnjo. Zelo sem bila navdušena nad razvijalcem slik e-foto oz. po novem Meditrade. Naročala sem jih celo leto, vsaki drugi mesec po najmanj 150 slik in je vedno bilo vse OK. Ta mesec pa, ko je bilo naročilo zelo pomembno in nujno, so vse zašuštrali. Kaj se je zgodilo? Naročila sem 40 voščilnic, ki jih imam tudi v svojem albumu in sicer velikosti 10x15 cm. Ko sem kliknila na predogled slike, je bilo vse OK in naročilo sem oddala. Navdušena nad njimi, ko sem paket prejela že 2 dni kasneje, sem kmalu imela nos na podu, ko sem paket odprla. Slike so bile katastrofa. In sicer zato, ker je bil ves tekst odrezan!!!!!!!!!!! Videli so se samo še konci črk, nikakor se napisa ni dalo razbrati. Takoj sem klicala na Meditrade kontaktno osebo, ki se je opravičila in rekla, da bodo še danes izdelali nove in mi jih takoj poslali, ker ve, kako zelo se mudi. In da ne bom rabila pošiljati teh slik nazaj, kot je navada, ker je časovna stiska. In seveda dodala, da bodo to naredili na njihove stroške. Naj še povem, da sem tisti paket plačala po povzetju. To mi je obljubila v petek,torej sem paket pričakovala včeraj, v ponedeljek. In ga seveda ni bilo. Gospa cel dan ni bila dosegljiva na telefon, po večurnem klicanju so mi dali številko od Kodaka, kjer te slike razvijajo. No, oni o kakršnikoli reklamaciji niso imeli pojma, nihče jih ni poklical, poleg tega pod nobenim pogojem ne naredijo novih slik, če jim jaz ne pošljem novega naročila oz. vrnem neuporabne slike. Zelo lepo, ne? Ker ni bilo več časa za zafrkavanje z njimi, sem včeraj odnesla slike v fotosalon v našem kraju, kjer sem sicer plačala za sliko 44 SIT in ne 25 SIT, a so bile gotovo v eni uri in zelo lepo so izpadle. Danes jih bom že odposlala. Mislim, a se vam zdi normalno, da ti ljudje na Kodaku niti ne pogledajo slike, ki jo razvijejo? A jim je bilo težko me poklicati in reči, da slika ne paše v format, če mi jo lahko naredijo v večjem formatu ali kaj? Ne morem verjeti, kar odpošljejo in pokasirajo. Barabe! In zdaj, kam naj se pritožim? Pritožbo bom poslala zagotovo in z njimi s tem enkrat za vselej zaključila. Razočarana sem bila tudi nad ostalimi slikami v paketu,ker so tokrat bile ful slabe kvalitete, blede, kot da smo na slikah vsi že mrtvi. Ali naj pritožbo pošljem Kodaku in Meditradu? In na koga naj naslovim? Verjetno na glavne osebe, direktorje ali kaj? Oni se verjetno ne bodo ukvarjali z mojo pritožbo? Ali ima katera kaj izkušenj na tem področju? In še to mi povejte, kje pa ve naročate slike in ste zelo zadovoljne?
|