Anonimen
|
Punce zanima me, če imak katera izkušnjo ali nasvet z reklamacijo v H&M-u? Situacija je takšna: V H&M bi rada bi reklamirala otroško majico, ki smo jo dne 25.10.2005 kupili v trgovini v City parku. Majico smo prvič oprali šele dne 7.12.2005, saj jo je moji hčerki prinesel Miklavž. Ko jo je 8.12.05 prvič hotela obleči, sem nad žepkom na rokavu opazila manjšo luknjico. Bila sem žalostna, saj mi je bilo žal, da tega nisem opazila v trgovini in vzela drugega, ne strganega artikla. Luknjico sem zašila,a hčerka je iz vrtca prišla še z eno luknjico na rokavu. Tokrat sem podrobneje pogledala blago in opazila, da je na več mestih »preperel« in tik pred tem, da se strga še kje. Majice mi je bilo res žal, saj sem zraven kupila še enako roza (ki je zaenkrat vredu), krilo, pulover in žabice in sem z majico izgubila tudi kontrastno kombinacijo, ki mi je bila bistvena pri nakupu. Zašila sem še to luknjico, a me je motilo… Dva šiva na tako majhni površini-rokavu. Majico nato ponovno (drugič) dam na pranje. Danes jo hočem zlikati in glej, na rokavu še dve luknji…Kot kaže, bi šlo to šivanje lukenj v neskončnost, majica pa je že tako izgubila svojo estetsko in funkcionalno vrednost. Ker imamo pri dveh otrocih veliko H&M (sicer bolj avstrijskih?!) artiklov, ki jih peremo in nosimo tudi več let skupaj, sem tokrat razočarana. Dva pranja, kljub NIZKI ceni majice, ne moreta biti vzrok za luknjice. Pa saj H&M res ni ime za kvaliteto, a do sedaj me še ni razočaral...Pa saj se mi ne gre za denar, amapk res dobro kombinacijo...pa tudi na otip je full dobra. Kaj naj naredim ...V H&M imam izkušnjo samo z zamenjavo artikla zaradi številke. Kaj pa v tem primeru? Na računu piše "ZADNJI DAN VRAČILA JE 2005-11-24". A kaj morem, če je Miklavž kupila toliko prej (smo daleč od Lj in imamo dojenčka). Ima katera izkušnje? Hvala.... Hvala
|