magdalenica -> RE: 2. Razred (8.5.2018 13:52:52)
|
Koncentracija pri risankah ni koncentracija, ampak pasivno sprejemanje ponujenih vsebin z ugasnjenimi možgani. Dogajanje na ekranu je hitro in otroka hipnotizira. Pač čepi in buli v ekran. Gibalni razvoj otroka je precej povezan z intelektualnim razvojem. Praviš, da je sicer deklica brihtna (hm, to je klasično zatiskanje oči - kaj to sploh pomeni, kako to definiraš ... ). Sama sem mama bodočemu prvošolčku, ki samoiniciativno bere in računa. Obojega se je priučil iz lastnega zanimanja. 4 letnik kaže podobno zanimanje. Hoče sam priti do informacij. Skratka, s tem, da z drugošolko celo popoldne sediš in ji vbijaš v glavo računanje do 100, ne bo prav veliko spodbude za naprej. Bolj kot s prsti si pomagaj s klasičnim računalom (na kroglice, do 100), ko lahko premikaš desetice :) Prste pa čimprej ukinite. Priporočam ti, da jo spodbujaš k štetju in računanju v vsakdanjih situacijah. Recimo za mizo, ko čaka, da se kosilo pohladi, naj šteje od X do Y. Pri tem naj sledi zaporedjem, npr. preskakuje na vsakem koraku po 2, 5, 10, 15 ... Naj šteje nazaj. Če bo osvojila določena znanja, jo za to nagradi (npr. dovoli, da si izbere igračo in sama pripravi točen znesek gotovine za plačilo), Enako velja za branje. Naj izbere novo jed iz kuharske knjige in ti prebere recept, navodila. Potem jim skupaj sledita in jo pripravita. Izmislita si "nov" recept in naj sama zapiše navodila. Lahko se gresta igrico, da kuhata pravljico/ zgodbo. Vsaka naj zapiše eno poved in razvijajta čimbolj zanimivo zgodbo. Namesto risank raje poslušajte pravljice/ zgodbe s CDjev, sploh med vožnjo v avtu. Igrajte se strateške igre, kjer mora otrok predvidevati in razmišljati o različnih izidih (recimo Catan Junior je fajn za tamale). Malo štejejo, malo razmišljajo, trgujejo ...
|
|
|
|